Grupė Seimo narių siūlo Tautos referendumui skirti dvi dienas

Devyni Seimo nariai siūlo nustatyti, kad referendumas dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnių pakeitimo būtų vykdomas ne vieną, bet dvi dienas – birželio 28-ąją ir 29-ąją.

Toks nutarimo projektas užregistruotas atsižvelgiant į tai, kad referendumo data nustatyta nepalankiu laiku ir jis gali neįvykti.

„Kad tokia galimybė reali, akivaizdu iš fakto, jog gegužės 25 dieną kartu su rinkimais į Europos Parlamentą vykusiame antrajame prezidento rinkimų ture balsavo mažiau nei pusė visų rinkėjų – 47, 37 nuošimčio. Kadangi birželio 29 dieną, kai Seimas nustatė referendumo datą, yra atostogų metas, galima pagrįstai prognozuoti, kad tokiu nepalankiu laiku balsuoti gali ateiti mažiau nei 50 nuošimčių rinkėjų ir referendumas bus laikomas neįvykusiu“, – teigia projektą užregistravęs Naglis Puteikis.

Kartu su juo projektą teikia Povilas Urbšys, Aurelija Stancikienė, Algirdas Patackas, Rima Baškienė, Valdas Vasiliauskas, Jonas Varkala, Petras Gražulis ir Vytautas Kamblevičius.

Parlamentarai primena, kad panašaus precedento jau būta: referendumas dėl Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungoje taip pat buvo vykdomas ne vieną, bet dvi dienas (2003 m. gegužės 10–11 dienomis).

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
58 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Taigi

Grynas populizmas, kuris jiems reikalingas prieš Neršos apkaltą, gerai žino, kad seimo dauguma neskirs.

Taigi

Labai nauda, kad referendumas įvyks, jeigu iš tikrųjų reikia, kad 50 proc. sąrašuose esančių rinkėjų pritartų referendume pateiktiems Konstitucijos keitimams, jeigu tiksliau, tai pagal paskutinius prezidento rinkimus, reikia, kad referendumui pateiktam pakeitimų paketui pritartų 1279700 rinkėjų. Paskutiniuose rinkimuose dalyvavo 1212374 rinkėjai.

GUDI GIRIA

lai jie atsauke klastotes,o siaip,tai joks siu sunu klastojimas lietuvoje neveike,bet lai jie pamankstina lietuviu prota,kol jie atsises ant myto

NikoGreko

Reikia but realistais. Tas referendumas neiviks.

siūlau

siūlau, kad už antąją dieną Puteikis, Varkala, Stancikienė apmokėtų išlaidas iš savo kišenės, nes tas referenDŪMAS ir nėra joks „tautos’ referendūmas, o pačių seimo narių reikalas.

kiek dar mulkinsit liaudį putiniškais referendūmai

jau šiame str. meluojama du kartus – kad tai tautos referendumas ir kad tai referendumas „dėl žemės”. O iš tikrųjų tai dūmas liaudžiai. Referendumo tikslas – keist konstituciją taip, kad būtų išgelbėti Pkso ir Uspaskio kailiai, o Tomaševskis turėtų pagrindą savo ir Putino separatistinių tikslų įgyvendinimui, chaoso kėlimui. Nejau DK ketina apsiskelbt Lietuvos išdavikais?

pirma

konservu siame portale labai daug,reiskia jie jau bijo bundancios tautos,antra referendume yra vienas klausimas,kad rengti referenduma uzteks 100000 parasu,o sito labiausiai bijo sedintis valdzioje,nes jiems teks tartis su avinais ir runkeliais,tad mastykite tautiecia ir ateikite balsuoti,nes po to jau jus niekada nespresite,mano nuomone

referendumininkams

Jūs dar putinui laišką su parašais parašykit ir paprašykit pagalbos. Žmogus jautrus, tikrai padės

Arūnas > referendumininkams

Nesupratau, prie ko čia Putinas? Mes neprašom prisijungti prie Rusijos, atvirkščiai, mes kaip tik norime išsaugoti savo žemę, tai yra – Lietuvos nepriklausomybę. Jei neturi minčių, tai geriau patylėk. O gal karštis paveikė, tada lysk į rūsį ir neišlysk.

To 2014-06-6 8:36

Būtų gerai, kad kelnių neprikakotum 🙂
Jūsų žiniai, daug rusų tautybės žmonių turi ES pilietybę, taigi pirkti žemę(jei leisim!) galės. Ar esate suinteresuotas, kad Lietuvos žemę valdytų ir administruotų Rusijos piliečiai?
Atsakykit į vieną klausimą:
AR NORIT LIETUVOS TERITORIJĄ PERDUOTI RUSIJOS PILIEČIŲ ŽINION?

žemės sąvininkas - apatiniam

turiu paveldėtos žemės, ir ką? Manot, kad ji mano?
o jei parduočiau rusui, manot, kad ji bus jo?

norite žinoti, ka tikrasis sąvininkas? Ogi tas, kam moku žemės mokestį. Aišku?

na, žinoma,

jei valstybė gali uždėti saugiklius ir bet kada pakelti žemės ar jos paveldėjimo mokestį, tai jokia pilna žemės privati nuosavynė paprasčiausiai neegzistuoja. Kaip neegzistuoja ir privati automobilio nuosavybė, jei jį valstybė leidžia sau apmokestinti. K`aaip ir kitokio turto – kilnojmo ar nekilnojamo. Netgi tavo vaikas nėra tavo nuosavybė. Tad blefas yra visas tas referendumas.

Vat Anglija turi kokias penkias nuosavybės formas, tarp kurių „freeholderis” yra toks sąvininkas, kuris jokių mokesčių už savo turtą nemoka.

To kiek dar mulkinsit liaudį putiniškais referendū

Išsigandote, kad žmonės suprato, kad „laisvas kapitalo, prekių ir darbo jėgos judėjimas” reiškia sąmoningą kultūrų ir tautų maišymą, dvasinių ir žmogiškų vertybių naikinimą, kad kartu sąmoningai naikinamas ir stabilios visuomenės pamatas – vidurinioji klasė.
Antras jūsų argumentas dėl R. Pakso ir V.Uspaschich iš vis ne logiškas. Referendume pasisako visi Lietuvos žmonės, o ne atskira tautos dalis. Gėda jums didžiulė, nes viską verčiate atbulai. Žmonės , pasisakantys už Lietuvos žemių išsaugojimą, yra Tautos patriotai, o jūs tautos išdavikai ir nedrumskite švento reikalo.
Dinkit iš čia Tautos judai !Gėda jums visuotinė.

Arūnas tam tipo žemės sąvininkui 9:26

Matau , kad tau pačiam neaišku. Todėl prie Aišku, klaustuką padėjai. Krymas buvo Ukrainos. Už žemę mokesčius mokėjo Ukrainai. Bet kaip Kryme priviso daug rusų, kam jis dabar priklauso, matyt aiškinti nereikia.

Kas nori galutinai susipykti su tauta?

Ką reiškia pav. žymiosios kalbos apie olandus ir olandiškų tulpių plantacijas Lietuvai? Tai reiškia, kad lietuviui ten vietos nebėra, nebėra vietos lietuviškoms tradicijoms sodinti ir auginti bulves, kviečius, rugius, linus, kas baisiausia ! nebėra vietos maistui! Prisiminkim kai vietnamiečiai vietoj ryžių pradėjo auginti orchidėjas, ryžių kainos subrango ir pasidarė visiškai nebeįkandamos daugeliui rytų Azijos šalių gyventojų! Tai reiškia, kad bulves atveš iš kur nors, tau liks sumokėti ir džiaugtis, kad gali nusipirkti? Ar tai reiktų suprasti tiesiog, kad savoje žemėje būsim vergai, kraunantys kapitalą užsieniečiams, o mums numes kaulą ir turėsim būti sotūs? Kas bus jei dabar lietuvis negali nusipirkti gabalėlio žemės, yra pridaryta visokių reikalavimų, neaiškių stabdžių, o užsieniečiams nėra tų reikalavimų? Laisvas kapitalo judėjimas. Kam jis reikalingas? Kad… Skaityti daugiau »

Birželio 29dieną visi į referendumą

Vakarai specialiai per akcizų, kainų politiką, kai Lietuvoje atlyginimai lietuviški, o kainos – europietiškos, sukūrė tokią situaciją, kad jauni, darbingi žmonės iš Lietuvos emigruotų ir kurtų pridėtinę vertę Vakarų valstybėms. Europai reikia baltųjų vergų. Specialiai pritaikytų dirbti senosioms ES valstybėms. Dirbti tuos darbus, kurių europiečiai bodisi, ir gauti mažesnį atlyginimą nei vietiniai. Lietuvos stojimo į ES sutartyje nėra nė žodžio apie žemės pardavimą užsieniečiams. Apie žemę iš viso nekalbama. Be to, ES mums ir taip taiko finansines sankcijas, nes mūsų žemdirbiai gauna trigubai mažesnes subsidijas nei graikai. Na, ir Vokietijos kanclerė Angela Merkel yra pareiškusi, kad ES sutarties dokumentas gali būti peržiūrėtas. Tas dokumentas – ne šventa karvė. Tik mūsų valdžia sąmoningai gąsdina Lietuvos piliečius visokiais baisumais, kad tik Tauta… Skaityti daugiau »

tinkamas

siūlymas.Pritariam.

kas

apsėdo konservatorius,krikščionius-demokratus,tremtinius,kurie labai puikiai žino ir suvokia kas sutartyje su ES kalbama apie žemės įsigijimą,ir laisvą kapitalo judėjimą.Laisvas kapitalo judėjimas vyksta pasinaudojus ilgalaike nuoma panauda.Kodėl konservatoriai prisidengdami sutartimi su ES ir laisvo kalitalo judėjimu, galimai,net agresyviai už Lietuvos žemės išpardavimą užsieniečiams, kai taip pat puikiai suvokia,kad dėl galimos netvarkos ES,kai tokioje Maltoje galima įsigyti ES pilietybę ir atėjus neaiškiam kapitalui Lietuvos teritorija kaip uoga drakonui.

To referendumininkams       2014-06-6 8:36

Esi proto invalidas , tiek žinių. Neturi argumentų, neteršk portalo.

Kodėl

nėra nemokamos telefoninės linijos į VMI ir SODRĄ?Ar nors mažiausiu tarifu?Žmonės ir daugiausiai tie vargšai,kurie nori atsiimti savo mokesčių permokas VMI ar taip pasiteirauti ar neturi kokių skolų, turi skambinti didžiausiu tarifu,0,39 už min į VMI ir laukti -„pratęsime”kol atsilieps specialistas ir kapsi žmogelio centai,kad pasiteirautų esminių dalykų.Kodėl valstybinės įstaigos vietoje tarnystės žmopgi maitina telekomunikacijų įmones? ir visaip kaip tik įmanoma per mokęsčius per savivaldybių komunalinių paslaugų įmones,kurios, papildomom eilutėm nepaaiškinę ima iš žmonių papildomus mokesčius neaišku už ką, nepateikę nei sąmatų ,nei darbų atlikimo aktų.Kodėl visais įmanomais būdais skurdinami žmonės?

Ar sunku suprasti

Ar ne dėl tos pačios priežasties dabar yra draskoma Ukraina ? Ukrainos teritorija reikalinga neaiškiam kapitalui, kuris pvz.ieškos skalūninių dujų ir jas pardavinės tiems patiems ukrainiečiams atitinkama kaina. Viskas brangieji dėl turto, dėl pinigų, o ne dėl Ukrainos ar Lietuvos gerovės…

To kodėl

Todėl, kad reikia didinti užsienio kapitalo įmonių pelną. Pas mus gi taip visur kur bepasižiūrėsi 🙂
Kiek mokesčių moka skandinavų bankai ? Kelis tūkstančius per metus, o už vieną pavedimą ima 0,80-1,40lt, o jei įmoka grynais jau 8 lt. Pelnas išvežamas, mes skurdinami ir tas pats bus su parduotomis žemėmis, jei sėdėsim tik prie kompų, todėl visi į referendumą už tai, kad referendumui surengti reiktų tik 100 tūkstančių parašų. Tik taip mes priversim savo valdžiažmogius dirbti Lietuvai, o ne užsienio kapitalui.

ar su logika tau problemos?

kiek dar mulkinsit liaudį putiniškais referendūmai 2014-06-6 8:04

Kodėl gąsdini Paksu? Strasbūre teismas nurodė, kad Paksui negalima taikyti tokias sankcijas , kaip buvo nuspręsta apkaltoje KT. Tai reiškia, pagal tave ,kad ES institucijos dirba Kremliui- nurodydamos išteisinti Paksą, padeda Pakso šalininkams,kurie , anot tavęs yra Lietuvos priešai.

arba referendumui 2 dienas,arba referendumas i  ES

turime reikalauti referendumui 2 dienu,nes referendumas del stojimo i ES taip pat vyko 2 dienas,arba…referenduma del ES pripazinti negaliojanciu.

To 2014-06-6 9:26

Koks klausimas keistas klausimas… taigi savininkas bus tas, kuriam tu parduosi.
LR CK 4.40 straipsnis. Žemės sklypo savininko teisių turinys

1. Žemės sklypo savininkui nuosavybės teise priklauso viršutinis žemės sklypo sluoksnis, ant žemės sklypo esantys statiniai bei jų priklausiniai, kiti nekilnojamieji daiktai, jeigu įstatymo ar sutarties nenustatyta kitaip.

2. Žemės sklypo savininkas į virš jo sklypo esančią oro erdvę turi tokias teises, kiek jos neprieštarauja įstatymams ir kiek būtina naudoti žemės sklypą pagal paskirtį.

3. Žemės sklypo savininkas turi nuosavybės teisę į sklypo viršutinį žemės sluoksnį bei žemėje esančias naudingąsias iškasenas tiek, kiek ši teisė neprieštarauja įstatymams ir kiek būtina naudoti žemės sklypą pagal paskirtį.

dalinkimes su visais !

http://www.zemesvardu.lt/straipsniai/Referendume-balsavimas-Lietuvoje-ir-svetur Referendume (išankstinis) balsavimas Lietuvoje ir svetur (paštu)… Lietuvoje: Susiplanavusiems atostogas ar išvykstant kitais reikalais, balsuoti iš anksto galima bet kurioje savivaldybėje birželio 25-26 dieną (trečiadienį ir ketvirtadienį) nuo 8 iki 20 valandos. Balsavimas iš anksto vyksta patalpose, esančiose pastate, kuriame yra tos savivaldybės mero (administracijos direktoriaus) darbo vieta. Su savimi reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę. Pageidautina, bet nebūtina, rinkėjo kortelė. (geriau turėti) Referendumo dieną, birželio 29 – sekmadienį, jei nera galimybes balsuoti savo apylinkeje,tai galite padaryti kitoje,tik reikes palaukti. Svetur: Gyvenantiems ar viešintiems užsienyje (derėtų visus paraginti esančius svetur) registruotis http://www.vrk.lt/ereg arba prisijungimas prie: rinkėjų, balsuojančių užsienyje, registracijos sistemos (http://www.vrk.lt/e-registracija). Gauti balsavimo biuletenį paštu ir išsiųsti atgal į ambasadą ar kitą nurodytą vietą, nesuspėjus registruotis, esant galimybei… Skaityti daugiau »

TAM 2014-06-6 8:36

Negąsdink mūsų putinais. Kuo pats kvepi, tuo kitus tepi, asilo berete. Eik išsiplauk beretę, nes iš tolo smirdi tavo rašliava, „gudruti”

To  Taigi

Esi paprasčiausia žiurkė ir landai ten kur ką nugviebti.

atsibuskit

Lietuvoje, kad tauta galėtu kelti klausimą Tautos svarstymui, šiandiena reikia 10 % (300 000) nuo gyventojų skaičiaus !!! (gaunasi netgi 12 % nuo rinkimų teisę turinčių) Kai tuo tarpu Italijoje <1%, Vengrijoje 2 %, Suomija - 1 %. Dabar norima pakeisti šitai į 3.3 % (100 000) ka yra irgi yra EU valstybių viršutinė riba faktiškai. Prie Smetonos Lietuvos Valstybės konstitucijos 1928 m. 105 straipsnyje buvo tik 50 000, kai gyventojų buvo apie 2 mil. "105. 1928 m. straipsnis: Vyriausybės arba 50 000 piliečių, turinčių teisę rinkti į Seimą, iniciatyva gali būti duodamas Tautai spręsti atsiklausimo keliu Seimo priimtas arba atmestas įstatymas." Tautieti, tai pirmas ir paskutinis tikriausiai kartas kai pavyko surinkti 300 000 parašų iš 24 bandymų per nepriklausomybės… Skaityti daugiau »

jooo

Apie Konstitucinio teismo isvadas del N.Venckienes str Karstame komentare.

šliužams

brangučiai, nemulkinkit žmonių, tam, kad referendumais būtų išgirsta tikroji piliečių valia, piliečiai visų pirma, TURI GAUTI PILNĄ IR TEISINGĄ INFORMACIJĄ. Bet kuomet informaciją – laikrasčius, portalus,tv, radiją – valdo įvairios korupcinės ar putiniškos grupės, tuomet ir referendumas gintų tik tų korupcinių grupių interesus.
O tai juk ir paaiškėjo: agituodami žmones pasirašyti už referendumą dėl žemės nepardavimo (kiti šaukė – NEIŠPARDUOKIM TĖVYNĖS!) užsieniečiams, agitatoriai nuslėpė apie tai, kad žmonės pasirašo už konstitucijos keitimą taip, kad sukčiai galėtų išvengt atsakomybės, kad susikompromitavęs prezidentas vėl galėtų kandidatuot, kad svetmos jėgos galėtų naudodamiesi suklaidinta visuomene laisvai kelt chaosą valstybėje, kaip tai daro Kremlius Ukrainoje.
Nejau tikrai šito norite?

 internauts

S.Šaltenio su J.Vaitkum idėja atskleisti poetės kūrėjos Salomėjos Neries dramatizmą, tuo metu, kuomet kita valstybė ėmėsi misijos nuspręst Lietuvos likimą, tikrai labai gera ir labai aktuali šiandien. Ar nežinojimas, neišmanymas politinių užkulisių pateisina ir mūsų Gorbio sąjūdininkų elito euroskepticizmą? Salomėja Nėris per vėlai suprato, kad ja buvo gudriai manipuliuojama. Vincas Krėvė savo pasakojime apie susitikimą su Molotovu ir pokalbį su Žukovu, (aidai) atskleidė, kad bolševikai pirmiausia apdorodavo populiariausius tautoj žmones, kad per juos visos tautos valią palaužtų sau norima linkme. Praverstų atrasti paskutinius Neries eilėrasčius „Lietuva man nedovanos”, kuriuos ji parašė prieš mirtį, mirtinai susigraužusi dėl to kas įvyko. Tuos eilėraščius Aizedoros Dunkan psekėja Kyra Daujotaitė buvo paskolinus Omaro Chajamo poezijos vertėjui, tuo metu dėsčiusiam VISI. Jis jų negrąžino. Vinco… Skaityti daugiau »

 pritariu

pritariu siūlymui, kad Šliužas, Stancikienė, Patackas, Vasiliauskas ir Gražulie apmokėtų iš savo kišenės išlaidas už antą dieną… O geriausia, kad už abidvi.

Patackai, kodėl išdavei Lietuvą? Kodėl persimetei prie Uspaskio lovio?

 pritariu

visas tas Gorbio perestroikos sąjūdžio elitas su visais a la „disidentais’ jau kelia didelius įtarimus.

įdomu tai,

kad visą laiką tie patys šližai – prieš ES, prieš eurą, prieš Prezidentę, prieš energetinę nepriklausomybę, prieš skalūnus, prieš terminalą, prieš konservatorius, prieš VSD , prieš vyr prokurorą su jo teisine perestroika… kas jie tokie? Naujieji bolšė.. bolšė… bolševikai?

Jei jau demokratiškai išrinkta vyriausybė nebegali priimti jokių sprendimų, tai belieka DEMOKRATIJA PAGAL DARIŲ KUOLĮ SU VAIŠVILOS IR ŠLIUŽO CENTRO KOMITETU bei „narod” su referendūmais, kad patvirtintų jų CK nutarimus. 🙂
🙂

Pagal vieną komentarą

piliečiai visų pirma, TURI GAUTI PILNĄ IR TEISINGĄ INFORMACIJĄ.

Dar negalima spręsti, ar esi durnas ar kvailas? Tokios dar tau reikia informacijos. Juk aiškiai buvo parašyta renkant parašus referendumui_ Piliečių iniciatyvinė grupė kvietė pasirašyti, kad būtų surengtas referendumas dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9, 47 ir 147 straipsnių pakeitimo. 300 tūkstančių pasirašusiųjų piliečių suprato ko norima, o tamstai dar reikia kažkokios informacijos. Ilgai miegojai, tai eik ir toliau miegok.

slaptai

Remiantis VSD viešai pateikta informacija, Rusija propagandai prieš Lietuvos atominę elektrinę skyrė keliasdešimt milijonų litų. Deja, tikslesnės informacijos nėra. VSD taip ir nepaviešino nei tikslių sumų (neoficialūs šaltiniai mini sumą nuo 50 iki 80 mlj. litų), nei tų, kurie iš šių milijonų gavo daugiausiai. Galbūt esami įstatymai riboja VSD galimybes kovoti su tokiomis Kremliaus injekcijomis, tačiau reikia suprasti, kad „tai – ne tik priešiškos įtakos, bet ir neskaidrios konkurencijos problema“.

to>  įdomu tai,

Konservai su liberastai kaip buvo dundukai taip ir liks.

Eglė > pagal vieną...

branguti, o ar tau buvo paaiškinta, kad vienas Konstitucijos straipsnis keičiamas taip, kad leistų konstituciją kaitalioti jau tik 25 procentams seimo narių, o ne 3/4 kaip buvo anksčiau? Ir ar nedašunta tau, kad tai būtų tikras konstitucijos griovimas, kada tomaševskininkų pakaktų konstituciją taip pakeisti, kad net tavo balso nebeprireiktų jungiantis prie pvz. Putino Rusijos?

Eglė > pagal vieną...dunduką..

pati stebėjau, kaip agitatoriai visiems aiškino – pasirašykit už tai, kad nebūtų parduodama tėvynė… neparduokim Lietuvos… ir nei vienam žiopliui nedašusdavo perskaityti ir paklausti, o kas ten tomis mažomis, vos įžiūrimomis raidelėmis parašyta apie Konstitututitutijos keitimus? Net miegančią seimo opoziciją apgavo. Pasirodo, kad net apsnūdęs nuo neturėjimo ką veikti liberalcentristas Eligijus Masiulis pasirašė. Paskui spjaudėsi.
Štai koks seimo lygis. Štai koks referendumą pasirašiusiūjų lygis. Galima jiems kaip Leninas lozungais – žemės! taikos! duonos! įteigti, ką tik nori ir bet koki1 revoliucij1 sukelti.
Maniau, kad tams8s laikai baig4si, bet pasirodo – ne.

slaptai

Ir vis dėlto esama srities, kur tvirta prezidentės D.Grybauskaitės ranka labai praverstų. Tai – objektyvi, atvira, sąžininga į lietuviškąją žiniasklaidą plūstančių finansų apskaita. Tik žinant, kokios jėgos remia mūsų televizijas, laikraščius ir žurnalus, įmanoma atskirti, kurie iš jų nuoširdžiai bijo „Ševrono“ ir euro, o kuriuos taip manyti skatina priešiškos Lietuvos interesams jėgos, į pagalbą pasitelkusios gausius tarpininkus pėdoms sumėtyti. Šią temą analizuoja ir žurnalo „Valstybė“ redaktorius E. Eigirdas („Oligarchijos rezervatas, į kurį įžengti bijo net prezidentė“). Jis pastebi, jog „visuomenė jau kuria legendas apie tai, kad prezidentė D.Grybauskaitė nebijo nieko ir galėtų bet kurį oligarchą vienu smūgiu partiesti“. Bet teisingas ir šis E.Eigirdo pastebėjimas: „tačiau yra viena sritis, kurios bijo ne tik ji, bet ir jos paskirti pareigūnai. Tai žiniasklaidos… Skaityti daugiau »

To  2014-06-6 15:50

Esi visiškai neteisus tik nesuprantu ar dėl to, kad pats nesupranti arba sąmoningai sėji paniką nepagrįstai. Tauta referendumu niekada nėra sprendusi klausimo dėl pritarimo narystės ES sutarčiai (t.y. kokiomis sąlygomis Lietuva prisijungs ir tęs narystę).

2003 m. įvykusiame referendume Tauta balsavo dėl šio sprendimo: „pritariu Lietuvos Respublikos narystei Europos Sąjungoje“. Taigi, tik dėl pritarimo narystei apskritai, o ne prisijungimo prie ES tam tikromis specifinėmis sąlygomis. Juo labiau kad ir pati ES per tą laiką gana reikšmingai pakito.
Taigi gerbiamasis(oji), Tauta TURI GAUTI PILNĄ IR TEISINGĄ INFORMACIJĄ!
TAUTA NEPAREIŠKĖ SAVO VALIOS DĖL ŽEMĖS PARDAVIMO UŽSIENIEČIAMS!!!

Eglei

ką tamsta rašinėjat?Ar piktybiškai,ar nesuvokiat.Kad būtų skelbiamas referendumas siekiama, kad tam reikėtų 100 000 parašų ir tą skaitė patys pasirašantys parašų rinkimų lape,ar buvo jiems pasakyta ir žmonės tikrai nori to skaičiaus sumažinimo. Bet referendume balsuoja visi atėję ir sprendžia.Ar ignoruojate Tautos valią, ar manote keli,kurie kiti net per sausio įvykius nevažiavo budėti prie strateginių Lietuvos pastatų ir saugoti teisėtą Lietuvos valdžiąkad ‘kaip sakė:” į kuprą negautų” dabar gali nuspręsti esminius Lietuvos išlikimo klausimus už Tautą?Tai gal ir atsipeikėkit.

Tam , kuris įžeidinėja ''šliužams"

Tamsta labai nori Rusijos invazijos į Lietuvą? Nelaimingas žmogau, atsikvošėk, jei pats nesuvoki, neklaidink kitų. P.Šliužas iškili asmenybė, kuri į istoriją bus įrašyta aukso raidėmis kaip TAUTOS PATRIOTAS, o tamsta esi menkas žmogelis už skatiką agituojantis parduoti Tėvynę. Kur ruošiesi pasilaidoti pardavęs žemes? Ar manai užsieniečiai tokie mielaširdingi paliks kapines?
Kodėl buvo galima pakeisti LR Konstitucijos 47 str. be TAUTOS PRITARIMO, BET ATSTATYTI JAU NEVALIA?

EGLEI

Valstybės neprivalo būti kažkieno vergais, be savo kalbos, be savo pinigų, be savo žemės, be savo kultūros ir be savo Tautos žmonių. Valstybė todėl ir gali vadintis valstybe, jeigu turi visus šiuos išvardintus dėmenis. Jei nenori to suprasti esi paprasčiausia dundukė-demagogė.

to-referendumininkams

ar jau galvelė susisuko?Lietuvos žmonės nori išsaugoti savo teritoriją-Žemę,kaip vieną iš Lietuvos valstybingumo garantų-kertinių akmenų,o tamsta kalbate apie laišką Putinui?Tai rašykit,kas jums trukdo ir nederkit žmonių- atsidavusių Lietuvai.

>>>>>>>>>>pritariu.

Tegul apmoka tie kurie datą nukėlė į birželio 29 dieną, kai referendumas turėjo vykti vėliausiai 06 25 su kitais rinkimas.Išvardinote vienus iš garbingiausių Lietuvos žmonių.Yra ko pasimokyti iš jų,bent jau patriotiškumo ir natūralios,tikros meilės žmonėms ir savo valstybei,atsakomybės prisiėmimo,tai tikrai.Pagarba tamstos išvardintiems žmonėms.Juos žinote jei vardijate.Gali tapti ir sektinu pavyzdžiu Jums.

gudi giriria

ne dvi dienas,o dvi savaites,o tai reikes oru mokytis vaikscioti ir alaus,milteliu lai siulo.na,ojeigu rimtai 321000tks. surinkta parasu,o uz tautininkus I eu parlamenta prabalsavo 23000tks.as labai abejoju,kad pasiseks.drasos kelias gavo 5000tks balsu,jau norisi koliotis politika reike dometis ir buti veikliam,tai laisve,tiesa nedalyvavimas,tai nelaisve ir ateis,per slenksti nelaime.ka noret,jau nuo atgimimo ismire apie milijonas dvasingu zmoniu,o dabar prasidejo beprociu puzgalviu era,jau truksta zodziu,kaip tevas sake is durno protingo nepadarysi,jau as pradedu galvoti,kad viskas beprociai laimi.duok dieve,kad klysciau………………….

Kiek per 5 metus partiesė??????????????????

…kad prezidentė D.Grybauskaitė nebijo nieko ir galėtų bet kurį oligarchą vienu smūgiu partiesti“.
Įvardink nors vieną oligarchą, kurį partiesė…deja, deja, kalbos, tuščios kalbos ir nieko daugiau.

per ižsienio juridinius asmenis

t.y. per užsienio įmones jau gali mūsų žemę supirkti bet kokie užsieniečiai – Rusijos, Kinijos ir bet kurios šalies piliečiai

58
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top