Naujosios JAV gairės užsienio švietimo programoms teigia, kad terminai „motina“ ir „tėvas“ yra „įžeidžiantys.“
Jungtinių Valstijų tarptautinės plėtros agentūra (USAID) paskelbė gaires, skatinančias USAID švietimo partnerius integruoti šias naujas LGBT idėjas į mokyklų programas ir mokytojų mokymus.
Dar kartą patvirtindamos savo įsipareigojimą „įtraukiančiam vystymuisi“, naujosios gairės remiasi Obamos eros strategijos dokumentu LGBT veiksmų vizija, kuriame apibrėžiama USAID strategija propaguoti homoseksualumą ir transseksualų ideologiją per savo veiklą užsienyje.
Naujajame dokumente pateikiama „geriausia LGBT įtraukimo į švietimą praktika“, įskaitant draudimą vartoti „įžeidžiančius ir netinkamus“ terminus, tokius kaip „motina“ ir „tėvas“, knygų ir turinio pašalinimą „iš mokymo programų, kuriančių neigiamus stereotipus“ apie asmenis, besiidentifikuojančius su LGBT ir propaguoja „įvairias seksualines orientacijas bei lytines tapatybes“ seksualinio švietimo ir šeimos kūrimo mokymo programose.
Kritikai teigia, kad naujosios USAID gairės galiausiai paveiks tikėjimu besiremiančius švietimo partnerius, kurie nėra pakankamai įsipareigoję Baideno administracijos visos vyriausybės iniciatyvai stumti LGBT darbotvarkę, numatant finansavimą per dotacijas, jei jie įgyvendins naująsias USAID gaires.
Gairėse USAID skatina pedagogus „plėsti [savo] mokinių žinias apie įvairovę“, pateikiant jiems LGBT vaidmenų pavyzdžius „per literatūrą, pamokas ir klasėje besilankančius svečius“.
Dokumente mokyklos taip pat raginamos leisti transseksualiems mokiniams naudotis tualetu ir persirengimo kambariais, skirtais priešingos lyties mokiniams, siekiant užtikrinti, kad transseksualūs mokiniai nebūtų „marginalizuojami“ ar netaptų „patyčių ir (arba) priekabiavimo objektais“. Mokykloms taip pat rekomenduojama susilaikyti nuo mokinių aprangos kodų, kurie griežtai grindžiami „dvejetainiu lyties supratimu“, o tai, USAID teigimu, kenkia „translyčiams, priklausantiems trečiai lyčiai ir reikalavimams nepaklūstantiems studentams bei pedagogams“.
USAID perspėja mokyklas, kad kai kurie švietimo darbuotojai, įskaitant visus dėstytojus, administracijos darbuotojus, pagalbos mokiniams tarnybas, iš esmės bet kuris suaugęs miestelyje, „gali būti šališki arba smerkti LGBTQI + mokinius ir nesugebėti sukurti įtraukiančios aplinkos ar teikti paramą LGBTQI + moksleiviams, „ypač“ pedagogai, kurių asmeniniai ir religiniai įsitikinimai nepalaiko“ LGBT gyvenimo būdo.
Be tokio lakmuso popierėlio kaip religija , JAVID netiesiogiai siūlo, kad būtina pašalinti neįtraukius pedagogus, USAID taip pat pataria, kad mokyklos turi užtikrinti, kad „švietimo darbuotojai neatskleistų mokinio seksualinės orientacijos ar lytinės tapatybės“ moksleivio šeimai be aiškaus jo sutikimo, argumentuodama, kad nepilnamečiai turi teisę į privatumą savo tėvų atžvilgiu.
Dokumente taip pat pateikiami sėkmingi LGBT „įtraukaus ugdymo programų“ pavyzdžiai. Pavyzdžiui, Kosove pagal USAID Pagrindinio ugdymo programą „daugiau nei 140 mokyklų direktorių Kosove dalyvavo mokymuose“, skirtuose „didinti mokyklų direktorių supratimą apie iššūkius, su kuriais susiduria LGBTQI+ mokiniai ir mokytojai, ir jų pareigą rūpintis mokiniais ir personalu,“ vėlgi netiesiogiai tvirtinant, kad direktoriai turi išskirtinę teisinę „pareigą“ rūpintis LGBT mokiniais ir personalu.
USAID teigia, kad LGBT mokiniai yra neproporcingai veikiami smurto mokykloje palyginus su jų heteroseksualiais bendraamžiais, ir nurodo UNESCO dokumentą, kuriame tam tikra kalba apibrėžiama kaip smurtas. USAID taip pat teigia, kad atrodo, jog „ikikolonijiniais laikais buvo kad vietinis supratimas, kad lytis ir seksualinė įvairovė buvo žmonijos tikrovės dalis“, ir kad bet kokia mintis, jog LGBT darbotvarkės propagavimas užsienyje yra „kultūrinio imperializmo forma“ nėra tiksli.
Šaltinis: c-fam.org