Tyler Durden | zerohedge.com
Jei kas nors vis dar nesupranta, kodėl ESG (Environmetal, Social and Governance – aplinkos, visuomenės ir valdymo), o ir visas „žaliasis“ judėjimas yra vienas milžiniškas, verdantis melo, veidmainystės ir sukčiavimo katilas, skaitykite toliau.
Praėjusią vasarą pranešėme, kad Europos Komisija pasiūlė privačius lėktuvus – vieną labiausiai aplinką teršiančių transporto rūšių – atleisti nuo planuojamo ES lėktuvų degalų mokesčio. Projekte buvo nurodyta, kad mokestis bus palaipsniui įvestas keleiviniams skrydžiams, įskaitant tuos, kurie veža krovinius. Privatiems lėktuvams bus taikoma išimtis, klasifikuojant juos kaip „verslo aviaciją“, nes orlaivių naudojimas, vykdomas įmonių keleiviams ar kroviniams vežti, bus laikomas „pagalba jų verslui vykdyti“, jei bendrai nelaikoma, kad jie skirti viešajai nuomai. Dar geriau: papildoma išimtis suteikiama „pramoginiams“ skrydžiams, kai orlaivis naudojamas „asmeniniams ar pramoginiams“ tikslams, nesusijusiems su verslo ar profesiniu naudojimu.
Tai keista, nes neseniai paskelbtoje ataskaitoje nustatyta, kad privačių lėktuvų CO2 emisija Europoje nuo 2005 m. Iki 2019 m. padidėjo 31 %, o skrydžių į populiarias kryptis vasaros atostogų sezonais ženkliai padaugėjo. Taigi, jei Europa iš tikrųjų būtų susirūpinusi dėl CO2 išmetimo mažinimo, ji neva turėtų imtis didžiausių kaltininkų… bet ne.
Žinoma, kadangi privačiai daugiausia skraido milijardieriai ir itin turtingi, o tiems patiems milijardieriams ir itin turtingiesiems paprastai netaikomos taisyklės (dažniausiai rašomos politikų, kuriuos itin turtingi anksčiau papirko ar nupirko), taikomos likusiai valstietijai, tai vargu ar buvo didžiulė staigmena.
Štai kodėl mes abejojame, ar paskutinės naujienos, rodančios, kokia paplitusi yra „žalioji“ veidmainystė, taip pat bus netikėtos.
Pagal naują Transporto ir aplinkos (Transport & Environment, T&E) ataskaitą „ES laivybos pasiūlymams taikomų išimčių poveikis klimatui: Savavališkos išimtys kenkia laivybos įstatymų vientisumui,“ daugiau nei pusė Europos laivų būtų atleisti nuo Europos komisijos anglies dioksido kainodaros plano šiam sektoriui. Tarp jų smarkiai teršiančios jachtos.
Anot ataskaitos, 2021 metų liepą Europos Komisija paskelbė eilę pasiūlymų dėl jūrų sektoriaus dekarbonizavimo. Tačiau tyliai nepaminėta, kad siūloma anglies kainodaros sistema (ETS) ir žemas šiltnamio efektą sukeliančių dujų degalų standartas (FuelEU Maritime) bus taikomos tik laivams, kurių talpa didesnė nei 5 000 bendro tonažo, ir neįtrauks kai kurių tipų laivų, tokių kaip atviroje jūroje plaukiojantys laivai, žvejybos laivai ir …. jachtos.
Atrodo, kad dydžio slenkstis buvo nustatytas būtent taip, kad leistų jachtoms likti tarp laivų, kuriems šis reglamentas netaikomas. Problema ta, kad nustačius tokią aukštą ribą, laivai, atsakingi už beveik 20 % ES laivybos išmetamų teršalų, būtų atleisti nuo mokesčio, t. y. d Arba, kaip teigia T&E, „ES laivybos pasiūlymai daro išimtis tokiam taršos kiekiui, kuris lygus visai metinei Danijos CO2 emisijai.
Bet… bet… bitkoinų kasimas yra toks, toks nešvarus, kad turi būti nedelsiant sustabdytas!
Vėlgi, taip yra tik tam, kad pagyvenę Europos oligarchai galėtų pakviesti savo 20-metes ruses meilužes į savo jachtas, nuleidusias inkarus šalia Monte Karlo.
Ataskaitoje T&E rašo, kad išanalizavo dabartinius pasiūlymus tam, kad sužinotų, jog per daug smarkiai teršiančių laivų nebus varžomi. Vietoj to T&E „rekomenduoja sistemą, kuri būtų pagrįsta išmetamųjų teršalų slenksčiu, o ne laivo dydžiu. Tai apimtų daugiau išmetamųjų teršalų nepadidinant administracinės naštos pramonei.
Žinoma, to niekada nenutiks, nes tokia sistema daugiau nedarytų išimčių jachtoms.
Ir kadangi pagrindinis viso Žaliojo /ESG farso principas yra sudaryti du taisyklių rinkinius: vieną 0,001% ir kitą visiems kitiems, valstiečiams bus liepta su tuo susitaikyti… O jei jie išdrįs nusiimti kaukes protestuodami, jie bus išsiųsti tiesiai į Australijos koncentracijos stovyklas, atsiprašau, 5 žvaigždučių karantino patalpas.
Šaltinis: zerohedge.com