Tie, kurie per kraštus lieja pasipiktinimą dėl to, kad „Seimas paneigia Konstitucinio Teismo sprendimus“, nepastebi, kad prie tokios situacijos privedė pats Konstitucinis Teismas savo savavališkais Konstitucijos aiškinimais.
Iš tiesų apkaltos procedūra netobula. Bet ji netobula ne todėl, kad netobula Konstitucija, o todėl, kad Konstitucinis Teismas savo laiku nusavino Seimo teisę spręsti dėl nusižengusio parlamentaro kaltės.
Konstitucija nenumato (kad ir ką aiškintų KT), kad klausimą dėl parlamentaro kaltės turi spręsti Konstitucinis Teismas.
Normalioje valstybėje verdiktą dėl to, ar parlamentaro kaltė yra tokia didelė, kad ji laikytina priesaikos sulaužymu, priima parlamentas, įvertinęs visas aplinkybes. Kitaip tariant, parlamentas veikia, kaip prisiekusiųjų teismas.
Jei būtų įgyvendintas Skvernelio siūlymas Lietuva netaptų labiau demokratinė. Ji taptų dar labiau teismokratinė.