Diskusija: Kuo nesisteminės partijos skiriasi nuo sisteminių? Koks yra komitetų vaidmuo mūsų politiniame žemėlapyje?

Politikams, žurnalistams ar politologams dėl sisteminių ir nesisteminių partijų tarytum viskas aišku. Sisteminės turi frakcijas Seime, jų atstovai sukasi žiniasklaidos konvejeryje, jos gauna finansavimą iš biudžeto, o kuo gyvos nesisteminės – ne žiniasklaidos ir politologų rūpestis. Valdžią aptarnaujanti žiniasklaida stengiasi įteigti visuomenei, kad tų skirtumų tik tiek ir tėra: vieni dirba, kuria Lietuvą, o nesisteminiai trukdo, kelia nereikalingą triukšmą ir įtampas visuomenėje.

Tuo pat metu „nesistemininkai“ teigia, jog skirtumai tarp sisteminių ir nesisteminių partijų negali būti redukuojami vien į finansavimo ar raiškos galimybių problemą. Jų manymu, skirtumai yra esminiai. Jie kaltina „sistemininkus“, kad šie yra korumpuoto ir nedemokratinio režimo modus vivendi. Anot tų „marginalų“, valdžią uzurpavęs režimas ir yra pagrindinis stabdis kuriant skaidrią ir demokratinę tvarką valstybėje – skliaustas, užskliaudžiantis valstybės ir visuomenės vystymosi perspektyvą.

Takoskyra gana aiški. Bent jau retorikoje. Tad visiškai logiška ir suprantama – „sistemininkai“ siekia iš politinio lauko eliminuoti „valstybės griovėjus“ priimdami įstatymus, trukdančius gauti legalių lėšų, bei keldami partijoms narių kiekio kartelę. Naikinimo būdas – elegantiškas, teisiškai nepriekaištingas. Prieš įstatymus visi turi būti lygūs.

Panašiai ketinama supriešinti partijas ir politinio lauko naujadarą – visuomeninius rinkimų komitetus, kurie sistemininkams per pastaruosius savivaldos rinkimus, švelniai sakant, sukėlė nerimo. Pastarieji taip pat save pozicionuoja kaip instrumentą demokratijai atkurti ir pasipriešinti sisteminių partijų bei valdžios savivalei.

Pamėginkime padiskutuoti, kokios iš tikro yra esminės skirtybės tarp „sistemininkų“, „nesistemininkų“ ir komitetų. Gal juos skiria visai kiti požymiai? O gal skirtumai tik imituojami, dangstomi vien retorika, o visi trys iš tikro yra to paties lizdo paukščiai? Savivaldos rinkimai parodė, kad ir visuomeniniai rinkėjų komitetai nepanašūs vieni į kitus, ir tik ateitis parodys, ar jie nėra tik tos pačios sistemos visuomenei pakišta gražiai įvyniota apgaulė ?

Tad ko reikia, kad politinė rinkimų reforma būtų esminė, o ne fasadinė? Kas užtikrintų, kad partija ar jų koalicija, nusprendusi mesti iššūkį sistemai, nevirstų tos sistemos dalimi – nepradėtų žaisti pagal jai primestas taisykles? Ir ar apskritai demokratiški rinkimai Lietuvoje dar įmanomi?

Diskusijos moderatorius – Laisvūnas Šopauskas.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
95 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
ateistai vs katalikai

gal ne tame esmė: sisteminiai ar nesisteminiai.
pagal mane visi partiniai yra biski svolačiai – per politiką į valdžią, pinigus, turtus, geroves.
Kol nebus krikščioniškos moralės ir kriterijaus – tai gali pačių įvairiausių „demokratijos” formų ieškoti – niekas nesikeis ateistinėje, komunistinėje Lietuvoje.

Tadas Blinda

Jei mums ponai skriaudas daro, mes užšoksim ant jų dvaro – sunaikinsim juos.

Kuo skiriasi

farziejai nuo „tikrųjų sekėjų”…”Ne kiekvienas ,kuris šaukia :”Viešpatie,Viešpatie,įeis į dangaus karalystę,bet tik tas,kuris vykdo mano dangiškojo Tėvo valią…Kas klauso šitų mano žodžių ir juos vykdo,panašus į išmintingą žmogų,pasistačiusį namą ant uolos.Praplupo liūtys,ištvino upės,pakilo vėjai ir daužėsi į tą nam

..."namą.Tačiau

jis nesugriuvo,nes buvo pastatytas ant uolos.Kas klauso šitų mano žodžių ir jų nevykdo,panašus į paiką žmogų,pasistačiusį namą ant smėlio.Prapliupo liūtys,ištvino upės,pakilo vėjai ir daužėsi į tą namą,ir jis sugriuvo,O JO GRIUVIMAS BUVO SMARKUS”.(Pamokslas nuo kalno)….Lietuva ant uolos ar ant smėlio?Ir ko laukti?

Kažkokį nesisteminį

darinį ruošia A.Guoga.Ar čia nebus valdžios Trojos arklys su VSD?

ruta

Per 25 metus , valdzia Lietuvoje taip pasistenge , kad dauguma tautieciu jau netiki niekuo .Gyvenimo salygos eiliniu tokios , kad visos jegos , mintis -kaip isgyventi , pramaitinti vaikus , sumoketi mokescius , o neduok ,Dieve , liga ..
Ar imanoma kovoti su sisteminiu partiju valdzios uzurpavimu Lietuvoje , kai joms atstovauja ne tik didzioji ziniasklaida , kuri maitinasi is valdzios uzsakimu , bet ir finansiskai jos daug pranasesnes .O Lietuvoje , deja , pinigai , Kapitalas – valdo .
Ar gali per prievarta zmogu apsviesti , priversti ji mastyti ? Nepades nei sistemines , nei kitos partijos , kai dauguma nenori PATYS spresti savo valstybes svarbiu klausimu /Referendumu pagalba / , savo vaiku ,anuku ateities ..

Nesinorin apkalbėti N.Puteikio,

kol jis pats neparašys savo poziciją parodančio straipsnio.Tegul jis mąsto,o mes dirbam toliau.

>7:08, 7:04, 0:17

Atėjai vaizdingų eilėraštukų parašinėti – nesuprantu, nejau toks didelis noras kyla tų nykščiukų pasirankioti?

Visa bėda,

kad tautiečiai nenori niekuo tikėti, jiems viskas do lampočki. Kas dar neskaitė tai paskaitykit straipsnį: „Povilas Urbšys. Naglio Puteikio ,,piratų laivas“ kelia bures Panevėžyje” ir ypač komentarus. Ko norėti, kad sisteminiai pešasi su nesisteminiais, komentatoriai negali vieni kitų nežeminti, neišvadinti visokiais žodžiais, kad vietoj to galvotų kaip suvaldyti šią betvarkę. Ką daro nesisteminiai tai sisteminių šunauja visokiais būdais stengiasi paniekinti ne taip manantį ir įkalti neapsisprendusiems savo „tiesą”. Ši gauja nesileis, kad nesisteminiai darytų tvarką, įvestų tikrą demokratiją. Tikroji demokratija sisteminiams galas.

Beta

Gal reikėtų pradėti nuo klausimo ar sisteminės partijos iš viso yra tai kuo prisistato – ar tai partijos, ar grupuotės dažnai su kriminaliniu kvapeliu? „Jie laimi rinkimus, užima postus, bet puoselėti tarpusavio pasitikėjimą ir realią, o ne parodomąją demokratiją jie yra visiškai nepajėgūs. Jų kasdienis darbas – manipuliuoti informacija, žmonių lūkesčiais bei emocijomis ir tenkinti savas ambicijas bei poreikius. Tai darydami jie nuolat diskutuoja apie įvairius įstatymus, bet neretai patys juos pažeidžia. Nes jaučiasi ypatingi – už tų įstatymų ir paprastų piliečių moralinių normų ribų. Jiems šie dalykai negalioja.(…) Socialdemokratų partijoje dominuoja buvusio Alytaus mero J.Krasnicko nuostatų ir moralės žmonės. (…) Kitos dvi valdančiosios koalicijos narės nėra jokios politinės partijos, nors taip ir vadinasi. Tai – paprasčiausi įdarbinimo ir verslo… Skaityti daugiau »

P.Urbšys turėtų vadovauti antisisteminių jėgų fron

Turime tris variantus: D.Kuolio vadovaujamas Lietuvos sąrašas, kaip antisisteminių jėgų frontas rinkimuose į Seimą, Puteikio barmalėjų rinktinė ir gerb.P.Urbšio judėjimas Kartu.
Paanalizuokime. LS neturi atramos kituose miestuose ir kaimuose, tik Vilniuje. Puteikis, tai naujas Pupų Piaro Dėdė. Tarpukaryje po kaimus važinėjo humoristinių dainų atlikėjas Pupų Dėdė ir visus linksmino dainuškomis. Dabar turime naują, tik ne Pupų, o Piaro Dėdę, kuris visus linskmina visokiomis nesąmonėmis.
Gerb.Seimo anrys P.Urbšys, skirtingai nei Piaro Dėdė, dirba Seime savo darbą, teikia įstatymų pataisas, elgiasi solidžiai, nevadina savęs piratu ir nedaro kitų nesąmonių.
Todėl siūlau visoms antisisteminėms jėgoms jungtis į vieną frontą, o jo vadovu išrinkti gerb.P.Urbšį. Jis populiarus ir Vilniuje ir Panevėžyje, jį kaip kovotoją už skaidrumą žino ir kaimuose ir kituose miestuose.

P.Urbšį - į antisisteminių jėgų fronto rinkimuose

P.Urbšys puikiai tvarkosi Panevėžyje. Todėl susitvarkys ir visoje Lietuvoje. Kas abejoja, paskaitykite čia: Kol kas velniškai sekasi judėjimo „Kartu“ lyderiams P.Urbšiui ir merui R.M.Račkauskui. Jiems pavyko suskaldyti mažiausiai keturias partijas ir prisikviesti į valdančiąją daugumą dar nesusikompromitavusius politikus iš tų partijų. Tokia sėkmė gali būti laikina, nes iš įvairių svyruoklių suręsta troba irgi gali svyruoti. Kitais metais vyks Seimo rinkimai. Gali paaiškėti, kad socdemai kandidatais pasiūlys tik kokį nors pardavėją, visų pamiršti konservatoriai vienoje rinkimų apygardoje, kaip jiems jau įprasta, iškels po kelis savo kandidatus ir todėl visi prakiš. R.Pakso partija savo kioskelį Panevėžyje tikriausiai jau bus uždariusi, liberalus bus pribaigusi į jų frakciją įstojusi iš „valstiečių“ išprašyta G.Umbrasienė. Pasakykite, ar bus šiuose Seimo rinkimuose toks, kuris galės mesti iššūkį… Skaityti daugiau »

O gal nereikia to Urbšio

Ar tik nebus taip, kad vienintelis Tiesos portalo savininkas L. Šopauskas, L.Jakimavičius, R.Bingelienė bei dar kažkokie nomenklatūrinei sistemai naudingi naivuoliai, klaidingai įsivaizduodami, kad kovoja už politikų skaidrumą, ištikrųjų savo veikla laidoja LS. Be nesuvokiamo darbo, šie ,,spartuoliai” ant partijos kapo sugalvojo dar ir SUORGANIZUOTI SUPJUDYTŲ geriečių- demokratų imtynes. Redaktorė R. Bingelienė net nepasirūpino šiame tekste pristatyti kitą nuomonę. Jos tokia klaida tikrai ne paskutinė.Ir, deja, ne pirma. Vienas gerietis seimūnas Urbšys, lyg prasto lygio marionetė, sumanipuliuota lėlininkų iš Šopausko grupės, ėmė pulti kitą gerietį seimūną Puteikį. Kas turėjo vilčių dėl Urbšio įžvalgumo ir pakantumo, tas su jomis gali atsisveikinti. Kai kam jau žlugo iliuzijos dėl Urbšio jau tada, kai seimūnas balsavo už mandato atėmimą ir apkaltą Venckienei ir taip parodė… Skaityti daugiau »

Pūleikis gal gėjus?

Rinkėjai prieš rinkimus į 2012-2016 m. Seimą svetainėje manobalsas.lt buvo kviečiami atlikti trumpą testą: „Homoseksualumas yra nenatūralus ir neturi būti visuomenėje toleruojamas“?
Atsakymai: Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai.
Naglis Puteikis: Greičiau nesutinku.
Palyginimui – Laurynas Kasčiūnas: Sutinku.
Šalia pateiktas ir L. K. komentaras: Homoseksualų plitimas XX a. aiškiai liudija, jog kuo labiau atlaisvinamos visuomenės normalumo normos, tuo patrauklesnės tokio ir kitų alternatyvių natūraliam gyvenimo būdų paieškos. Aiškus netoleravimas šiam socialiniam eksperimentui nesuteiktų paskatų.
http://www.gayline.lt/article.php?sid=6915#ixzz3ag5daSaM

Diedukas > O gal nereikia to Urbšio

Kvailiau ir nesugalvosi:
– „L. Šopauskas, L.Jakimavičius, R.Bingelienė bei dar kažkokie nomenklatūrinei sistemai naudingi naivuoliai”
– šokdina Seimo narį P. Urbšį ?!
Seniai taip besijuokiau.
Apsidirbot, p. A.K. ……..

Omega

Netapkime iš biudžeto išlaikomais sisteminiais. Tikiu, kad „Lietuvos sąrašo“ partija netaps sistemine ir tai yra labai gerai. Tegul siunta LS oponentai, nes tikra partija yra sudrakonėjusi sisteminė partija.

to pūleikis gal gėjus

Panašu: jis už partnerystę – prieš Bažnyčią.
Geriau pažinkime politikus:
Bernardinai.lt išsiuntė keturis klausimus visiems 7 kandidatams į Lietuvos Respublikos Prezidentus. […]skelbiame atsakymus:
Bernardinai.lt: Ar Jūs sutinkate, kad būtų įteisintos vienalytės santuokos Lietuvoje?
Naglis Puteikis: Esu prieš vienalyčių santuokų įteisinimą ir galimybę įsivaikinti. Tačiau PRITARIU HOMOSEKSUALIŲ ŽMONIŲ PARTNERYSTĖS ĮTEISINIMUI.
(http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2014-04-30-anketa-kandidatams-naglio-puteikio-atsakymai/117083)
Primename, kad Katalikų bažnyčia nepritaria grupės Seimo narių siūlymui Lietuvoje įteisinti vienos lyties asmenų partnerystę: „Siūlomo partnerystės modelio prilyginimas šeimai išplauna kertinius šeimos struktūros elementus, darančius šeimą visuomenės ir valstybės pagrindu“ – Vyskupų konferencijos generalinio sekretoriaus pavaduotojas kunigas Darius Trijonis.
(http://www.biciulyste.com/index.php/mums-raso/9240-pro-vita-zinios-nr-15-2015)

Mindaugas to "O gal nereikia"

Kaip čia taip išeina, kad kažkokia Šopausko grupė šokdina visą Lietuvos demokratinį sąjūdį? Kas jie tokie ir iš kur tokia galia naikinti partijas ir kapais paversti susivienyti siekiančias geriečių pajėgas, jei sakote, kad tai „naivuoliai”. Gal jie visai ne naivuoliai, o gerai parengti rusų agentai, prasismelkę į opozicinį sąjūdį, kad sunaikintų jį iš vidaus. Kodėl prezidentė ir konservatoriai, kurie yra prieš nomenklatūrą ir sisteminę mafiją. Gal ir jie pabūgo įsijautusių trijų „lėlininkų”? Arba aš čia kažko nesuprantu, kas čia Lietuvos politikoj vyksta.

Mindaugas atsiprašau

Praleidau žodį. Kodėl prezidentė ir konservatoriai „tyli”

2 to pūleikis gal gėjus

Jam visų LGBT bendruomenės vardu siunčiame žemėlapį, kad surastų savo širdies ir užp…io draugus bei nepasiklystų: http://pl.delfi.lt/aktualia/swiat/ranking-szczesliwosci-gejow.d?id=68020370

Mindaugui

Gali būti, kad tikrai nesuprantate. Gali būti, kad nesupratusiu apsimetate. Nes niekur L.Šopauskas nesakė ir nesiūlė naikinti LS kaip partiją, o juo labiau nesiūlė neiti į rinkimus. Kažkokias nesąmones rašinėjate. Kiek teko pastebėti iš internete buvusios informacijos, kalba eina tik prieš LS kaip partijos padovanojimą svieto perėjūnui politiniam aferistui veikiančiam piratiniais metodais. Yra nuomonė neiti į rinkimus kartu su „nachaliavščiku”. Tokios nuomonės laikos visa eilė LS narių. Yra ir tokių kurie gavę iš „flinto” dovanėlių, nusprendė eiti paskui tą poną. Kas neaišku? Kam viską velti, apvertinėti aukštyn kojom? Labai nešvarus būdas TAIP lipdyti „antisisteminį” bloką. Ir jau visiška kvailystė, beviltiškas idiotizmas L.Šopauską, L.Jakimavičių, R.Bingelienę priskyrinėti sistemos tarnų ar rusų agentūros kategorijai. Reikia būti visišku silpnapročiu kalbėti ar tikėti panašiais marazmais.… Skaityti daugiau »

akivaizdu

rezimo sistema ruosia savo trojana reklamuodama fiktyviu puolimu. irodumu? prasau cia nuolat zuja puteikio klonai ir patys copypastina antiputeikiskus komentarus, naudojamasi lietuvisku runkeliu patiklumu ir pomegiu balsuoti uz “puolamus”

Omegai

Be „gerietiškos” (vertybinės) partijos atsiradimo, susitelkimo ir patekimo Seiman, nebus jokio pokyčio iš „valdomos demokratijos” oligarchinės santvarkos link demokratinės santvarkos. Esmė tame, kam tarnauti susiburia žmonės partijon. Jei tai kokybišką ir vertybinė jėga, tai ji, net gaudama išmokas, darys įstatymais tai, kam įsipareigojo žmonėms (net panaikins tas išmokas galų gale). Lietuvoje , puikiai veikianti galios naudai, melo ir kvailinimo mašina paveikė ir gausų būrį, save inteligentais laikančių, asmenų.Tokie intelektualai Sąjūdžiui būtų patarę neiti į AT ir boikotuoti okupacinius rinkimus. Kodėl dalis LS narių stengiasi, kad tik sisteminėms „lovio” partijoms neatsirastų Seime alternatyva iš LS pusės. Ir iš partijos užuomazgos ją daro į NVO (atgal į įsčias). Ir turiu klausimų, kodėl tie intelektualai laisva valia padeda šiame portale pjudyti gerietiškus politikus… Skaityti daugiau »

to Omegai

Iš internete matomos informacijos, dalis principingų partijos „Lietuvos sąrašas“ narių siekia, kad LS, kaip partija, nebūtų padovanota svieto perėjūnui politiniam aferistui Puteikiui, kuris apsiskelbė demokratijos laivo piratų vadu, veikiančiam nvertybiniais, neetiškais metodais. Jų nuomone, negalima eiti į rinkimus kartu su “nachaliavščiku”. Tokios nuomonės laikosi daugybė LS narių. Aišku, yra ir tokių kurie gavę iš “flinto” dovanėlių, nusprendė eiti paskui tą poną. Nes Puteikis labai nešvariais būdais lipdo “antisisteminį” bloką. Paprastam piliečiui, nepartiniam žmogui , jeigu tik minimaliai nori – nesunku pastebėti agresyvią ir įžūlią p. N.Putekio politinę rinkodarą. Tai juk yra tiesiog lipimas per galvas. Visas tas rėkimas, savigyra bei manipuliacijos, bandant žūtbūtinai susikurti sau „puolamojo“ aureolę, yra pigu, neskoninga ir vulgaru. Nesinorėtų, kad piliečius seime atstovautų persona leidžianti sau… Skaityti daugiau »

Juozapas

Sveiki. Nelabai suprantu kas vyksta. Diskusijos tema apie ką? Asmeniškai man neįdomu nei skaityti, nei rašyti apie N. Puteikį. Savo nuomonę to polit-burbulo atžvilgiu esu kažkada išsakęs, todėl nebesivarginsiu, nesikartosiu. Neįdomu. ……. Norėčiau išsakyti savo nuomonę diskusijos tema: : „Kuo nesisteminės partijos skiriasi nuo sisteminių?” . Matuojant pačiais veikimo principais tų skirtumų nelabai daug- skiriasi skaitlingumu, įtaka ir tikslais. Esminė klaida, kodėl nesisteminės partijos, judėjimai išsigimsta ir žlunga yra tai, kad Sistemai bandoma oponuoti veikiant pagal Sistemos sukurtas Taisykles. O juk Sistema Taisykles kuria būtent tam kad išsaugotų savo dominavimą ir tuo pačiu žlugdytų bet kokias pavojaus sistemai apraiškas. Nesisteminių partijų/judėjimų nesėkmių pradžios yra užprogramuotos jų startinėse pozicijose. Antisisteminių darinių kūrimas vyksta tradiciškai, pagal visus Sistemos sukurtus kanonus. Kaip taisyklė,… Skaityti daugiau »

Juozapas

Antra diskusijos potemė: : „Koks yra komitetų vaidmuo mūsų politiniame žemėlapyje?” : Reikėtų atskirti du dalykus – tai ką matome ir tai kas užprogramuota, kol kas nematoma bet neišvengiamai bus. : Kas sukūrė „komitetus” kaip naują polit formą? Ufonautai? Puškinas? Visuomenininkai? ??? Juokaujate? „Komitetai” kaip po tokie buvo reglamentuoti Sistemos girnose. Kažkas sustrategavo, kažkas pasiūlė, seimas patvirtino. Idėja tapo kūnu. O iš tikrųjų? Komitetų prigimtis, programinis veikimo algoritmas yra tos pačios…sistemos Taisyklės. Kai kažkas sugalvoja startuoti tarkime, su nauja loterija. Tuomet pirmiausiai daroma kas? Teisingai, leidžiama kažkam laimėti. Kad geriau pirktų tuščius bilietus. . Šiuo metu stebime būtent tokią fazę. Kažkam leista kažkiek laimėti, Sistema vaidina kad „išsigando”, publika tiki. Nes trokšta tikėti. . Komitetai gimė , kaip degantis projektas.… Skaityti daugiau »

Pastebėjimas

Niekuo nesiskiria, nes žmonės tai tie patys, neatskridę iš Marso ar dar kažkur. Tai dar vienas rinkėjų apkvailinimas, kuris trūks tam tikrą laiko tarpą, kol rinkėjai praktiškai neįsitikins.

"Taigi

jūs pažinsite juos iš vaisių.”(Mt 7,15)

to Omegai       2015-05-21 18:29
Liepa

Kai „nesisteminis” patenka į tą visų mūsų prakeiktą SISTEMĄ, iškart patampa ‘sisteminiu”.Yra atsilaikiusių, bet tokių – v i e n e t a i.// Na, ar pasikeitė kas po paskutinių rinkimų? Pažadai baigia išgaruot: koalicijos sudarytos,interesai išsiaiškinti,postai išdalyti.Laukit,liaudies durneliai, naujų barankos skylių.// Patirtis įtikino,kad neverta tikėti autoritarinių bruožų turinčiais ir kasdieniais darbais rezultatų neparodančiais politikais.//Tad netikiu ir dabar brukamu „antisisteminių” jėgų bloko idėja ir naujuoju”gelbėtoju”, kurio balsavimai seime labai prieštaringi.//

Būtinai paskaitykite visą Lietuvos žinių straipsnį

Gerb.Seimo anrys P.Urbšys atskleidžia esminę N.Puteikio supuvimo dalį, ypač dėl vertybių nebuvimo: „N. Puteikis šiuo metu prisistato kaip proveržio, įvykusio po savivaldos rinkimų, kai tam tikruose miestuose laimėjo visuomeniniai komitetai, lyderis. Bet jis nutyli faktą, kad, pavyzdžiui, tiek Panevėžyje, tiek Alytuje per savivaldos rinkimus agitavo ne už visuomeninių komitetų kandidatus, bet „šaudė“ jiems į nugaras remdamas kitus pretendentus. Dabartinis jo bandymas kurti surogatinį darinį griauna vertybes, nes visa tai daroma dėl galimybės patekti į valdžią, kuri tampa tikslu, o ne priemone idėjoms įgyvendinti. Formuojamu dariniu bandoma išnaudoti žmonių nepasitikėjimą esama politine sistema, siekiant vienintelio tikslo: rasti landą, pro kurią galima įsisprausti į Seimą“, – LŽ teigė judėjimo „Kartu“ iniciatorius P. Urbšys. Jo manymu, nors N. Puteikis šiuo metu skelbiasi esantis… Skaityti daugiau »

to Būtinai paskaitykite visą Lietuvos žinių straip

Urbšys paprasčiausiai apkalba Puteikį. Ką reiškia „įsisprausti į Seimą?”. tai juk pats ar neišnaudojo žmonių nepasitikėjimo ir nesibrovė į Seimą? Tai kodėl Urbšiui galima, o Puteikiui negalima? Gerai, kad Puteikis vienija mažąsias partijas, kurios po vieną tikrai tų 5% barjero tikrai neįveiks, bet žmonių galinčių dirbti parlamente tikrai turi, o senosios partijos supuvusios perpuvusios ir atsinaujinti jau nepajėgios – jų pačių seniai to niekuomet neleistų.

Pūteikis?

Koks jo tikrasis veidas? Toks pats konservatorius, tik klastingas. Ir dar naudojasi LS kaip savo nuosavu turtu, o iš tikrųjų tik egoistiniams savo norams. LS nariai, nesitaikstykite su tokiu amoraliu PŪteikio elgesiu. Nes jis tyčia skaldo demokratines jėgas.

TO "to Butinai"

Ir kur tas apkalbėjimas?
Ar Puteikis neagitavo ir nebalsavo už tai, kad mažosioms partijoms būtų sukurtos prievartinio jungimosi sąlygos? Ar dabar Puteikis nesisiūlo būtų jų gelbėtoju – „vedliu”?
Argi Puteikis nesteigia „piratų” partijos?
Kas Puteikiui trukdė taip dirbti Klaipėdoje, kaip kad dirbo Urbšys Panevėžy?
Suburti rimtą komandą ir nuosekliai keletą metų dirbti su gyventojais, kad tie išties patikėtų jo keliamu kandidatu, kad pagaliau laimėtų ne liberalai, o jo vardo komitetas? Gal net pats eitų į merus?
O kuo užsiėmė Puteikis? iki paskutinės dienos žiniasklaidoje piarinosi, jog jis dar neapsisprendė, kur jam eiti, galiausiai nusišnekėjo, kad kito komiteto keliamas kandidatas į merus geresnis nei jis pats ar jo žmona…

Ha-ha-ha

Sorososai susipliekė, net gražu, o kad duoda viens kitam į skūrą, net kudlos į visas šalis laksto. Sakiau, kad iš sorososų naujo vėjo projekto „Pūtys Kuolas Nagleikis” nieko nebus, taip ir įvyko, o ha-ha-ha.

to TO "to Butinai" 2015-05-22 17:45

Jei nenorės, tai tos partijos nesijungs. Jei norės, susijungs be Puteikio. Jei norės, kitą vadą išsirinks ir susijungs. Pvz.Urbšį. Niekas niekam nieko nenurodys ir neprievartaus, nes visi suaugę, partijos juk ne kokios vaikų darželiai. O tai kaip pasikeis Lietuva jei vienas kitas padorus meras atsiras? Kaip Urbšio meras panevėžyje pakeis Lietuvą, ar Puteikio meras Klaipėdoje tą Lietuvą pakeis? Gal Puteikis blogas ir blogu meru būtų buvęs, gal Urbšys geresniu Panevėžyje ar pats ar jo atstovas ir gal tą Lietuvą pakeis geriaus ir greičiau. Tada gal ir teisingai čia komentatoriai kai kurie rašo, kad Urbšys tegul greičiau steigia naują partiją ir tada tegul keičia Lietuvą į gerą pusę, kaip kad dabar jo judėjimas keičia Panevėžį į gerą. bet juk to Panevėžio… Skaityti daugiau »

To Būtinai paskaitykite ...2015-05-22 15:20

Korespondentei klausimas dėl pavadinimo: dukart perskaičiau „Lietuvos žinių” straipsnį „Visuomenininkai: N. Puteikis griauna vertybes” Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/visuomenininkai-n-puteikis-griauna-vertybes/202301 ieškodamas kurie čia Panevėžio ar iš kitus visuomenininkai sako, kad Puteikis griauna vertybes ir neradau. Tuk Seimo narys P.Urbšys kritikuoja kolegą. Gal konkurencija? Gal ko nepasidalino, ar dėl kažko susipešė? Jei Urbšys tapo visuomenininku dėl to, kad steigė judėjimą ir komitetą „KARTU”, tai Puteikis steigė daug komitetų. Bet kokiu atveju Urbšys vienas kritikuoja. Tai kodėl daugiskaita „visuomeninkai”. gal tada patikslinkime pavadinimą: „visuomenininkas ir Seimo narys Urbšys, kuris siekia patekti į valdžią, nes ji jam priemone idėjoms įgyvendinti, teigia, kad kitas visuomenininkas ir Seimo narys Puteikis siekia patekti į valdžią, nes ji yra jo tikslas, o ne priemone idėjoms įgyvendinti”. Arba štai toks pavadinimas:… Skaityti daugiau »

Dočio įžvalgos šia tema

Beje, senokai beskaitėme Dočį. Ar ne per anksti atsiplaidavo? Juk turbųt mato, kokios blakės ir kiti parazitai į valdžią šliaužia. Reikia teisybės šlanga toliau švęstu vandeniu kenkėjus vyti, skaidrumo šviesa dezinfekuoti: Iš tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/liudvikas-jakimavicius.-docio-interviu-bbc Dočys: Vilniuje sparčiai kyla naujas politinis lyderis Naglis Puteikis, kuris per keletą metų iš paprasto Konservatorių ujamo deputato, gerai sustrategavęs savo veiksmus per Prezidento ir savivaldos rinkimus, įžengė į Lietuvos politinio elito dešimtuką ir pretenduoja ateityje tapti tikru regiono lyderiu. Johanas Smitas: Neteko tokio girdėti. Gal naujasis politikas turi kokią ypatingą charizmą, o gal naudojasi kokiomis nors naujomis gerai veikiančiomis rinkiminėmis technologijomis? Dochys: Dėl charizmos nieko negalėčiau pasakyti, nežinau, kas tai yra. O dėl technologijų – jos absoliučiai skandinaviškos: pastebėjau, kad pretendentas naudojasi dviem seno modelio Nokijos… Skaityti daugiau »

Laisvūnas

Atskirų politikų asmeninės charakteristikos ir patikimumas yra svarbūs klausimai, bet tai nėra diskusijos tema.

Norėčiau paraginti sugrįžti prie diskusijos temos – taip vadinamų sisteminių ir nesisteminių partijų bei rinkimų komitetų panašumų ir skirtumų. Neseniai Tiesos.lt buvo paskelbtas straipsnis „Vytautas Radžvilas. Visuomeninių komitetų atsiradimas palaidojo viltis sukurti savivaldą”,

http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/vytautas-radzvilas.-visuomeniniu-komitetu-atsiradimas-palaidojo-viltis-suku

kuriame, kaip matome iš pavadinimo, autorius teigia, jog su rinkiminiais komitetais nereikėtų sieti jokių vilčių.

Ar pritartumėte šiai pozicijai?

na dar "elitines partijos

Nes visas jegas kad juodinti,tuos kurie kazka kalba ,ar daro oaprastu zmoniu kalba,nes socdemai,konservai,liberalai,tik aie save ir savo aplinka galvoja ir mano ,kad tauta jau uzzombinta,nemasto savo galva ir tiki ka raso portalai ir televizijos,o juk kiti metai rinkimai ir taip patogu 25metus sedeti,kurti sau privilegijad,bet kaip irode jau istorija viskam ateina pavaiga,keiciasi santvsrkos ir valdzios,mano nuomone

Apolonas < Laisvūnui 21:13

Ar teisingai suprantu, kad esate vienas iš šio tinklapio vadovų ar kompiuterininkų? Būkite žmogus, pataisykite kažkokią klaidą, nes jei komentarų skaičius peržengai tam tikrą skaičių, tai dalis nueina į antrą komentarų puslapį, o kai ten paspaudi, tai neatsidaro. Siūlau išbandyti kad ir šitą nuorodą. Joje paskui pabandykite pažiūrėti pasislėpusius komentarus, kažkas nesuveikia http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/povilas-urbsys.-naglio-puteikio-piratu-laivas-kelia-bures-panevezyje#komentarai

Apolonas - Kasandrai, kuri trina

O mylimoji Kasandra, aš taip karštai Tave mylėjau, kad neapdairiai suteikiau Tau aiškiaregės galią, o Tu, pasinaudojusi ja, permatei mano kėslus ir mane atstūmei. Žinoma, aš pasikarščiavau, kai iš keršto padariau, kad niekas Tavimi nebetikėtų, bet Dievų yra tokia dalia – jų sprendimų niekas nebegali atšaukti… Todėl dabar, atgailaudamas ir iš meilės, karštai Tau pritariu Tavo žygyje demaskuoti Lietuvos ir viso Pasaulio priešus. Ir pats didžiausias priešas yra Naglis Puteikis (toliau – NP) bei jo talkininkai. Su juo reikia kovoti, jau vien todėl, kad jo vardas skamba panašiai, kaip rusiškas žodis “naglas”, o pavardė primena Putiną ar kitą dalyką, kurio pavadinimo lietuviams negalima viešai minėti. Tačiau daug blogesni yra jo darbai. Jis niekšiškai paniekino vienintelę ir amžinąją partiją, ją paliko,… Skaityti daugiau »

Dėdė

Nei vienoje net pačioje demokratiškiausioje pasaulio valstybėje (net Šveicarijoje) „rinkimų subjektai” nėra įstatymiškai skirstomi į sisteminius ar nesisteminius – tai paliekama pačių „rinkiminių subjektų” nuožiūrai, jų „piarui” ir
„rinkėjų teismui”. Svarbiausia čia, kad žaidimo taisyklės būtų visiems vienodos – kandidatų iškėlimo kvotos ir „procentiniai barjerai”. Kartais susidaro įspūdis, kad „kažkas amžinai nesistemiško” ieško įstatyminių privilegijų. Blogam šokėjui ir VRK-Vaigauskas trukdo.

tiesininkai Apolono bijo kaip ugnies - tuoj ištrin

tiesininkai Apolono bijo kaip ugnies – tuoj ištrins, pamatysite

to Apolonas - Kasandrai, kuri nepasirašo

Yra viena įstaiga, kurioje gali sutikti apolonus suteikiančius pranašystės dovaną, bet prie ko čia Lietuvos sąrašas.

Kritikas Pikčiurna

Keista, kad Apolonas pradėjo daugintis. Greitai tapsime Dievų Tauta, tik neturime Oplimpo…
Kažkam labai rūpi toliau kiršinti ir tęsti intrigas, konkretiems asmenims mesti šešėlį, nors Apolonas prikišamai parodė, kad tokios pastangos tai tęsti yra absurdiškos ir yra piktybiškas elgasys. Reiktų liautis, kad ateityje nebūtų gėda, nes anksčiau ar vėliau visi apie visus viską sužino.
O šiaip, komitetus įteisino sistemininkai, kad suaktyvintų rinkėjų aktyvumą. Komitetai reiškia, kad „sisteminiai” nebesugeba po senovei valdyti, o žmonėse pradeda pabusti pilietiškumas, kurio apsimetėliai ar atskalūnai, nors ir tikisi, tikrai nesugebės įvaldyti, nes jie visada liks mažuma, kaip ir ta sistemininkų šutvė.
Vladimiras Uljanovas – Leninas, revoliucijų teoretikas bei praktikas tokią padėtį vadino revoliucine situacija. Ar pakaks išminties pradėti susitarti, kad išliktume?

Kritikas Pikčiurna

Paskaičiau komentarus ir stebina, kad vis dar laukiame „pranašo”, „tėvelio” ar „mamytės”, tobulo komteto, kurie ateis ir visas problemas išspęs už mus. Minime tai vieną pavardę – tai kitą. Kalbame apie kožkokius abstrakčius filtrus. Juk vienintelis filtras tėra piliečiai. Komitetai kiek pakeitė rinkėjų elgesį – tai jau pažanga. Tačiau didžiausia problema esame mes patys, nes beveik nežinome ko norime ir visiškai nieko nedarome, kad padėtis keistųsi, kad nufiltruotume tuos kurie mums kenkia. Taip pat, kaip prieš 25-rius metus nenufiltravome kolaborantų ir KGB aktyvo. To nepadarėme todėl, kad okupacijos metais, norėdami išgyventi, dauguma mūsų nesipriešinome, prisitaikydavome ir taip pasyviai kolaboravome. Ar gali kolaborantai nugalėti tokius pačius? Pirmiausiai reikia apsispręsti atsisveikinti su kolaborantu savyje. Tuo tarpu vieni ciniškai gudrauja, kiti pasineria į… Skaityti daugiau »

Jurgis - Kritikui Pikčiurnai

apie kokią čia revoliucinę situaciją kalbate? Lietuvoje? Pasaulyje?
Ir dar remdamasis Leninu?…

Jurgis - dėl Lietuvos pakeitimo

Žinoma, kad tik taip ir gali ją pakeisti: pradėdamas nuo savęs, nuo tos aplinkos, kurioje gyveni, veiki.
Gali būti, kad Puteikis išties būtų blogas meras, bet tada žmonės būtų pamatę, ar jis gali ką nors realaus dėl žmonių padaryti, ar išties verta jam patikėti rimtesnes pareigas.
O dabar? ką dabar matome apie Puteikio gebėjimus įgyvendinti tai, ką žada?
O pažadėti mes visi mokame. Kiti taip – skolon – visą gyvenimą ir nugyvena.

Kritikas Pikčiurna

Gerbiamas Jurgi, kas pačiam labiau rūpi – Lietuvos ir jos žmonių problemos ar Puteikis? Gal jis kėsinasi į tamstos nusižiūrėtą vietą? O gal labiausiai rūpi likusių 140 Seimo narių likimas, jei Puteikis susilauks palaikymo? Tai Puteikiui turi rūpėti, koks jis yra ir bus Seimo narys, koks būtų Meras ar Prezidentas. Apie tai pagalvoti verčia vien jau Pakso ir dar keli iškalbingi pavyzdžiai. Kažkam labai jau rūpi esminius klausimus pakeisti trečiaeiliais…
Tai norime permainų ar ne? O ar galima ką nors pakeisti nieko nekeičiant? Ar daug turime pasirinkimų, kitokių, nei ši klampi pelkė, kurioje mirkstame? Gal galite pasiūlyti savo variantą?

95
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top