Rinkimų maratonui Švedijoje artėjant prie baigiamojo spurto, siūlome susipažinti su tyrimu, kuris atskleidė, kurios partijos populiariausios tarp socialinio tinklo Facebook vartotojų.
Kaip matyti iš grafiko, daugiausiai susidomėjimo sulaukia Švedijos demokratai (SD). Bet iššūkį jiems meta ir Alternatyva Švedijai – dabar šiai partijai tenka trečioji vieta – prieš socialdemokratus, praneša Dagens Nyheter.
Laikotarpiu nuo liepos 22 iki rugpjūčio 21 dienos SD gavo 38 procentus viso dėmesio, kuris buvo skirtas skirtingoms partijoms Facebook‘e, tą parodė „Ezyinsights“ kompanijos atliktas tyrimas.
Antroji vieta atiteko Moderatams – jie surinkę 17 procentų, po jų sekė, kaip minėta, Alternatyva Švedijai (AFS).
Pastaroji partija buvo įkurta tik šių metų kovo mėnesį, bet analizės duomenimis, sulaukė 14 procentų Facebook‘e vartotojų susidomėjimo.
Daugiausia tiriamuoju laikotarpiu buvo dalijamasi video iš automobilių gaisraviečių Gioteburge – jį savo Facebook‘o puslapyje patalpino AFS.
„Jei vertintume medžiagos įkėlimo į Facebook‘ą dažnį, tai SD ir AFS skelbia informaciją beveik taip pat dažnai kaip laikraštis“, – laikraščiui „Dagens Nyheter“ sakė Steve El-Sharawy, atsakingas už inovacijas kompanijoje „Ezyinsights“.
Jei vertintume visus praėjusius metus, nuo 2017 m. rugpjūčio iki 2018 m. rugpjūčio, SD sulaukė beveik pusės Facebook‘e vartotojų dėmesio – 47 procentai. Bet net ir tuo atveju AFS, kurios iki kovo dar nebuvo, užimtų penktą vietą, aplenkdama Centro partiją, liberalus, krikščionis demokratus, Aplinkos partiją ir Feministinę iniciatyvą.
Parengė Daiva Jakubonienė