Kaip praneša „Deutschland Kurier“, panašu, kad elektromobilių entuziazmas smarkiai sumažėjo, o analitikai įspėja dėl galimo didžiulio žlugimo.
Nepaisant didėjančio brangių elektromobilių prieinamumo, Vokietijoje ne tik smarkiai mažėja paklausa, bet analitikai jau nurodo, kad rinka gali būti prisotinta. Elektromobilių ateitis gali virsti pelno spąstais ir net kelti pavojų kai kurių gamintojų egzistavimui, jei jie negalės kompensuoti nuostolių, parduodami įprastinius vidaus degimo varikliu varomus automobilius.
Rugsėjį Vokietijoje naujų baterijomis varomų transporto priemonių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių registracijų skaičius sumažėjo net 35 proc. Dėl nepakankamos paklausos VW grupė turėjo sumažinti pamainas ir atleisti darbuotojus visose savo Vokietijos gamyklose, kuriose gaminami elektromobiliai.
Užsienyje padėtis ne mažiau niūri: JAV automobilių gamybos milžinė „Ford“ pranešė apie netikėtai didelį nuostolį, kuris 2023 m. trečiąjį ketvirtį siekė 1,3 mlrd. dolerių prieš palūkanas ir mokesčius.
GM atsisakė savo gamybos tikslo iki 2024 m. vidurio pagaminti apie 400 000 elektromobilių. JAV „Mercedes“ pardavėjai skundžiasi dėl didėjančių neparduotų prabangių elektromobilių, ypač S klasės flagmano, atsargų. Rinkos lyderės Tesla pelnas trečiąjį ketvirtį drastiškai sumažėjo 52 proc.
Netgi automobilių nuomos bendrovė „Hertz“ dabar planuoja ne tokią plačią savo elektrinių Rinkos lyderės „Tesla“ pelnas trečiąjį ketvirtį smarkiai sumažėjo 52 proc. Netgi automobilių nuomos bendrovė „Hertz“ dabar planuoja ne tokią plačią savo elektromobilių parko plėtrą, kaip buvo numatyta iš pradžių.
Jūsų žiniai, lietuvių loxai ES parlamente balsavo už vidaus degimo variklių uždraudimą nuo 2035.
Jie ne lohai.Jiems liepe. Kol elektros kaina buvo tokia, kad nuvaziuoti e- mobiliu 100km kainavo $0.5 (2000 pradzioj) tada jo – svajoniu automobilis jeigu 1 ikrovimu nuvaziuoji 400km. Taciau dabar ziuriu , kad 100km reikia 16 kw/h.Tai net jeigu kilovatvalandis lietuviskas€0.30 tai kilometro kaina gaunasi tik biski pigesne uz dujinio auto, o jau vokiskos kilovatvalandes kaina ir virsys ta riba. Tai naturalus klausimas , kokio bieso as turiu pirkt e-mobili kurio kaina ar ne 2k didesne negu automobilio su benzininiu varikliu??? Ir po to sprest problemas kurias man tas automobilis atnes? Jeigu emobilio kilometro kaina didesne uz auto su vidaus degimo variklio , tai pasikabinkite asilo kauke, pakabinkite lentele su uzrasu „As tas asilas kuris nusipirko e-mobili uz 2 autobiliu… Skaityti daugiau »
Nesvarbu pigesnis ar brangesnis,bet visą benziną,dujas,dyzelį reikia panaikinti,nes teršia aplinką,mūsų žemę.Žemė yra gyva,todėl negalima jai kenkti benzino teršalais.
Taip taip, miškus Lietuvoje nahier reikia visus iškirsti, nes kaimo japai malkomis savo krosnis kurena tersdami ora CO2 ir suodziais.
Tegul bl-dės elektrinemis krosnelemis šildosi👍
Kirsti miškus ,deginti krosnyje malkas, tai tas pats kas pūsti cigarečių dūmus artimui į veidą,kaip ir naudoti benziną reiškia vaikšioti kraujuotomis rankomis žudant,prievartaujant kankinant gyvą žemę.Taip su gyva žeme gali elgtis tik sadistai prievartautojai.Gerai,kad žmonės sąmoningėja ir atsisako tų baisių gyvos gamtos ir savęs,savo artimo žalojimo baisių įpročių.Vis dėl to tas geranoriškas žmonių sąmoningumas saugoti ir ginti žemę ne visiems suprantamas ypač tiems kas dar gyvena praeities šiukšlynuose,teršaluose- stipriame mentaliniame ruskij mir sąmonės užterštume ir naudoja tokius žodžius „japas,ble.. -ė.Tokiems sąmonės ir sielos atsilikėliams turi būti sukurta,yra kūriama teisminė ,įstatiminė bazė, auklėti, keisti tuos atsilikėlius,apsaugant gyvą žemę ir sąmoningus žemę mylinčius žmones.Jei reikia tuos benzininius banditus uždarant ir į belangę.
O lygio baterijomis teršti, jas utilizuojant, galima? …išminčiau tu išminčiau..gal nors vidurinę užbaik…
Lieps šokti į ugnį, tai ir šoksi? Lietuvių politikai yra idotai. Tą reikia pripažinti. Tai pirmiau traukinio bėgantys ideologiškai angažuoti fanatikai įsivaizduojantys esantys proveržio smaigalyje. Ko vien vertas pritarimas Europos konstitucijai už kurią prabalasavo nes jos neskaitę, kai kitos šalys šią konstitituciją atmetė! Taip ir su vidaus degimo variklių draudimu. Situacijos idiotiškumą iliustruoja faktas, kad Lietuva neturi užtektinai savo elektros generacijos, mes elektrą importuojam, bet vis tike lietuvių politikai tam pritaria.
P.S. Visi elektromobiliai yra šūdas, bent kol kas.
Nezinau.Elektromobilio neturejau nors buvau beplanaves nusipirkt. Bet planavau 2000-05, kai is rozetes pakroves akuma kilometro savikaina gaudavai kapeikine.Problema buvo dar nepakankamai efektyvus litijaus akumuliatoriai ir ikrovos probega siekusi 200 ar 300 jeigu koja pasispirdavai, rekuperacijos neefektyvumas. Dabar 400km nuvaziuoja, bet kilstelejo elektros kainos tiek, kad zaidimas nevertas zvakiu – GERIAUSIU atveju sutaupai perlipes nuo duju 10 arba jei daug vazineji 20€/men. Plius isigyji mozgoj-bke su akumuliatoriu ikrova ir nauju akumuliatoriu pirkimu kas 3 , jei tik sekmadieniais i baznycia -5 metus ( kiek, 2-3 € gabalai?). Vienzo gera investicija dabar pirkt benzinini auto su geru varikliumi ir 2 gubu cinko padengimu , tokia masina istvers net lietuviskomis salygomis 30 ir 40 metu. Nes atejus 2035m valdzia nusodinusi visus ant e-… Skaityti daugiau »
Elektra varomi yra nišinė technologija, tinkama pvz. golfo lauke. Neatsitiktinai jinai buvo pamiršta prieš 100+ metų, kai atsirado daug pažangesnė. Lygiai taip pat ir burės tapo tik malonumo šaltiniu, ne krovinių gabenimo per jūras būdu. Ir vėjo malūnai Olandijoje taip pat tapo tik turistų traukos dalykais.
būtų gražu jei taip pat būtų sumažėjęs ir klimato kitimo pavojus. Tai savaime katastrofa, jeigu 8 milijardų žmonijos išgelbėjimui beliko 20 ar 30 metų. Aišku kad nespėsime. O žmonių ir toliu gausėja po milijardą kas 13 metų . Ir visi jaučiasi turintys teisę į automobilį. Kitaip nėra pasaulyje teisybės.
Jau daug kartų nespėjome išgelbėti planetos.
Dieve, Dieve, kai pagalvoji jėzusmarija.
o ko Bačiulis tikėjosi ? naujo žmonijos progresyvaus technologinio šuolio pasinaudojant vartotoju lūkesčiais ? Nesu tikras ar aplamai taip būną . Mes sparčiame augime , bet augimas banguojantis kuris rodo sveika augimo pozityvą . Po truputi iš savo buities išstumsime xuilo lūkesčius ir pereisime prie žaliosios , kiek tai aplamai yra įmanoma . 🙂
Komunisteli, kada padvesi? Tavo 50 metu komunizmo atsikandome.
Dar reikia išsiaiškinti, ar jis Stasys, ar Stanislovas?
PIŠstasis
štiš atmatos . Stasys visada tiesą sako .:)
Gausi i snuki ir uzsilenksi.
Is komentaru matosi, kad kuo didesnis idiotas gamtos moksluose, tuo labiau globaliais klimato pasikeitimais per 30 metu tiki.
Žemei 4.5 milijardu metu. Ir buvo periodai, kai deguonies nebuvo, ir kai 2 milijonus metu ištisai lijo. Ir kai Antarktida žalia buvo. Zmoniu tada nebuvo.
Kai vėl nebus ir vėl galės milijonai s ir milijardais metų trukti apledėjimai ir deguonies trūkumas. O kai protingu save laikantis padaras nusigyvena tiek kad išlikimui beliko viena kita dešimtis metų, tai tik beprotnamyje taip turėtų būti
Tu IDIOTAS, runkeli. Pasikark.
Magnetiniu poliu susikeitimas jau turi ivykti – jie stipriai migruoja siuo metu, netgi veluoja. Zinai kas tai yra ir kuo tai gresia?
Tas pats mentalitetas – tie kuriems Chruščiovo kukurūzai tiko, dabar elektromobilius garbina.
Manau, tik ne Lietuvos aplinkos minsterijoje…
Patikslinu; ministerijoje.
Man tikrai idomu – KOKIAS pamokas Lietuva is Ukrainos karo gauna? Kaip ten fronte elektromobiliai pasiteisino?
Ten, kur ilgas aukštaitiškas balsis, nereikia rašyti nosinės, kai bandote rašyti aukštaitiškai pagarsiui. Galininkas yra galininkas, nepainiokit jo su tarmiškai tariamomis galūnėmis ar šiaip balsiais tada, kai nėra galininko. Pvz., „pernaj būva”, ne „buvą”.
nebetruktels , nusuko rubilnikus o ju vietoj prisuko xuilo by..Kas spėjo pasinaudoti valstybės dotuojamomis programomis atsinaujinančiai įsigyti tas ponas , o kas liežuviu lojo dabar čia krykštauja . 😂
Ei šudo gabale, ar graba jau užsisakei?