Mindaugas Puidokas: Rasa Juknevičienė baiminasi, jog gavus VSD atsakymus gali paaiškėti nemaloni tiesa

Veidaknygė

Seimo narės Rasos Juknevičienės audringa reakcija dėl Seimo narių grupės demokratiško paklausimo Valstybės saugumo departamento (VSD) direktoriui apie jos brolio Gintaro Urbono verslo ryšius Rusijoje ir NVS šalyse kelia vis daugiau įtarimų, kad įtakinga politikė baiminasi, jog gavus atsakymus gali paaiškėti nemaloni tiesa. Tas paskatino tęsti tyrimą ir suformuoti naujus papildomus klausimus. Tuo siekiama išsiaiškinti visas aplinkybes. Svarbu nustatyti: ar tai atsitiktinumas, ar dėsningumas, kad jai būnat Krašto apsaugos ministre kariuomenė neturėjo ne tik būtiniausios ginkluotės, bet ir uniformų, ekipuotės, o daliniai buvo suformuoti vos 30%. Tuo pačiu metu, per ekonominę krizę, G. Urbono verslo plėtra į NVS sekėsi puikiai. Konkurentai žlugo vienas po kito, nes negalėjo konkuruoti su įtakingos ministrės broliu, negaudami bent panašiai gerų sąlygų veiklai NVS šalyse. Jų pagalbos šauksmui liko kurti šalies teismai ir skandalingasis tuometinis Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis…

Papildomi klausimai:
1) Ar tiesa, kad Gintarą Urboną ir/ar jam priklausančias bendroves sieja verslo ryšiai su Rusijos bendrove “RTA-Gorefield”?
2) Ar tiesa, kad “RTA-Gorefield” akcijos priklauso Rusijos Federacijos strateginio valstybinio koncerno “Rusijos geležinkeliai” specializuotos dukterinės automobilių pervežimo geležinkeliais įmonei “RTA” ir tarptautiniam transporto holdingui “Gorefield International”?
3) Ar tiesa, kad “Gorefield International”, kaip rodo tarptautinės spaudos per “Panama Papers” tyrimą paviešinti vidiniai “Mossack Fonseca” įmonės dokumentai, savininkas yra Uzbekistano Respublikos pilietis Ovik Mkrtchyan?
4) Ar tiesa, kad Gintaro Urbono bendrovėms Ovik Mkrtchyan bendrovės suteikia itin ženklias nuolaidas autovežių pervežimui geležinkeliais? Ar šios nuolaidos yra tokio masto, kad yra sunkiai paaiškinamos ekonomine logika, nes gali būti mažesnės už savikainą?
5) Ar tiesa, kad dėl Ovik Mkrtchyan vykdomos tarifų politikos bankrutavo eilė kitų Lietuvos kompanijų veikusių tame pačiame versle, o Gintaras Urbonas užvaldė didžiausią autovežių rinkos dalį? Kokia ta dalis? Kokią įtaką tam turėjo Ovik Mkrtchyan, jo valdomos bendrovės ir “Rusijos geležinkeliai” ar jų valdomos bendrovės?

Toliau analizuosiu užsienio ir Lietuvos viešojoje erdvėje pateiktus duomenis šia tema. Laukite tęsinio su naujais klausimais per artimiausią savaitę.

Nuoroda: Karės su Rusija R. Juknevičienės ginklus šipina jos brolio verslas

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
12 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
12
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top