Jūratė Laučiūtė. Kaip švietimo sistemos biurokratai supranta demokratiją?

Veidaknygė

  1. Jų nuomone, įtraukusis mokymas – demokratijos išraiška.
  2. Jų nuomone, klausimas, ar spec. poreikių turinčių mokinių gausa klasėje netrukdys tokių poreikių neturintiems mokiniams MOKYTIS – neleistinas, nes netolerantiškas.

Vadinasi, nebegalima net matyti, ir konstatuoti, kad Lietuvoje be spec. poreikius turinčių vaikų dar yra ir tokių, kuriuos netolerantai vadina „normaliais“, nes taip galvoti jau būtų nuokrypis į netolerancija. O jau rūpintis, kad jie, atėję į mokyklą, ne tik socializuotųsi, bet ir KAŽKO IŠMOKTŲ – smerktinas netolerantiškumas!!!

Bet tada tegu biurokratai paaiškina, kodėl už pinigus būti „netolerantiškiems“ ir leidžiama, ir galima??? Nes privačios mokyklos savo durų mokiniams su spec. poreikiais, ypač jei tie poreikiai susiję su psichikos, o ne fiziniais nuokrypiais, neatvėrė.

Tad giliausia užuojauta tėveliams, kurie neuždirba tiek pinigų, kad sau/savo vaikams nupirktų teisę būti tolerantiškais tik tada, kai patys to nori. o ne visada, kai tik paliepia biurokratai.

4.9 9 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
4
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top