Rugsėjo 12 d., ketvirtadienį, susitikęs su „Chevron“ atstovais „Chevron Exploration & Production Europe“ vadovu Dereku Magnessu ir „Chevron Exploration & Production Lietuva“ vadovu Gilbertu Ankenbaueriu, premjeras Algirdas Butkevičius pranešė: „Galiu pasakyti, kad jie yra nusiteikę dirbti pozityviai, jie tikrai neturi kitų minčių. Jie laukia konkurso [pabaigos – BNS], kuris turi įvykti rugsėjo 16 dieną. (…) Jie yra nusiteikę kuo greičiau pagal konkurso sąlygas, jeigu jie bus pripažinti konkurso nugalėtojais, toliau dirbti savo darbą“, – žurnalistams sakė premjeras. Ir pridūrė, jog „Chevron“ negąsdina ir Seimo sugriežtinti įstatymai dėl skalūnų dujų: „Jie pasakė, kad, aišku, rizika yra truputį padidėjusi, bet jie yra suinteresuoti mūsų rinka“.
Taigi Lietuva išgirdo, ko nori „Chevron“, bet Lietuva taip ir neišgirdo savo premjero pozicijos: kokią ekonominę naudą Lietuva turės iš šio projekto ir kokie galimi nuostoliai gamtai ir jos gyventojams?
P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam