Kad yra kaip tik priešingai:
– politikas siekia perrašyti Lietuvos Konstitucijos lyties, santuokos ir šeimos sampratą pagal transgenderinius interesus;
– vadinasi, žmogaus teises supranta tik pagal seksualinę saviraišką;
– transgenderinių tualetų propagavimas yra įrodymas, kas svarbu šiam politikui, ir tai yra žmogaus teisių (bei sveiko proto) kompromitavimas;
Pagal visą politiko saviraišką ir veiklą naujajame Seime yra visos prielaidos manyti, kad jis visiškai neturi kompetencijos ir net nesiekia atstovauti Konstitucijos vertybių, o dar gi priešingai, jas devalvuoja, siekia pakeisti.
Ar šis politikas turi teisę siekti visų aukščiau išvardintų dalykų? Be abejo, turi.
Bet lygiai taip pat visuomenė turi teisę reikšti nepasitenkinimą tokia politiko veikla. Tiesą sakant, daug didesnę teisę, nes ji gina savo Konstituciją, o šis politikas, kaip ir jūsų Laisvės partija, – tik vienos grupės interesus.
Demokratiniai mechanizmai nesusiveda vien tiktai į rinkimus pagal partinį sąrašą. Yra ir kitų formų, pvz., referendumas, plebiscitas, peticijos, viešos nuomonės pareiškimas, taikūs protestai, parašų rinkimai ir t. t.
Taip kad nustokite verkšlenti, gerbiamieji. Nustokite niekinti Lietuvos Konstituciją, demokratinę visuomenės nuomonę, lietuvių tradiciją.
Jūs bandote tyliai įsteigti elitistinį valdymą ir biurokratiniu būdu pakeisti Lietuvos Konstituciją – per Konstitucinį Teismą. Taip pat šališkai skleidžiate viešąją opiniją per LRT. Jūs stengiatės nedemokratiniu būdu atimti tai, kas priklauso daugumai – jų pasaulėžiūrą, gyvenimo būdą ir teises.
Todėl verkšlenimas, kad neva puolamas vienas žmogus, yra neteisingas ir klastingas. Jūs puolate lietuvių Konstituciją, o visuomenė reaguoja ir, beje, labai demokratiniu bei civilizuotu būdu. Ir lietuvių Konstitucija gina visų Lietuvos piliečių teises, įskaitant ir piliečių iš seksualinių mažumų.
Šis politikas savo raiška peržengė ribas, diskreditavo Konstituciją, žmogaus teises, sveiką protą, todėl ir siekiama jo atstatydinimo iš Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininko pareigų, o ne atimti jo pilietines teises ar kitaip susidoroti.
Iš Vakarų valstybių patirties galima pasakyti, kad politinis ir socialinis susidorojimas yra LGBT pasaulėžiūros ir veiklos dalis, o ne Lietuvos Konstitucijos.