Iš vieno prekės ženklo istorijos

Jurgis Razma:

„Faktas yra tikras: neužmirštuolės simbolį 2014 metais sugalvojo mūsų partijos bendruomenė. Ir Monika buvo ypač aktyvi ženklą kuriant. Juk labai prasminga ir gražu, kad turime simbolį –neužmirštuolę – kurį prisisegę pagerbiame Sausio 13-osios laisvės gynėjus, aukas. Šis ženklas (panašiai kaip Didžiojoje Britanijoje nešiojama aguona) greit išpopuliarėjo ir yra vienijantis Lietuvos žmones. Ir tam, kad piktavaliai nepasinaudotų, neužmirštuolės ženklas buvo patentuotas M. Navickienės vardu. Bet visi, kas norėjo pagerbti Laisvės gynėjus, nevaržomai juo naudojasi. Jei ir gaunama lėšų, jos skiriamos Lietuvos kariuomenei.“

Tomas Baranauskas:
Kilus triukšmui, Navickienė savo prekinį ženklą Neužmirštuolę perdavė asociacijai „Neužmiršk“, kurios steigėja ji yra kartu su keliais kitais TS-LKD elito atstovais. Žodžiu, buvo Navickienės prekės ženklas – bus Navickienės ir Ko prekės ženklas! Su juo nebus siekiama gauti pelno, o visas su juo gautas pelnas bus skiriamas krašto apsaugai.

Agnė Širinskienė:

#Privatizuota_neužmirštuolė

Paaiškėjus, kad konservatorė Monika Navickienė sugebėjo privatizuoti neužmirštuolę paversdama ją savo asmeniniu prekės ženklu, pastaroji pradėjo aiškinti, kad neužmirštuolės žiedas neturi sąsajų su partija ir nurodė prekės ženklo naudojimosi teises perleidusi asociacijai „Neužmiršk“.

Žinoma, pamiršo paminėti, kad tas teises perleido pati sau ir kitiems konservatorių partijos nariams. Tikrai jokios neužmirštuolės sąsajos su konservatoriais. Jokios.

Žemiau – asociacijos „Neužmiršk“ steigėjų parašai.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
20 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
20
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top