Kaip atrodo, atsiliepdamas į K.Sabaliauskaitės patarimų merui žanro straipsnį, noriu to, ar nenoriu, visų pirma privalau prisipažinti, kad K.Sabaliauskaitės prozos kūrinių epopėjos, kurią daugelis vadina gerais romanais, nesu skaitęs.
Iš dalies tokį savo abejingumą galėčiau bandyti pateisinti sofistiniais išvedžiojimais, kad neva pastaruoju metu gerų romanų jau nebeskaitau, išsirinkdamas iš didelės pasiūlos krūvos tik geriausius, tačiau labiau svari negalėjimo atsiversti anosios prozos kūrinių priežastis yra tai, kad ranką sulaiko, atstumia nuo platesnio domėjimosi rašytojos kūrybiniu palikimu jos publicistika, kuri savo agresyviais leftistiniais išpuoliais ir kaskart išsiliejančia pažangietiška tulžimi dažniausiai man sukelia tik alergiją ir nesmagų nusivylimą.
Ar rašytoja savo kūryboje gali būti kitokia nei papratai būna kaip viešosios erdvės diskutantė, aistringa publicistė? Kol kas laikausi prielaidos, kad kažin ar tai įmanoma?
O jeigu sakytumėte, kad meninė saviraiška vis dėlto įpareigoja labiau intymiam atsivėrimui nei viešojo intelektualo amplua, atšaučiau, kad tai, jog anosios publicistikoje demonstruojami konjunktūriniai užkeikimai meninėje kūryboje galimai įgyja įasmenintą pavidalą, tampa vidiniais įsitikinimais, manęs visiškai neguodžia.
Kitas dalykas, ar nebus taip, kad pradėti diskusijas dėl Vilniaus paminklų su dailės istorike pagal išsilavinimą, Vilniaus dailės akademijos Garbės daktare, kuri kartas nuo karto šiame straipsnyje savo naudai prisimena garsiausių šalies dailės ir skulptūros ekspertų atsiliepimus ir vertinimus, išsakytus jai tete-a-tete, tokiam nepašvęstam į aukštą luomą, valstietiškos prigimties žmogui kaip aš yra ne kažkas daugiau nei prasčiokiško įžūlumo ir kvailumo prasikišimas, ar ne?
Tačiau pradėkime nuo principų. Perskaičius K.Sabaliauskaitės straipsnį apie tinkamus ir netinkamus Vilniui pirmiausiai pagal meninį kriterijų paminklus, susidaro įspūdį, kad ji Vilniui siūlo estetinės sterilizacijos planą.
Niekam negalėtų kilti abejonių dėl to, kad aptariamu atveju estetinis kriterijus yra labai svarbus, visi mes svajojame apie pražydusį, gražėjantį kiekvienais metais Vilnių. Tačiau problema yra ta, kad K.Sabaliauskaitė, daug nesismulkindama, čia primeta savo specifinį, kraštutinai subjektyvų estetinio skonio sprendinį, kuris, tarkime, dramatiškai prasilenkia (kaip pavyzdys) su mano įsivaizdavimu – kas yra grožis ir didybė?
Kaip galiu spręsti iš minėto straipsnio, Vilniaus dailės akademijos Garbės daktarė estetinį sprendinį apriboja ornamento, proporcijų, tikrovės padailinimo sfera, kai grožis iš esmės yra suprantamas kaip tikrovės nuslėpimo forma. Tokia grožio samprata galiausiai atplėšia grožį nuo būties versmių, kraštutinai jį nususindama (plačiau apie tokio estetinio pasirinkimo perspektyvas kalbama mano straipsnyje „Menas kaip prasmingas neadekvatumo iššūkis“, kurį galima rasti žurnale „Kultūros barai“, 2016m., Nr.11). Žiūrint šiuo požiūriu, modernioji estetika pralaimi net Platonui, kuris idėjų (to ontos on, lietuviškai, būtiškosios būties) pažinimą suprato kaip jų atsiminimą, t. y. kaip meną.
Kita vertus, K.Sabaliauskaitės siūloma estetinė Vilniau sterilizaciją pagal jos seklokas schemas (R. Šimašiui iš esmės pavyko tai perimti ir realizuoti, tiesiant alėjas šuniukų pasivaikščiojimams, steigiant gėjų pliažus centrinėje miesto aikštėje, taigi anas tikriausiai ir yra tas „tobulas meras“) tikrai nėra pats blogiausias dalykas, daug baisiau, manding, yra tai, kad ji siekia įpiršti kaip gerą išeitį būtent Vilniaus kaip Lietuvos sostinės kastracijos planą.
Visiems daugmaž aišku iš anksto, kad K.Sabaliauskaitė pradėjo pokalbį apie paminklų statybas Vilniuje greičiausiai tik dėl to, kad dar kartą turėtų progą išsakyti savo kraštutinai neigiamą požiūrį į memorialinio ansamblio Vyčio garbei sukūrimą Lukiškių aikštėje ir tikriausiai ne paskutinį kartą pademonstruotų savo pasidygėjimą paminklo prezidentui Antanui Smetonai pastatymo (neduok Die!) Vilniuje galimybės atžvilgiu.
Dėl teisybės reikia pasakyti, kad vienas anosios pastebėjimas tarsi ir yra vertas dėmesio. K. Sabaliauskaitė tvirtina, kad pasaulyje yra neįprasta heraldinius simbolius paversti paminklais miestų aikštėse.
Tačiau Vytis daugumai iš mūsų yra ne tik ir ne tiek heraldinis simbolis, tinkantis herbiniam antspaudui, kiek Lietuvos idėjos įkūnijimas sieloje, jeigu norite, ypatingas sielos kūnas, kuris prašosi išvedamas į aikštę, kur toks mūsų sielos sunkiasvoris reljefiškumas gali tapti prieinamas mūsų pačių ( ir kitų) išoriniam stebėjimui kaip skulptūrinė vizualizacija.
Savo ruožtu neįmanoma persakyti K.Sabaliauskaitės pasidygėjimo A.Smetonos paminklo įsivaizdavimo Vilniuje atveju kitais žodžiais, ją čia reikia pačią cituoti ir cituoti be pabaigos…
K.Sabaliauskaitė grėsminga perspėja, kad – šiukštu! – negalima gražiausių Vilniaus kampelių darkyti Vilniui naujais ir svetimais Kaune valdžiusių prezidentų paminklais, be visa ko kito pastebėdama, kad ji, nežiūrint visų likimo išbandymų, labiausiai nenorėtų gyventi Vasario 16-sios Lietuvoje.
Kaip yra pasakojama, Ingrida Šimonytė, nuvykusi į Lenkiją, gyrėsi, kad jos šeimoje visados buvo kalbama lenkiškai. Savo ruožtu, kaip matome, K.Sabaliauskaitė ne tik kalba, bet ir rašo tarsi lietuviškai, bet mąsto ji tik lenkiškai, išimtinai didžialenkiškos politikos kategorijomis, be to, taip mąsto ji ne užsidariusi siaurame šeimos rate, bet atsivėrusi prieš Lietuvą visomis savo sielos grožybėmis.
Kad ir kaip žiūrėtume, šis K.Sabaliauskaitės straipsnis turėtų būti įdomus politikos semantikos ir idėjų sociologijos tyrinėtojams, nes čia deideologizacijos reikalavimo pagrindu pereinama į kraštutinę visa ko ideologizaciją, kai hiperideologizacijos stichijai yra pajungiamos net estetinės intuicijos.
P. S.
Ar pastebėjote, kad žmonės, kurie Vytį vadina balvonu, iš pažiūros paspartintu tempu, pralenkdami natūralią gyvenimo ritmiką patys pradeda balvonėti…
JAV ambasada Varšuvoje siūlo iki 50 000 USD dotacijų programoms, skirtoms remti LGBTQI+ bendruomenę Lenkijoje, pabrėždama didėjantį JAV įtakos operacijų vaidmenį konservatyviose šalyse.
Pernai JAV ambasadorius Markas Brzezińskis pristatė atvirą LGBTQI+ bendruomenės paramos laišką, kurį pasirašė 46 ambasados ir tarptautinių organizacijų atstovai. Laiške buvo išreikšta visapusiška parama LGBTQI+ teisėms ir paradams keliuose Lenkijos miestuose.
2022 m. JAV Atstovų rūmai priėmė Visuotinės pagarbos įstatymą, kuris leidžia JAV blokuoti užsieniečių, „prieštaraujančių LGBT teisėms“, atvykimą.
https://rmx.news/article/us-embassy-promotes-lgbt-in-poland-with-big-bucks/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=us_spends_big_bucks_promoting_lgbt_in_poland_russia_warns_uk_against_dirty_nuclear_bomb_and_israeli_security_analyst_weighs_in_on_china_ukraine&utm_term=2023-03-24
..BAIS NOREJOSI TOS,TOS…spiecius bjauriu epitetu taip ir siulosi ivardijami,taciau,didelem valios pastangom susivaldzius,teisstenesiu,kad tai nuodinga,atgrasi ypata,isivaizduojanti,jog atliko kazkoki zygdarbi,uz kuri tautele turetu nesioti ja ant ranku ir klausytis jos idiotisku leftistiniu papliurpavimu..
Atėjo dievas ir manęs paklausė – ko nori? VISKO sakau aš jam. Dievas tarė – nevok ir nemeluok. Žinau, kad turiu VISKĄ.
….o tu cia apie kaciu edala,ar ka/…
Apie PADORUMĄ
Ciulpk bybi, konservu prostitute.
Jeigu ką aš esu Nacionalinio susivienijimo gerbėja ir palaikytoja. Tikuosi, kad iki rinkimų Seimo dar užaugs.
O aš – Visatos valdovas, ciulpk bybi komuniaga.
Jeigu tu nieko nemoki, ne mano klaida, gamtos kalida.
Esi ligonis, nelaimėlis, o ne valdovas – mamos sūnelis.
VISATOS VALDOVUI, taip nieko ir neišmokai? apart organą čiulpt?
…nieko nebus,ponios ir ponai….,cia jau siuo opiu klausimu teks kviestis sio reikalo zinoooova,specialista,valstybes kureja…surajeva.Jis,ir tik jis isspres si opu reikala.
…vaikeli,kur tu cia ji rasi,ta….padoruma.Cia gi NS Tiesos…..Sveiko kailio jau nebeisnesi,vargsiuke…
Mums įprastas, kasdienis antilietuviškas veidas – kriminalizuota tiesa ir jos siekis. Internacių konspiracija ir agresija, pasirėmus Niurnbergo popierkomis.
Ši menamos pažangos pamėklė labai piktinosi brexit’u, spjaudėsi nuodais tamsuolių britų atžvilgiu. Akivaizdžiai ir Londone savo kiaute tegyvena. Spėju jinai net ir Lenkijoje, nors būdama lenkomanė Lietuvos gyventoja, spjauna į daugumą vietinių iš tamsios provincijos – atsiremdama į tenykščius šimašiukus prabudusioje Varšuvoje. Intelektuali idiotė… (pagal Nasimą Talebą, „I-y-I”).
Aš nežinau tikros Lietuvos istorijos (kaip ir straipsnio autorius, kuris prisipažino, kad neskaitė K. Sabaliauskaitės „KNYGŲ”), bet žinau tik vieną, kad A. Smetona pasirinko pavežėjimo paslaugas. Gal statom paminklą „BOLTUI”. Gerai veža.
Norėtum, kad Smetona teisiškai būtų įtvirtinęs Lietuvos okupaciją ir išdavęs Tėvynę? Kokius mokslus pati baigei, gal Kapsukės eksternu? Mokslinę Oligarchiją ar Mokslinį Komunizmą, o gal Mokslinį Covid’ą?
O ką jis įteisino?
Okupacijos neįteisino, o teisiškai patvirtino-įrodė, kad Lietuvą okupuota, o ne Saulės iš Rytų vežėjų laisva valia priduota Stalino Rusijai. Dabar ten Putino Rusija.Vėliau gal Prigožino ar Kadyrovo, ar kokio kito šmikio bus ten Rusija. Na, o mūsiškiai inteligentai su Kapsuke priešaky mus stumia Žečpopoliton – į tą buvusį Lietuvių kadais pragarą, anot airių arba škotų istorikų, su kurių nuomone šiuo klausimu sutinku – tai buvo Lietuvių pragaras. Neatsilieka ir VDU su Riomerio univerke.
Nešdamas kudašių? O tada tremtis, Sibiras ir lavonų krūvos.
Madame, dėl to kaltink Čerčilį ir jo gentainius (viršininkus) Anglijoje ir Amerikoje, o ne Smetoną. Viniukas (Winnie) atidavė Baltijos šalis per išgertuves Stalino Rusijai, kaip teisėta ambiciją, kaip amžinąjį Rusijos paveldą. Kaip teisėtą Rusijos nuosavybę nuo amžių amžinųjų. P.S. Ir prašom taisyti mano skubėjimo gramatines klaidas, – dėkoju avansu.
Kas gali rašyti straipsnį, neskaitęs K. Sabaliauskaitės „KNYGŲ”. Aš jas kitaip pavadinčiau.Klausimas: kodėl jo vaikaičiai ir provaikaičiai nenori atvežti prezidento palaikų į TĖVYNĘ?
ciulpk bybi, komuniste.
O ar Jūs neturite kitos kalbos: pvz., šiandien plunksniai debesys, išsimaudžiau Vilnelėj, geros JUMS B. dienos, kaip sakė viena a. a. moteris
…atsiprasau,kad kisuosi ne i savo reikalus,bet,sakykite,oda nenukrito…
.nu,palauk su tuo savo bybiu…,leisk paklausyt protingu zmoniu disputo…
Vaikai bijo išniekinimo, nes buvę, esami ir galimi niekintojai įslaptinti 75 metams. Londono ir Maskvos archyvai runkeliams uždaryti, todėl runkelių prapiesoriai Kapsukėje pyškina pseudo istorijos naratyvus iš padebesių – gadina gerą popierių ir kokybiškus dažus spalvotiems viršeliams be naudos mums. Blizgantys viršeliai – tai apgaulė daržovėms, anot Bernays’o, kaip ir tie įspūdingi popirosai emancipuotoms politikos kuosoms arba tatu – viso kūno tatu, kad antikūnų nebeliktų ir žmonės apsigavę laisva valia, demokratiškai pasimažintų. Užsakomosios istorijos pseudo istorikai už tai gauna gerą honorarą tų pačių runkelių sąskaita – vakcinuotų ir edukuotų žmonių sąskaita.
…tai kad tu skubi visada..Ir,berods,labai smarkiai…
..o gal mokslini lenzbletkizma su lenzdurnizmo fakultatyvu..
Ponios Slyvos Rūron nuomonės nei šiuo, nei kitais klausimais labai paisyti neverta. Kas tokio amžiaus vis dar yra toks žiauriai kietas snobas, tas jau ir nebesubręs.
Supertaikliai apibūdinti Šimašiaus merystės rezultatai Vilniuje. Sabaliauskaitė galėtų pamokyti savo tautiečius nestatyti lenkiškų paminklų Gdanske, Ščecine, Vroclave
šitos lgbtišnikės knygų nepirksiu ir neskaitysiu, neverta marazmatiniams paistalams leisti pinigų. Pastebėjau, kad tyčiotis iš Lietuvos, iš Baltų tautų kai kurie „intelektualai” jaučia beribį malonumą, ir iš kur tokia neapykanta sklinda lietuviams, tai gal patys tie kultūrininkai užsislėpę ne lietuvių tautybės ar čia kita priežastis, pvz. užsislaptinę 75m?
…cia ypac pasizymi ivaskevicius.Zali sukelia vemuli ir neapykanta tokiems ‘rasytojams’.
tai tik jos nuomonė, kiekvienas turi savo nuomone, tai ko čia kreipti dėmesį į kiekvieno nuomonę?
Bet kažkodėl ,būtent TOKIA nuomonė platinama per nacianalinį Ėlėrtė.
E.Čiuldė labai taikliai apibudino K.Sabaliauskaitės dvasinį ir pilietinį būvį.Iš tiesų ši Lietuvos intelektualė- save vadinanti lietuve pilietine prasme-yra tipiška liberalmarksistė ir labai prolenkiška .Ji kilusi iš lietuvių sulenkėjusios šeimos,tad jai artima yra didžialenkiškas mąstymas.Deja.
O Pilsudskis argi nebuvo „lietuvis pilietine prasme”? Vien širdies likučių Rasų šlaitelyje nepakanka, reiktų pasirūpinti įamžinimu tikrojo Patriarcho monumentaliu ir jokiai kritikai nepaklusniu paminklu!
Skaičiau,kad Pilsudskio protėviai berods buvo žemaičių bajorai- tėvas kilęs iš Baltramiejaus Ginioto Pilsūdiškio iš Pilsūdų dvaro Tauragės apylinkėse, o motina iž žemaičių bajorų Bilių giminės. Deja, mno nuomone, žemaičių bajorų palikuonis tarnavo ne savo tėvynei Lietuvai, bet svetimai valstybei. Štai Julija Beniuševičiūtė ( rašytoja Žemaitė) berods iki 20 metų amžiaus mokėjo tik lenkiškai, o vėliau išmoko savo protėvių lietuvišką kalbą… Vienas brolis Narutavičius tapo Lietuvos Nepriklausomybės akto signataru, kitas brolis- Lenkijos prezidentu… Nepastebėjau, kad airiai, net ir nemokėdami senosios gaidligh kalbos, gintų kitos valstybės ( Didžiosios Britanijos) interesus ar laikytų save anglais…
Patikslinu -senosios keltiškos gaeilge kalbos . Gimininga keltiška gaidligh kalba kalbama vakarų Škotijoje.
Pamiršau parašyti, kad sarkazmas – žmonės nesupranta, minusuoja 🙂
Kas yra BŪVIS, gal DUOTYBĖ, kurią turi ne bet kas. Man patinka tik viena skulptūra Vilniuje (Jurgos katinas), o jeigu reikia paminklų paprastai sakau: varykit į Grūto parką, ten ir granionos stiklinės dar išliko, pas BEBRUS.
…gerbiama rasytoja kilusi is sabalu seimos.Sautina i aki,kad kailio nesugadint.
Paskaitai lyg tai ir aktualia tema „įmantria” forma parašytą straipsnelį, pamatai į kokias „psichoklinikines vingrybes įvelka” straipsnelio autorius elementarius dalykus ir negali patikėti ką su vietiniais čiabuviais gali padaryti vos 30 metų „vakarietiškas pacivilizavimas”… Lietuviškai skaityti ir rašyti pramokusiam adekvatesniam dideletantui straipsnelyje Čiuldės pateiktų „intelektualinių vingrybių” prasmės realiame pasaulyje yra: -„tobulas” meras- gali egzistuoti tik puskvailių, idiotų, psicho… galvose, kur merų, karvedžių, politveikėjų, pscihiatrų…”tobulumo lygis” priklauso nuo šių „intelektualų” kvailumo ir idiotiškumo lygio… -„kokius” paminklus reikia statyti Vilniuje?..- pasako žodžio „paminklas” sąvoka… Paminklas- architekturinis statinys ar skulptūra pastatyta istoriniams įvykiams ar istorinėms asmenybės įamžinti(prisiminti).. -„publicistika, kuri savo agresyviais leftistiniais išpuoliais ir kaskart išsiliejančia pažangietiška tulžimi dažniausiai man sukelia tik alergiją ir nesmagų nusivylimą….”- parodo rašančio „intelektualo” nelabai adekvačią psicho…. būseną… Skaityti daugiau »
Manyčiau gerb. autoriaus paminklas turėtų iškilti ŠŪDAKLONYJE. Yra tokia vietovė Lietuvoje. Galite pasitikrinti.
Ciulpk bybi, šudo gabale.
Nu, negražu kalbėti taip. Tai yra labai individualus dalykas. Aš savo lovos neverčiu į Lietuvą.
Ciulpk bybi, konservu prostitute,
..nusigrauzk tu ta bybi ir tau atkris daug problemu.Arba,prisiznybk tarpdury.Tuomet Kristina tau neberupes.
Labai myli žeminančios formos savo lytinį organą? Mama šito išmokė ar mokytoja?
Gaila žmogaus, kuris nieko neišmoko, apart
Mama neišmokė gerbti ir mylėti savo kūną, prigimtį, bet tik tyčiotis iš savo prigimties. O apie kitus žmones išvis nieko mama nepamokė, kaip elgtis tarp kultūringų, civilizuotų žmonių.
Gali mylėt savo kūną ir nesikeikti. K. Smoryginas atliko partiją : Dangus man dovanojo AUKŠTĮ paklausykit, kai norėsite
..nu,nenooori ji,ko cia prikibai..
mane prievartavo mano senelis, tai kas?
..nu,blogas tas tavo senelis,ka cia daugiau pasakysi.
ji okupantu gerbėja ir su Lietuva nieko bendro šiuo metu neturi. Siusti tokias nakui,
Lietuviškai nemoki, kad siunti akui , pamokysiu- pvz., Šūds su bruknėm, po perkūnais, tieve dieve dangui ir t. t.
Kokį čia keiksmažodį suplakei.Šventus žodžius,dalykus maišyti su š.. .Matyt sabaliovskos romanų įtaka?
Išmok kalbėt Lietuviškai, pažink tą kraštą su keiksmažodiais, O jeigu įdomu rusiška klasika pvz. rusiškai LIUBY MEDOK I LIUBY HALADOK
…riuzzkas myras be blet ir naxui yra ne riuzzkas.Medok xaladok yra is filmo brat.Nerimta visa tai,riebjaaata,vaikiska.
Kas vaikiška, nebėra vaikiška yra dar Ivona ir avižos
…asei maniau,kad cia as esu pats pikciausias,ale tu mane pralenkei…..
Buvo keli Valiusaicio straipsniai Smetonos pabėgimo tema, kai kur ir vyriausybes nariu atsiminimai buvo. Trumpai – ji vyriausybe išdavė, norėjo supakuoti ir rusams priduoti. O šauliai užuot ji gyne, is jo tyčiojosi. Vitkauskas buvo ne išimtis to meto valdžioje, o reiškinys.
Sabaliauskaitės,kaip ir kitų jos idėjinių marksistų,neomarksistų,feminisčių,genderistų galvosena,gyvensena ir romanai visada yra persisunkę seksu,iškrypimais, „išsilaisvinimu” ir kitų „išlaisvinimu” iš dorovinių,religinių gniaužtų.Tokie veikėjai,visada revoliucionieriai,užsigimę maištininkai,savyje nešioja antikristo šešėlį.
„,,nes visa, kas pasaulyje,
tai kūno geismas, akių geismas ir gyvenimo puikybė,
o tai nėra iš Tėvo, bet iš pasaulio.
Praeina pasaulis ir jojo geismai.
Kas vykdo Dievo valią, tas išlieka per amžius”1Jn2
Prigimtis yra Gamtos arba Dievo dovana, tad neverta paviršutiniškai išmanantiems religiją, religijas iš jos tyčiotis. Intymi kultūra, meniška erotika nėra blogai. Tai yra meno objektas, grožio, o ne bjaurasties dalykas, etalonas ir t.t. Tik pas šį bernužėlį prigimtis verčiama bjaurastimi, nes taip, matyt, jo mamulė išmokė. Nemokė nei higienos, nei kalbos grožio. Rusifikuotas vargšelis ir menkas žmogelis, gebantis tik apie kanalizaciją niekus pliurpti. Kanalizacija (technologija) šiandien irgi turi atitikti kultūros ir estetikos reikalavimus – higienos normas.
Jeigu šiaip straipsnis buvo apie nieką. Yra tokia daina, berods a.a. Kernagis dainavo „niekas niekelis” ir t. t.
Ciulpk bybi, komunistu nuopysa.
..ale,tu ir vel….bybis ir bybis…,leisk paklausyk filosofinio disputo…
Niekada negalvojau, kad mano pasisakymai
sukels tokį „Šiušelį”. Vadinasi veikia.Ypač, kurie man siūlo ČB. Mano Lietuva be paminklų ir TEISINGA. Gal mano vaikaičiai sulauks, nesužinosiu.
Jus tiesiog trolina PIŠ patarėjo ir visos apšviestosios grupelės stiliumi. Nėra keista tai, kad nesuprantate.
https://www.youtube.com/watch?v=YMbatPQdnjM
…ale,kaip idomu uztat..
Prisiminiau, šiandien paimsiu į rankas R. Gavelio knygą „Vilnius pokeris” gal kažką atrasiu.
…jau bandziau…Neatrasi.Imk Kuncino Tula.Atrasi.
https://www.youtube.com/watch?v=ARNWXGr-zQw
Mažvydas: Tebus šviesa, taip dievas tarė ir taip atskyrė dieną nuo nakties
To ČB https://www.youtube.com/watch?v=OhyKsEn6_So
to Č.B. ir rašytojui, nusipirkt bilietuką už keliasdiašimt centų, važiuokit iš Vilniaus su 6 g autobusu ir pamatysit Čiurlionio pavekslus, ar bent žinot kas tas Čiurlionis? Jisai gyvena bet kur, tik reikia dvasios.
dėl to ČB reiktų kasdien skelbti porno pramonės naujienas kartu su visomis likusiomis. Kas naujo, kas šviežesnio ten ar mobingo nėr, ar lygių galimybių principas nepažeistas ir nėra smurto atvejų. Kokie nauji veidai ten pasirodė? Juk ten dirba milijonai gražuolių iš viso pasaulio, kai gyventi reikia, pinigėlių reikia, vadinasi, dirbti irgi reikia. Porno industrija iškart po ginklų pramonės gi seka, tiesa? Ar ne taip Gavelis rašė? Vilnius po Kovo 11-osios šitoje srityje siekė pasaulines aukštumas, o vėliau aprimo, prigeso, persisotino.
…tai tavo poetiska siela….,o tau siulo CB.Pradedu palaikyt tavo puse.Eina tas CB nachui.
Pritariu autoriui, nes nei vieno šios rašytojos opuso neskaičiau ir neskaitysiu. Esu perskaitęs beveik vis klasiką, tad tokių kūrėjų politiniai pasidarkymai manęs nedomina. O jos publicistika juo labiau. Per tokias „garbės daktares” padorių žmonių palaidoti nebėra kur, jų „pacientų” pilna Marijos žemė…
…ytytararai,tu cia rimtai….ar esi,sestadienio proga,imetes i gurkli……
Jurgos katinas geriausia skulptūra Vilniuje, dar yra graži vieta Bernardinų kapinės. Jos greit žydės. o Kunčinas Tūla, mano tūla dar reikės skaityt iki smertės, myliu Kunčiną.
…raso kaip leeeetuvis is sovietu prarastos kartos.Kadais prisilakem kamciatkoj,vos nenuzudziau jO,bo girtas buvo durnas,kaip cebatas.Kibdavo prie visko,kazkas jam galvoj pasidarydavo.O BLAIVAS KUO NORMALIAUSIAS.
Jeigu skaitei Kunčino „TŪLA” pasakyk: kas pagrindinis veiksmas gamta ar moteris? Mes su vaiku ilgai diskutavom, jis man nepritarė. Savo nuomonės nesakysiu.
Romos katalikų bažnyčios interpretacija
Romos katalikų bažnyčios katekizme pateikiama ši Dešimt Dievo įsakymų interpretacija:
Neturėk kitų dievų, tik mane vieną.
Netark Dievo vardo be reikalo.
Švęsk sekmadienį.
Gerbk savo tėvą ir motiną.
Nežudyk.
Nepaleistuvauk.
Nevok.
Nekalbėk netiesos.
Negeisk svetimo vyro ar svetimos moters.
Madame Kristina, ČB-istai ir ČB-istės šito nesupras ir joks Gavelis jiems nebepadės. Jie tiki užsakomuoju pseudo mokslu, tiki vien tik į babkes linkusiais mokslininkais ir jų A-bombačkomis, kurios numatytos mėtymui ant žmonių galvų. Pirmiausia ant civilių galvų. Taip pat ir ant ČB-istų galvų. Per Antrą pasaulinį mėtė fosforą vaikučiams ant galvų, vaišino juodlige užkrėstais pyragaičiais tuos vaikučius, kad mūsų mylima Europa ateity nebesimaišytų po kojomis. Prieš mirtį apie tai prisipažindavo tie mėtytojai ir pyragaičių kepėjai, kad po atgailos ir prisipažinimo šv.Petras juos pro vartus į Rojų praleistų, o ne pasiųstų skaistyklon ar pragaran. Žinoma, tai buvo neišsilavinusio mažaraščio žmogaus nuomonė, paremta prisipažinusiųjų pateiktais faktais, argumentais – tiesa.
…kas jums abiems darosi,ka ir apie ka cia privarei…..Paklausykit jus abu geriau Dieviaus priesako ir eikit svest sekmadienio….
….KA TURI GALVOJ,SAKYDAMA..’INTERPRETACIJA’……CIA DABA KAS…….
Ėlėrtė rekomenduoja:
Prezidentas 50-mečio proga sveikina Ivaškevičių: savo daugiabriaune kūryba tapote vienu svarbiausių naujosios kartos rašytojų
Pamokų tvarkaraštyje švies nauji pavadinimai: nuo astronomijos iki sunitų tikybos, mokykloje dar retos užsienio kalbos
…todel ir sakau…..neduok Die issiblaivyti…..
sabaliauskaitė – tobula „lietuvaitė”
Tobula antilietuvė, kaip ir tas langų majoras čia. Vadinasi, ir dezi LRT antilietuviška.
Kiek Jums metų, gal reikėtų atsilaisvinti nuo „RUSIŠKO” mentaliteto, kad visi žmonės TOBULI. Kur tu ermukšni gyveni? TOBULAME PASAULYJE…NUSIŲSK KOORDINATES. LAUKIU, be kita ko , o kur „lietuvaičiai mūrai, bachūrai”
kristina
Visą savaitę galvoju, ką parašyti, atsakymas: ogi nieko, toliau bezdėkim, šikim ir myžkim (geriau ne tarpuvarty). Sėkmės
Tarp kitko, kur gimė mano mama tekėjo upė Tula, o mamos kaimas vadinosi Patulė, nors šalia tekėjo ir tebeteka upė Šunija. Ten aš ir užaugau (vasarom). Manau, Kunčino knygoje yra užkoduota Vietovė, o ne moteris