fsspx.lt
Stebint, kas šiuo metu dedasi pasaulyje (EK pirmininko dalyvavimas Karlo Marxo 200-ųjų gimimo metinių minėjime, kard. Reinhardo Marxo vieša pagarba Karlui Marxui, taip pat prisimenant pop. Pranciškaus iš Bolivijos prezidento 2015 metais priimtą „komunistinį krucifiksą“), natūraliai kyla klausimas, koks yra tradicinis Bažnyčios mokymas komunizmo atžvilgiu.
„Žiūrėkite, Garbingieji Broliai, – įspėja pop. Pijus XI savo 1937 metų enciklikoje „Divini Redemptoris“, – kad tikintieji nebūtų suklaidinti! Komunizmas yra blogas iš esmės, ir nė vienas, saugantis krikščioniškąją civilizaciją, jokiu būdu neturėtų su juo [komunizmu] bendradarbiauti. Tie, kurie leidžiasi apgaunami ir padeda komunizmui įsigalėti savo šalyje, patys pirmieji taps savo klaidos aukomis.“
Pijus XI tiesiog pakartojo tai, ką Bažnyčia mokė apie komunizmą nuo pat XIX amžiaus: kad jis pilnas klaidų, priešingas socialiniai tvarkai ir nesuderinamas su krikščionių religija.
Štai 5 pagrindinės (bet ne vienintelės) priežastys, kodėl Bažnyčia prieštarauja komunizmui:
1) Privati nuosavybė yra natūrali žmogaus teisė;
Privati nuosavybė nėra socialinis konstruktas, kurio, panorėjus, galima būtų atsikratyti. Priešingai, tai yra natūralios socialinės tvarkos dalis; ji būtina, kad visuomenė būtų sveika ir teisinga.
Privati nuosavybė yra natūralus darbo vaisius ir apsaugo žmogaus orumą, nes ji „užtikrina asmens ir jo šeimos autonomijai labai būtiną sritį“. Taigi, ji yra „esminis autentiškos socialinės ir demokratinės ekonomikos politikos elementas, garantuojantis teisingą socialinę tvarką“.
Kaip savo 1891 metų enciklikoje „Rerum Novarum“ perspėjo popiežius Leonas XIII, programos, skirtos eliminuoti privačią nuosavybę, yra „akivaizdžiai neteisingos, nes jos apiplėšia teisėtą savininką, iškreipia valstybės funkciją ir sukuria bendruomenėje visišką sumaištį“.
2) Komunizmas pažeidžia subsidiarumą;
Komunizmas neatsiejamas nuo centralizuotos esminių visuomenės sričių kontrolės. Tai pažeidžia subsidiarumą, vieną svarbiausių katalikiško socialinio mokymo principų.
Kas yra subsidiarumas? Anot pop. Pijaus XI, tai yra „svariausias principas, nepajudinamai įsitvirtinęs socialinėje filosofijoje; jo negalima atsisakyti ar kuo nors pakeisti“. Jis apibrėžiamas taip: „Kaip be galo klaidinga atimti iš individo ir atiduoti bendruomenei tai, ką jis pasiekė savo pastangomis ir darbštumu, lygiai taip pat neteisinga, bloga ir priešinga natūraliai tvarkai priskirti didesnėms organizacijoms tai, ką gali atlikti mažesnės ir joms pavaldžios bendruomenės. Nes bet kokia visuomeninė veikla pagal savo prigimtį privalo padėti socialinio kūno nariams, o ne juos sunaikinti ar praryti.“ (Encikl. „Quadragesimo Anno“, 79.)
3) Bažnyčios persekiojimas;
Kadangi Bažnyčia atmeta komunizmą, žemiško rojaus utopijas, tiki Dievą ir reiškia nepriklausomą nuo valstybės galios centrą, komunistinės šalys visuomet puolė ir mėgino užgniaužti Katalikų Bažnyčią. Vien Sovietų Sąjunga, manoma, nužudė milijonus krikščionių.
Kadangi Bažnyčia yra dievišku būdu pasaulio išgelbėjimui įsteigta organizacija, jos persekiojimas, žinoma, yra mirtinas blogis.
4) Ateizmas
Komunistai paprastai atvirai neigia Dievo buvimą ir ieško būdų sukurti visuomenę šio neigimo pagrindu. Ateizmas, žinoma, yra klaidingas dalykas ir bet kuri juo grįsta pasaulėžiūra yra pasmerkta nesėkmei, neteisingumui ir žlugimui.
5) Klasių kova yra netiesa ir nėra neišvengiama
Klasių kovos doktrina skatina mirtiną pavydo nuodėmę ir yra pagrįsta pražūtinga „mes prieš juos“ nuostata. Priešingai, visi žmonės, nepaisant jų padėties, turėtų būti skatinami bendradarbiauti meilėje.
„Didžioji klaida… yra pažiūra, kad viena žmonių klasė yra natūraliai priešiška kitai žmonių klasei, – moko pop. Leonas XIII enciklikoje „Rerum Novarum“, – ir kad turtingieji natūraliai turėtų gyventi tarpusavio konflikte su paprastais dirbančiais žmonėmis. Toks požiūris visiškai iracionalus ir klaidingas. Tiesa yra ta, kad vienas negali be kito: kapitalas negali egzistuoti be darbo, o darbas – be kapitalo. Bendras sutarimas veda prie geros tvarkos grožio, o amžinas konfliktas būtinai sukels sumaištį ir laukinį barbariškumą.“ (19)
Melskimės už komunistų atsivertimą!
Šaltinis: churchpop.com
ar žinot nors vieną TM klerką, teisėjūkštį, prokurorčiką, antstoliuką tikrą kataliką?
NE
nes jei sumanytų tokiu tapti – būtų išmestas iš tikrų nusikaltėlių klano
taip ir gyvename apsišikę ir apšikti.
Tokie pat svaičiojimai,kaip ir komunistų tik į priešingą pusę.
Vien Sovietų Sąjunga, manoma, nužudė milijonus krikščionių.
1) Privati nuosavybė yra natūrali žmogaus teisė
2) Komunizmas pažeidžia subsidiarumą
3) Bažnyčios persekiojimas
4) Ateizmas
5) Klasių kova yra netiesa ir nėra neišvengiama
Dar viena komunizmo klasta kuri suvilioja nebrandu krikscioni ar nuduodancius save tokiais:
– Jezus Kristus – pirmasis komunistas, nes Jis girdi ragino dalintis.
Nebrendylos-katalikai pamirsta , samoningai ar ne , nes dzyn jiems, ESMINI dalyka.
Jezus ragino tai daryti SAVANORISKAI. Savanoriskai is esmes, o ne sovietiskai(ar tautiskai) – formaliai. Ir tik tuo atveju, jeigu tai padaugina bendraji geri.
Iš esmės su visomis išvardytomis priežastimis sutinku, tačiau turiu vieną pastabą: kiekviena valdžia, rinkdama mokesčius, „apiplėšia“ ne tik darbdavius, bet ir jų samdinius. Todėl tikrai nėra nuodėmė, jeigu valdžia, dalį gautų pajamų iš surinktų mokesčių skiria ne tik valstybinių institucijų išlaikymui, bet ir kokiu nors būdu skurstančiųjų paramai.
Tadui:
Nemaisyk Dievo dovanos su kiausiniene.
Tikejimas tam, kad isgelbeti VISU, tiek „skurstanciuju”, tiek vidutinioku, tiek turtuoliu sielas.
Skurstanciuju selpimas nera tikejimas , o veika, kuri naudinga tada , kai skatina sielu isganyma.
Jeigu tai skurstancio alkoholiko ar tinginio selpimas – tai yra velnio gundymas.
Ir jokio sielos isganymo , jeigu tai vykdoma ZMOGAUS istatymo vardu , – nera.
Valstybes prerogatyva ne „skurstanciuju” selpimas, o sukurimas ir PALAIKYMAS (kas daug sudetingiau) tokios tvarkos, kai visi , nuo oligarcho iki elgetos, – turi lygias galimybes kurti savo gerove.Tokia kuri daugina bendraji geri.
1.“Skurstanciuju selpimas nera tikejimas , o veika, kuri naudinga tada , kai skatina sielu isganyma.”
Visiškai su tuo sutinku.
2.“Ir jokio sielos isganymo , jeigu tai vykdoma ZMOGAUS istatymo vardu , – nera.”
Su tuo nesutinku, nes blogi įstatymai taip pat dažnai papiktina žmones ir nuteikia juos prieš valdžią bei ideologiją, kurios dėka ji kuria tuos įstatymus. Argi neskatino atsirasti marksistinei idėjai, kai kadaise valstybės rodė visišką abejingumą dvasingiems, bet nuskurdusiems ne savo noru…
Dzeikujui: —.“Ir jokio sielos isganymo , jeigu tai vykdoma ZMOGAUS istatymo vardu , – nera.” Su tuo nesutinku, nes blogi įstatymai taip pat dažnai papiktina žmones ir nuteikia juos prieš valdžią bei ideologiją…—- Negaliu suprast kaip tai susije su TIKEJIMU ir krikscionybe??? Tamsta nori padiskutuoti apie jurisprudencija, istatymdavyste , sociologija? Salies vadovai laikantys save krikscionimis kuria istatymus skatinancius bendraji geri ir remia skurstancius ta dalimi, kiek jie sugeba ji padauginti. Jeigu tie istatymai daugina ir skatina vagis, tinginius ir parazitus – tie istatymai blogi ir ju neturi buti. O dvasingais zmonemis rupintis nereikia. Dvasingas,- jeigu jis ISTIESU dvasingas, o ne mudozvonas dulkinantis smegenis lochams, – visu pirma jaucia nepatoguma,kad jis nasta ir daro viska ,kad to isvengt. Jeigu jis to… Skaityti daugiau »
kad jie yra gauja ir gali pavienius bet ką suėsti?
(įrodymai – Garliavo pedofilijos istorija ir pan)
kad juos palaiko ir pamokina ir valdo oberpedofilšteinas putinas su savo gauja?
Ir visdelto,
net straipsmyj isvardinti 5 punktai kurie kaltina komunizma esant blogiu is esmes, tai yra tik DALINES, isvestines priezastys kodel komunizmas yra blogis.
ESMINE ir PAGRINDINE priezastis yra zmogaus valdzios pries dieviskaja primato tvirtinimas pasireiskiantis idejoje, kad zmogus be Dievo dalyvavimo gali sukurti Jo karalyste zemeje bet be Jo – tai ka Setonas ir bando irodyti nuo savo atsimetimo laikotarpio.
Komunizmas yra blogis is esmes, todel,kad jis atmeta zmogaus SAVANORISKO sekimo Dievo isakymais ideja.
BET koks bandymas istatymu priverst zmogu elgtis krikscioniskai YRA nelabojo gundymas. Komunizmas – viena is tokiu gundymo apraisku.
Desningai ji baigiasi pragaro, o ne dangaus karalyste zemeje.
ТЕЙСИНГАЙ РАШАЙ !
Bedėte labai tiksliai, atvėrėte itin naudingus dalykus, bet po 11:17 pasisakymo atsiskleidė ir jūsų silpna vieta. Kokia? Pasiskaitykite S. Tamkevičiaus XXXI eilinio sekmadienio straipsnelį.
Tiek S.Tamkevicius, tiek as, tiek jus esame lygus Dievo akyse.Ir pirmiausia turetume isiskaityti Jo zodi palikta mums, o jau po to ir vienas kito isvestines i tema.
Todel jeigu jums idomu duokite nuoroda i Biblijos posma kuriuo norite paremti/paneigti mano teigini.O jeigu jums patinka klausytis Tamkeviciaus isvedziojimu tai jus su juo ir disjutuokite.As tam laiko neturiu.
Perteikiate trokštamos šviesios išminties, bet mano pastebėjimu, tai darote be meilės, su teisimu ir neapykanta.
lietuviškai vis neišmoksta rašyti.
o bando kažką protingo pasakyti…
Dovanokit už trigrašį: reikia skirti istorinį politinį komunizmą, nuo komunizmo, plaukiančio iš Paties Kristaus padovanotos vienybės (Communio!) Jo Kūne, paaukotame gelbėti kiekvieną tos Komunijos (Bendrystės) DALYVĮ nuo amžinosios bausmės už bet kurią TO DALYVIO padarytą ir mirties reikalaujantį Įstatymo (Mato 5:19) pažeidimą, o dalyviu kviečiamas tapti kiekvienas žmogus: ne kiekvienas išganomas, bet Išganymas galioja visai žmonijai už visas nuodėmes. Belieka priimti. Kodėl politinis komunizmas perėmė krikščionišką terminą? Dėl ateizmo plitimo, atmetus Išganymą ir prisilaikant praturtėjimo, kaip gerovės realizavimo būdo. Kristus nurodo NUOSAVYBĘ, kaip šaltinį pagundos, užkertančios kelią Išganymui. Nuosavybė turi tarnauti brolystei Kristaus Kūne, o tokiu atveju ji darosi bendra pagal tikslą. Pažodžiui iš graikų, Luko 12:15 „Saugokitės bet kokio gobšumo, nes /…/ ne pertekliuje iš /…/ nuosavybės yra gyvybė“.… Skaityti daugiau »
Kaip tuomet su nuosavybe – menine, moksline, kilnojamo ir nekilnojamo turto? Komunistinėms šalims net muilinant akis nepavyksta nuslėpti nelygybės. Gal tam tikra Izraelio patirtis (kibucai ir kiti susivienijimai)? Ar yra kitų minčių?
Papildyčiau: man susidarė įspūdis, kad mamonos garbinimas net ir iš socializmo į komunizmą žengiančioje Tarybų Sąjungoje buvo ne menkesnis nei dabar Lietuvoje. Skudurus, važius, sotų maistą, įtakingus ir gražius draugus labai vertino. Bet tai jau praeitis. Yra kitas kelias, neneigiant krikščionybės?
Juk valstybės yra atskirtos nuo religijos, tad kaip būtų galima išpildyti gyvenimą be nuosavybės. Meninę, mokslinę – gali dovanoti. Gi būsto nuosavybės atsisakęs ir lieki be užtikrinto stogo.
Na kodėlgi be stogo? Gausi „socialinį būstą” ir gyvenk, tik mokesčius mokėk. Viešpats būdamas Žmogus atsisakė nuo visko ir net monetos su cesoriaus atvaizdu neturėjo, kai jam atnešė denarą. Suprantama, Judėjoje net žiemą aukščiau nulio (kartais būna truputį žemiau tik kalnuose), šiaip šilta, o turint draugus, galima išsiversti ir be būsto (nors Jis turėjo Galilėjos Necarete), tai ne Lietuva su šalčiais. Tačiau principas tas pats. Koks „kitas kelias” neneigiant krikščionybės? Krikščionybė nereikalauja atsisakyti nuo būsto ir nuosavybės. Viešpats sakė „Jei nori būti tobulas”. Turi teisę nenorėti, net ir teisę pražūti. Svarbu, kad tik būtum laisvas, bet ne biorobotas su instaliuota programa. Laisvės sąlygomis paprastam žmogui per akis pakanka tik būti nuoširdžiam ir daryti gera tiems, su kuriais suveda D-vas. Kristus… Skaityti daugiau »
Pamiršau dar verslą, ūkį. Dekaloge yra draudžiamas pavydas artimo turtui, vadinasi, pažymima nuosavybės teisė (neskaitant draudimo vogti, bet tai gali būti ir valstybinis turtas). Na, o dėl turtuolio sąvokos (neigiama prasme; turbūt, priešybė pateisinamam turtingumui?), Kristaus pasiūlymo vienam pasiturinčiam jaunuoliui išsidalinti (po šiojo klausimo, kaip tapti geru krikščionimi), galima aiškintis. Mano nuomone, pirmu atveju – esti skirtumas tarp turčiaus ir turtingo, antru – tokiu būdu buvo nurodytas kelias, norinčiam pasireikšti, siekiančiam išskirtinumo gyvenime, kuriuo ir paprastai eiti nėra lengva. O gal iš tikrųjų toks yra šiai žemei skirtas tobulas gyvenimas. Matyt, antrame pavyzdyje reikia atsižvelgti ir į vieną, ir į kitą išsprendimą.
Nepastebėjau jūsų atsakymo. Puikiai išdėstyta, supratau! Tik dėl socialinio būsto kiek suabejočiau, nes karšininkui ir senelių namai, ir tokie benamių – sunkiai pasiekiami. Galima tiesiog sušalti stotelėje ar laukuose. Bet aiškiai supratau, jūs kalbate apie tobulą sekimą.
Kalbant apie: “Neparduosi.Nenupirksi. Nepabėgsi”, tai šie laikai tarytum tobulas (Šv. ?) Jono iš Patmos rašytam “Apreiškimui”. Tačiau aš laikau dar mintį, girdėtą ir iš dvasininkų, kad “Apreiškimas” yra tikėjimo išbandymas, t.y. – kuo tiki labiau D-vu ar velniu. Vis dėlto, sutapimas neeilinis.
…tobulas *išsipildymas…
Gaila, nėra taisymo galimybės. Turėjau omenyje, ne tai, kuo labiau tiki – net klausimas iš esmės neteisingas, nes tiki tik į D-vą – bet ar Šventajame Rašte vilties ieškai, ar drebi dėl piktojo kėslų. Nežinau, bet beveik nustojau domėtis “Apreiškimu”, domiuosi Gerąja Naujiena. Tačiau nieko neteigiu. Toliau mokausi.
Na, ką gi, lieuviai ir toliau šauniais tempais degraduoja spirale žemyn. Yra pribloškiantis nesugebėjimas lietuvių mokytis. Rusai taip pat degraduoja, bet jie moka mokytis. O ta nemokšų dalis Rusijoje, laiko tautą vergovėje. Su lietuviais yra dar blogiau, nes visa Švietimo sistema yra sukurta taip, kad tik lietuvis nesugebėtų atskirti priežasties nuo pasekmės. Štai 26 komentarai ir visi 26 komentarai kalba apie pasekmes. Tai panašu į davatkų tauzijimą apie „pasaulines problemas”. Štai cituoju 4 priežastį:”Ateizmas Komunistai paprastai atvirai neigia Dievo buvimą ir ieško būdų sukurti visuomenę šio neigimo pagrindu. Ateizmas, žinoma, yra klaidingas dalykas ir bet kuri juo grįsta pasaulėžiūra yra pasmerkta nesėkmei, neteisingumui ir žlugimui”. Tai, kas yra Komunizmo autorius? Neliesime dabar Platono ir ankstyvųjų krikščionių. Visas tas komunizmo judėjimas… Skaityti daugiau »
Kunigai gali turėti įvairių nuomonių, kaip ir kiekvienas žmogus. Man nekiltų mintis, neva Jono Apreiškimas – išbandymas, kuo labiau tiki, D-vu ar šėtonu. Tai tarytum apie vaikus, kurie tiki vienomis ar kitomis pasakomis. Skaitant drebėti iš baimės reiškia būti vaiku, skaitančiu pasakas. Apskritai neteko man susidurti su nuomone, neva velnio reikia bijoti. Tas, kurio Viešpats yra D-vas, nebijos jokių velnių, jie turi jo bijoti. Gal stovintis kelio pradžioje susidomi Šventuoju Raštu ieškodamas vilties. Bet subrendęs krikščionis ieško tiesos. Krikščioniškas tikėjimas nėra šiaip tikėjimas tuo ar kitu, bet apsisprendimas Kristui, apsisprendimas gyventi, elgtis visiškai PASItikint. Pasitikėjimas ir pasiryžimas, bet ne kažin koks kažko tikėjimas. Nemoko Kristus to ar kito katekizmo, moko gyventi. Kaip minėjau, galimas skirtingo lygio krikščioniškumas, nuo paprasto žmogaus… Skaityti daugiau »
Tarp tų komentarų ne tik apie pasekmes, bet apie skirtumą tarp politinio ir krikščioniško komunizmo. Krikščioniškas stovi pradžioje, o politinis – jo iškraipyta nusikalstama karikatūra.
Nuostabu, kad prisijungėte, pasidalinote pamokančia patirtimi, kurią pavyko taikliai aptarti, be jokių nesusipratimų, kaip būna, kuomet aiškiniesi raštu!
Tai ne iš mandagumo sakau, man tikrai taikūs pastebėjimai, atsakymai – Dvasios penas.
Jūs rašote:”tarp tų komentarų ne tik apie pasekmes, bet apie skirtumą tarp politinio ir krikščioniško komunizmo. Krikščioniškas stovi pradžioje, o politinis – jo iškraipyta nusikalstama karikatūra”. Tai, gerbiamasis, gal galite detaliau išdėstyti apie „krikščionišką komunizmą”? O tai ką, Popiežius Pijus XI nieko nežinojo apie „krikščioniškąjį komunizmą”? Juk niekur tiek nėra informacijos apie krikščionybę, kiek Vatikano bibliotekoje?
meldžiu pradžiai paskaityti žemiau komentarą
Letas Palmaiis 2021-10-31 22:51 Dovanokit už trigrašį.
Krikščioniškas komunizmas išsamiai aiškus tiek iš gausių Paties Kristaus pasisakymų apie nuosavybę bei faktinio Kristaus neturto, tiek iš Komunijos termino ir jo reшkšmės vienijant į Kristaus Kūną tikinčiųjų bendruomenę (Communio), tiek iš pirmųjų krikščionių komunistinio gyvenimo paminėjimo Apaštalų darbuose 2:44.
Skirtingai nuo politinio komunizmo, kuris skelbia ir vykdo prievartą („klasių kovą“) būdamas iš esmės ateistinis, krikščioniškas komunizmas remiasi savanoriška vienybe Kristaus Kūne.
Krikščioniškas komunizmas baigėsi kartu su I a. Judėja, romėnų pervadinta dalimi „Sirijos-Palestinos”, o popiežiaus Pijaus XI laikais pasaulyje buvo tik politinis komunizmas.
Vaclovai, saskemis zaidziate?
Tada zinote trmina ‘uzrakinti zaidima’? Situacija kai po oponento ejimo kitas zaidejas atsiduria padetyj kai jo saskes negali ne judeti, nei musti.Uzblokuotos visos saskes , o atgal jos nevaiksto.
As neturiu ka atsakyti i jusu pastaba.Bet koks atsakymas i toki kaltinima yra visapusiskai beprasmiskas.
Kaip kazinkas pasake: geriausias atsakymas i neirodyta kaltinima tyla.
Taciau ir jus turekite omenyj , kad teks atsakyti uz savo zodzius, jeigu pasirodys kad buvote neteisus.
Suprantu, kad siekiate suesminti mano pastabą. Jokių sunkumų, nors tiksliniai nurodžiau visą tą jūsų pasisakymą (2021-10-31 11:17), kaip ne patį stipriausią, netiesiogiai tai duodamas suvokti per nuorodą. Kadangi turbūt neskaitėte, trumpai paaiškinau, kad kalbate paremtai, tačiau iššaukiančiai. Vėl esant neaiškumams, galėčiau patikslinti, pateikdamas jūsų atžodenas: “O dvasingais žmonėmis rūpintis nereikia. Dvasingas, – jeigu jis IŠTIESŲ dvasingas, o ne mudozvonas, dulkinantis smegenis lochams, – visų pirma jaučia nepatogumą, kad jis našta ir daro viską, kad to išvengt. Jeigu jis to nedaro – jis mudozvonas, o ne “dvasingas”. Ponuli, sovietlaikiu, o gal ir dabar, pilna “Vaiva” (apsirūkiusių hipių, pankų ir kt. neformalų pamėgta kavinė Gorkio g., Vilniuje) buvo tokių “dvasingų” nieku kitu apart kanapių rūkymo dėl savo “dvasingumo” nesugebančių daryt”. Tokį vertinimą… Skaityti daugiau »
net vargšą Palmaitį – kad nors kur nors kokia diskusija vyktų
Šopauskas man daug kartų vis skambindavo maldaudamas, kad reanimuočiausi, nes čia visus dešimčių dešimtis komentarų rašo vien tik jis pats.
Beje, diskusijos čia net nepageidaujamos, nes būtent dėl to keičiamas ir publikacijų pateikimas: maišomos naujos su senomis, sunku gaudytis ir rasti reikalingą.
Diskusioms pribaigti bus įvesta registracija, nes „tiesos”.lt jau atliko savo vaidmenį, kaip nuotaikų indikatorius. Ir Pro Patria, ir ekspertai.eu, jau neminint delfi, seniai įvedė registraciją filtruodami komentarus.
Lėlininkams laisvė rūpi mažiausiai:
Pasikeitė situacija pasaulyje: skiepų politika braška, o kartu darosi realesnė branduolinio karo perspektyva. Jei tikslas mažinti žmoniją, svarbiausia užklupti ją nepasiruošus.
į mano pastebėjimą apie kauniečius, išmetusius kolegą pro langą, atsišovusiam Šopausku.
Štai, dėl karo –
klausimas ne tai, bus ar nebus, o tik kada ir kokios bus pasekmes ignoruojantiems tokį dalyką net komentaruose prie publikacijos apie jį (būtent http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/pasaulis-ir-lietuva.-branduolinis-karas-kinija-naujasis-bundestagas-tichano).
[Žemiau nurodomoje informacijoje pasenę duomenys apie Kinijos branduolinį pajėgumą, kuomet realaus „politinio elito” suvokimai Lietuvoje, kaip liudija istorija su mielais fisiukovais, niekad – o tai įrodo pats Al.as – neprašoks jau pasmerkto atitinkamo maskvietiško]:
https://kavkazcenter.com/russ/content/2021/11/02/120283/kitaj-stroit-krupnejshie-bazy-s-puskovymi-shakhtami-dlya-yadernykh-raket-na-granitse-s-rossiej.shtm
Užblokuota nuoroda į Kavkazcenter 03.11.2021, 02:13 –
skaitykite, kam dar neužblokuota!