ES sprendimas iki 2035 m. uždrausti dyzelinių ir benzininių automobilių gamybą yra per ankstyvas, sakė akumuliatorių gamintojo Italvolt generalinis direktorius Laršas Karlstriomas (Lars Carlström), kuris įspėjo, kad draudimas gali sukelti „nuosmukį visam likusiam mūsų gyvenimui“.
– Kai kalbama apie 2035 m. vidaus degimo varikliais varomų automobilių naudojimo Europoje pabaigą, nerimauju dėl Europos automobilių pramonės, nemanau, kad visi spės prisitaikyti, – sakė jis automobilių tinklalapiui Recharge:
– Jei prarasime milijonus darbo vietų, recesija mus lydės visą likusį gyvenimą. Manau, kad mums reikia švelnesnio perėjimo, gal iki 2040-2045 m.?
– Taip, turime būti realistai, – sakė L. Karlstriomas, kuris taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad „elektros tinklai nėra pritaikyti, kad visi automobiliai būtų varomi elektra, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose“.
– Tam reikia energijos kaupimo sistemų. Energijos kaupimo poreikis per ateinančius dešimt metų nebus patenkintas, net jei gamyba sparčiai didės. Reikalingos didelės atsargos, įskaitant įkrovimo stoteles. Automobilių V2G (angl. –vehicle to grid, elektrinių transporto priemonių įkrovimo sistema) padės tik ribotai,“ – sakė jis interneto svetainei.
Šaltinis: nyheteridag.se