YouTube slopins subjektyviai „ribinį“ turinį.
YouTube paaiškino, kaip jie plės savo cenzūros pastangas artėjant 2022 metų JAV vidurio kadencijos rinkimams, šalindama „klaidingą rinkimų informaciją“ ir nuslėpdama turinį, nepažeidžiantį jokių taisyklių, bet įvertintą kaip „ribinį“.
YouTube tvirtina, kad jų klaidingos rinkimų informacijos politika buvo taikoma bet kuriuose ankstesniuose JAV prezidento rinkimuose, 2021 metų Vokietijos federaliniuose rinkimuose bei 2014 ir 2018 metų Brazilijos prezidento rinkimuose. Remiantis šia politika, įtarinėti, kad rinkimuose buvo „plačiai paplitęs sukčiavimas, klaidos ar trikdžiai“ arba tvirtinti, kad „patvirtinti rinkimų rezultatai buvo suklastoti“ yra uždrausta.
Nežiūrint YouTube tvirtinimo, kad ši politika taikyta bet kuriems anksčiau vykusiems JAV prezidento rinkimams, gausūs vaizdo įrašai, abejojantys 2016 metų JAV prezidento rinkimų rezultatais ir tvirtinantys, kad juos paveikė Rusija, tebėra patalpinti platformoje. Visai priešinga politika buvo panaudota šalinant daugiau nei 8000 kanalų už „žalingus ir klaidinančius“ teiginius apie 2020 metų JAV prezidento rinkimus. Be to, YouTube pranešė, kad jau pašalino keletą vaizdo įrašų, susijusių su 2022 metų JAV vidurio kadencijos rinkimais.
Greta turinio, pažeidžiančio jų klaidingos informacijos apie rinkimus taisykles, YouTube taip pat užkirs kelią būti plačiai rekomenduojamam „ribiniam“ turiniui. Pasak YouTube, ribinis turinys nepažeidžia taisyklių, bet yra sulaikomas, nes priartėja prie taisyklių pažeidimo ribos.
Galų gale YouTube stiprins pagrindines žiniasklaidos priemones, kurias laiko „autoritetingomis“, šiomis priemonėmis:
• Pastebimai rekomenduodama jų turinį,
• Reklamuodama jų tiesiogines transliacijas YouTube svetainėje rinkimų naktį,
• Pridėdama šių šaltinių antraštes po vaizdo įrašais apie vidurio kadencijos rinkimus ir paieškos apie vidurio kadencijos rinkimus rezultatuose.
YouTube pranešė, kad PBS NewsHour, The Wall Street Journal, Univision ir vietiniai ABC, CBS ir NBC filialai yra kai kurie iš tų autoritetingų šaltinių, kurie gaus papildomą pastiprinimą.
2020 metais YouTube vykdytas dirbtinis pagrindinių žiniasklaidos priemonių pastiprinimas davė joms milžinišką pranašumą prieš nepriklausomus kūrėjus. Nepriklausomų kūrėjų sukurtas su rinkimais susijęs turinys buvo rekomenduojamas 14 kartų rečiau, o pagrindinės žiniasklaidos priemonės turėjo 88% tikimybę patekti tarp 10 aukščiausius rangus turinčių su rinkimais susijusio turinio paieškos rezultatų.
Šiemet YouTube cenzūravo kai kuriuos vaizdo įrašus apie visuotinius rinkimus Brazilijoje, įskaitant Brazilijos prezidento Chairo Bolsonaro (Jair Bolsonaro) vaizdo įrašą ir daugybę vaizdo įrašų, įrašytų žurnalistų.
YouTube yra viena iš keleto didžiųjų informacinių technologijų pramonės įmonių, skelbiančių išplėstas rinkimų cenzūros priemones artėjant 2022 metų JAV vidurio kadencijos rinkimams. Facebook ir Twitter taip pat neseniai aprašė, kaip jie planuoja cenzūruoti tai, kas besiartinant šiems rinkimams bus, jų nuomone, klaidinga rinkimų informacija.
Šaltinis: reclaimthenet.org