Dalijamės į asociaciją „Laisvi pasirinkimai“ (lenk. „Wolne Wybory“) susibūrusių garsių lenkų mokslininkų ir medikų kreipimusi į Lenkijos vyskupų konferencijos pirmininką, šios šalies Bažnyčios kunigus. Viešame laiške, išplatintame rugpjūčio mėnesį, ganytojai kviečiami solidarizuotis su visuomene prieš netikrą pandemiją ir eksperimentines vakcinas.
Asociacija „Laisvi pasirinkimai“
(„Wolne wybory“)
Maršalkovska g. 58, 00-545 Varšuva
www.wolnewybory.org
Dėl susivienijimo su Lenkijos visuomene prieš netikrą pandemiją ir eksperimentines vakcinas:
atviras laiškas Romos katalikų bažnyčios kunigams
Varšuva, 2021 m. rugpjūčio 11 d.
Arkivyskupas Stanislovas Gondeckis (Stanisław Gądecki)
Poznanės arkivyskupas metropolitas
Lenkijos vyskupų konferencijos pirmininkas
Europos vyskupų konferencijų tarybos pirmininko pavaduotojas (CCEE)
Arkivyskupas Marekas Jendraševskis (Marek Jędraszewski)
Krokuvos arkivyskupas metropolitas
Lenkijos vyskupų konferencijos pirmininko pavaduotojas
Vyskupas Arturas G. Mizinskis (Artur G. Miziński)
Lenkijos vyskupų konferencijos generalinis sekretorius
Vyskupas Juozapas Vrubelis (Józef Wróbel), SCJ
Lenkijos vyskupų konferencijos bioetikos ekspertų grupės pirmininkas.
Informacija: Romos katalikų bažnyčios vyskupams, klebonams, kunigams.
Garbingieji Kunigai,
Kreipiamės į jus, garbingieji Kunigai, dėl bažnyčių ir parapijų panaudojimo skiepijimo nuo Covid-19 punktams steigti. Norime jus informuoti apie tokių sprendimų etines, eologines
ir socialines pasekmes.
Jau daugiau nei metus Lenkijoje ir kitose šalyse skleidžiama propaganda apie koronaviruso SARS-CoV-2, sukeliančio ligą COVID-19, grėsmę. Šios ligos ir jos grėsmės statistika yra gerokai perdėta. Nepaisant Lenkijos pasirašytos Žmogaus teisių ir biomedicinos konvencijos, kurioje numatyta, kad būtina atvirai diskutuoti medicinos klausimais, nepriklausomų mokslininkų ir gydytojų, kurie atkreipia dėmesį į klastotes, susijusias su pandemija, ir pavojus, susijusius su eksperimentiniais preparatais, vadinamais „vakcinomis“, pagrįstais modifikuotomis mRNA ir DNR technologijomis, balsai nutildinami (žr. Mokslininkų ir gydytojų kreipimąsi dėl skiepų ir vėlesnius apeliacinius skundus). Dėl šių priežasčių Romos Katalikų Bažnyčios kunigai jokiu būdu neturėtų sutikti nei su tolesniais apribojimais, lemiančiais religinių apeigų apribojimus, nei su eksperimentinės vakcinacijos skatinimu.
Visų pirma, ar Kunigai supranta, kas yra vadinamosios kamieninės ląstelės ir kaip jos gaunamos vadinamosioms „vakcinoms“? Karolina Novačik-Tomasik (Nowaczyk-Tomasik), atstovaujanti „Pfizer“ įmonei, paklausta „Radio Maryja“ apie kamienines ląsteles, atsakė: „Kai kuriuose (bet ne visuose) vakcinos programos laboratoriniuose tyrimuose buvo naudojamos HEK293 ląstelės“. Kas yra HEK293 ląstelės? HEK293 yra žmogaus embrioninės inkstų ląstelės. „HEK“ tai sutrumpinimas nuo ‚Human Embryonic Kidney‘, o ‚293‘ nurodo eksperimentų, kuriuos mokslininkas atliko kurdamas šią ląstelių liniją, skaičių. HEK293 ląstelės yra gautos iš abortų. HEK-293 ląstelių linija naudojama dviejų tipų eksperimentinėms vakcinoms nuo COVID-19 gaminti. Ar tai neturėtų paskatinti mus atidžiau apsvarstyti, su kokiu produktu turime reikalą, kai esame taip įkyriai įtikinėjami sutikti skiepytis, kai mums žadamas atlygis už skiepijimą ir ne kartą esame verčiami skiepytis? Kodėl šiuo klausimu nevyksta pagrįstos mokslinės diskusijos? Turime moralinę teisę kelti klausimus apie mRNA ir DNR preparatų, vadinamų „vakcinomis“, gamybos proceso teisingumą, taip pat apie jų platinimo teisingumą, ypač mūsų parapijose ir su mūsų klebonų pritarimu.
Antra, ar Kunigai žino 1947 m. priimto Niurnbergo kodekso nuostatas? Tai tarptautinis dokumentas, parengtas remiantis žiauriais Antrojo pasaulinio karo metais vykdytais
eksperimentais su žmonėmis, kuriame reglamentuojamas medicininių procedūrų ir eksperimentų atlikimas. Jame aiškiai nurodoma, kad „savanoriškas eksperimento dalyvio
sutikimas yra absoliučiai būtinas“ ir kad „eksperimentas turėtų būti naudingas visuomenės gerovei, o to neįmanoma pasiekti kitais metodais ar priemonėmis“. Tuo tarpu užuot taikę alternatyvius COVID-19 gydymo metodus, pavyzdžiui, amantadinu, apie kuriuos ne kartą rašė daktaras Włodzimierz Bodnar, yra propaguojamas skiepijimas eksperimentiniais preparatais, vadinamais „vakcinomis“, ir dažnai žmonės yra verčiami tai daryti (daug prievartos atvejų pasitaiko, be kita ko, kariuomenėje ir sveikatos priežiūros įstaigose). ES strategijoje dėl COVID-19 vakcinų Europos Komisija nurodė, kad: „Vakcinos kūrimas paprastai trunka ilgiau nei 10 metų. Saugios ir veiksmingos vakcinos kūrimas yra labai sudėtingas procesas. Todėl nurodoma, kad Europos Komisija taikys specialią, pagreitintą procedūrą dėl sąlyginio leidimo prekiauti vakcinomis“. Eksperimentinis vakcinų pobūdis taip pat minimas daugelyje profesinių leidinių. Todėl skiepijimas turi būti laikomas dalyvavimu medicininiame eksperimente ir gali būti tik savanoriškas. Tai aiškiai pabrėžė Europos Taryba 2021 m. sausio 27 d. rezoliucijoje, kurioje teigiama, kad būtina užtikrinti, jog piliečiai būtų informuojami, kad skiepijimas nėra privalomas, ir kad niekam nebūtų daromas socialinis spaudimas.
Kitas klausimas – šių eksperimentinių „vakcinų“ veiksmingumas. Kadangi tai yra medicininis eksperimentas, abejotinas yra tikrasis jų veiksmingumas, kuris, kaip teigiama gamintojų reklaminėje medžiagoje, buvo 90 %. Viena iš šalių, kurioje buvo skiepijama daugiausiai, yra Izraelis. Izraelio gydytojas daktaras Kobis Havivas (Kobi Haviv), Jeruzalės Herzogos ligoninės direktorius, rašo: „85-90 proc. šiuo metu hospitalizuojamų pacientų sudaro visiškai paskiepyti pacientai ir tai taikoma 95 proc. ūmiai susirgusių pacientų. Vakcinų veiksmingumas mažėja“. Atsiranda mokslinių tyrimų, kuriuose teigiama, kad paskiepyti žmonės bus mažiau atsparūs naujiems koronaviruso variantams nei neskiepyti žmonės. Kiekvienas kvėpavimo takų virusas mutuoja, todėl veiksminga vakcina nuo gripo taip ir nebuvo išrasta. Net dabartinę vyriausybės politiką palaikantys medikai teigia, kad „asmenys, pasiskiepiję nuo COVID-19, taip pat gali užsikrėsti koronavirusu“, ypač naujuoju Delta variantu.
Nepaisant daugybės nežinomųjų, mūsų vyriausybė, plačiu mastu vykdydama Nacionalinę imunizacijos programą, skatina eksperimentinio pobūdžio skiepus. Nuolat esame spaudžiami, o kartais net verčiami ir šantažuojami darbovietėse ir mokyklose, kad pasiduotume šiam nežinomo veiksmingumo ir nežinomų pasekmių medicininiam eksperimentui, kurio neigiamas šalutinis poveikis tampa vis akivaizdesnis. Nuolat gauname pranešimų apie staigius susirgimus ir net mirties atvejus netrukus po skiepijimo. Prof. Peteris Širmacheris (Peter Schirmacher), Heidelbergo universiteto Patologijos instituto direktorius teigia:
„Nepakankamai įvertinamas mirtinų skiepijimo pasekmių skaičius“. Jis vertina, jog 30–40 % žmonių, mirusių per dvi savaites po vakcinacijos, mirė būtent dėl šios priežasties. Nors valdžios institucijos daro viską, kad nutylėtų apie gaunamą nerimą keliančią informaciją, vis daugiau tokių pranešimų patenka net į pagrindinę žiniasklaidą. Garbingieji Kunigai, ar šios žinios jūsų nepasiekė? Kaip turime suprasti jūsų sutikimą organizuoti skiepijimo centrus mūsų bažnyčiose ir parapijose?
Dabartinės koronaviruso politikos esmė – trys esminės klaidos arba, tiksliau tariant, trys visuomenę klaidinantys iškraipymai.
1. Vienintelis būdas sustabdyti pandemiją yra skiepai nuo COVID-19 – tai netiesa, nes ligą galima gydyti ir sumažinti mirčių skaičių tokiais vaistais kaip amantadinas, ivermektinas ir daugeliu kitų arba sąmoningai stiprinant imuninę sistemą.
2. Vienintelis būdas pasiekti kolektyvinį imunitetą yra visuotinis skiepijimas – tai melas, nes kolektyvinis imunitetas pasiekiamas ir natūraliai užsikrėtus. Publikacijoje „Antibody Evolution after SARS-CoV-2 mRNA“ tarptautinis devyniolikos mokslininkų kolektyvas įrodė, kad natūralus užsikrėtimas COVID-19 yra daug naudingesnis nei skiepijimas, nes natūralios infekcijos metu atrinktos atminties ląstelės yra stipresnės ir gausesnės nei vakcinacijos metu sukurtos atminties ląstelės.
3. Vakcinos yra visiškai saugios – tai dar vienas melas, nes faktai rodo, kad yra daug komplikacijų, susijusių su COVID-19 vakcina (kardiotoksiškumas, moterų reprodukcinės sveikatos sutrikimai, nervų sistemos sutrikimai, kraujo krešuliai), o Sveikatos apsaugos ministerijos duomenimis, nuo Nacionalinės skiepijimo programos pradžios, t. y. nuo 2020 m. gruodžio 27 d. iki 2021 m. birželio 5 d., mirė 730 žmonių, paskiepytų dviem vakcinos dozėmis, ir 3170 žmonių, paskiepytų viena vakcinos doze.
Štai konkretus pavyzdys, kurį pateikė vienas iš mūsų signatarų: Per paskutinę pamainą į mūsų ligoninę buvo atvežtas psichikos sutrikimų turintis globos namų gyventojas. Paklausiau šio paciento slaugytojo, kaip ilgai dabar tenka laukti vietos globos namuose, nes dar prieš dvejus metus šis laikotarpis buvo apie 2,5 metų. Jis atsakė, kad šiuo metu visai nelaukiama ir jiems trūksta daug vietų, nes daromos mRNA preparatų injekcijos, po kurių gyventojai neatsibunda – jie dažniausiai miršta naktį. Po šių preparatų niekas nepraneša apie NVP (nepageidaujamas povakcinines reakcijas) ar mirtis. Šios mirtys siejamos su senyvu amžiumi.
Ar Kunigai negauna tokios informacijos arba mūsų vėlesnių kreipimųsi? Raginome Lenkijos valdžios institucijas atsisakyti masinio skiepijimo; nebenaudoti nepatikimų PGR testų ir neįvesti papildomų sanitarinių reikalavimų, kurie griauna mūsų švietimą, kultūrą, religinį gyvenimą ir ekonomiką, o kontroliuojamai skatinti natūralaus kolektyvinio imuniteto vystymąsi visuomenėje per populiaciją, kuriai būdinga maža sunkių ligų ar mirties rizika (vaikai ir jaunimas), apsaugant rizikos grupei priklausančius asmenis, ir skiepyti tik tuos, kurie to nori, ypač rizikos grupių asmenis, prieš tai juos išsamiai informavus apie galimas komplikacijas.
Taip pat atkreipėme dėmesį į galimus vyriausybės medicinos ekspertų interesų konfliktus ir jų sąsajas su užsienio farmacijos bendrovėmis, kurios gauna didžiulį pelną parduodamos vakcinas.
Jau daugiau nei metus bažnyčiose trūksta šventinto vandens. Kaip pagrįsti jos nebuvimą? Ar dar prisimenate, Kunigai, maldos žodžius, pasakytus per vandens pašventinimą? „Viešpatie, visagali Dieve, Tu esi kūno ir sielos gyvybės šaltinis ir pradžia. Prašome Tave palaiminti šį vandenį, kurį su pasitikėjimu naudojame, kad gautume nuodėmių atleidimą ir apsaugą nuo visų ligų ir šėtono pinklių […], kad galėtume prie Tavęs artintis viduje apsivalę ir išvengtume visų kūno ir sielos pavojų. Per Kristų, mūsų Viešpatį. Amen“.
Ar prisimenate Jėzaus Kristaus žodžius: „Aš esu gerasis ganytojas. Gerasis ganytojas atiduoda savo gyvybę už avis. Tačiau samdinys ir tas, kuris nėra piemuo ir kurio avys nėra jo nuosavos, pamatęs ateinantį vilką, palieka avis ir bėga, o vilkas jas pagauna ir išsklaido. Juk jis yra samdinys ir nesirūpina avimis.“ Todėl galima pagrįstai paklausti: ar jūs vis dar esate mūsų geri ganytojai, ar tik įbauginti samdiniai?
Gerbiamieji Kunigai, jausdami gilų susirūpinimą šiuo didžiuliu bendruoju gėriu, kuris yra Šventoji Bažnyčia, ir mūsų Tėvynės ateitimi, prašome Jūsų prieš priimant bet kokį sprendimą, giliai apmąstyti šią temą. Remdamiesi Lenkijos Bažnyčios tradicija, raginame jus kartu su visuomene ginti Lenkiją, o ne remti korumpuotą ir nuo užsienio interesų priklausomą vyriausybę.
Prašome perskaityti šį laišką bažnyčiose. Mes su jumis solidarizuojamės maldoje ir laukiame Tėvo dovanos – pašventinimo Šventojoje Dvasioje, kurio mums šiandien taip reikia.
Pagarbiai,
hab. dr. V. Julianas Korab-Karpovičius (W. Julian Korab-Karpowicz), Oksfordo universiteto profesorius, „Wolne Wybory“ pirmininkas
dr Zbignievas Halatas (Zbigniew Hałat), epidemiologas, buvęs Sveikatos apsaugos ministerijos vyriausiasis sanitarijos inspektorius ir valstybės sekretoriaus pavaduotojas
prof. hab. dr. med. Marija E. Sobaniec-Lotovska (Maria E. Sobaniec-Łotowska), Balstogė
prof. hab. dr. med. Kristina Lisiecka-Opalko (Krystyna Lisiecka-Opalko), Ščecinas
prof. hab. dr. med. Andžejus Fridrichovskis (Andrzej Frydrychowski), Bydgoščėprof. hab. dr. farm. Marija H. Boravska (Maria H. Borawska), Balstogė
prof. hab. dr. Jakubas Z. Lichanskis (Jakub Z. Lichański), Varšuva hab. dr. Ryšardas Zajončkovskis (Ryszard Zajączkowski), KUL prof., Liublinas
dr. med. Ivona Chlebovska (Iwona Chlebowska), Kozminekas
dr. med. Marekas Blažejakas (Marek Błażejak), Hamburgas
dr. med. Ježis Konkolis (Jerzy Kąkol), Bydgoščė