Andrius Švarplys. Dvi vizijos – Vytauto Landsbergio ir Sigito Tamkevičiaus: kurioje yra daugiau tiesos ir laisvės?

Dvi vizijos. Dviejų Lietuvos milžinų – Vytauto Landsbergio ir Sigito Tamkevičiaus.

Kadaise buvusios vieningos dabar jos nutolo viena nuo kitos.

Nuspręskime patys, kurioje yra daugiau tiesos ir laisvės.

Vytautas Landsbergis. Nesiskaldykim galvų, susimildami, nesipeškime!

Kardinolas Sigitas Tamkevičius. Žmogaus teisės: kaip gynėme ir kaip ginsime

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
52 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
75 metams įsislaptinęs KGB ožys

Lyginamas su sovietiniu disidentu, kankiniu, kardinolu. Landsbergis milžinas? Nupiepęs šlykštus tautos išdavikas, štai kas jis! Gal jau pamiršome Mažeikių naftą, Lietuvos Dalią, žemės „referendūmą” ir kitus dėdulės darbelius?

Klausimėlis:

O senis Landsbergis jau pasiskiepijo? Lyg kažkaip nesigirdėjo…

Aga

Landsbergis yra tipiškas sovietines nomenklatūros atstovas. Tiesos koncepcija jam buvo reikalinga tik tiek, kiek naudinga asmeniniam gerbūviui susikurti. Sąjūdžio laikais padėjo i viršų išlipti – tai tiko, dabar jam tiesa jau nebereikalinga. Politkorektiskumas ir “identitety politcs” senam marksistui Landsbergiui dabar kur kas svarbiau.

dėdulė

Lietuvą seniai yra pardavęs

kamaz.

Tartiufą vadint milžinu? autoriau???

Pastaba

Pilnai pritariu gerb. Kardinolo išsakytoms mintims. Negaliu patikėti, kad V.Landsbergis tapo Laisvės partijos nesąmonių palaikytoju.

stasys

Pats A.Svarply spręsti turi , kuris iš šių dviejų yra arčiau paprasto žmogaus o kuris Dievo ? Jei nepatinka V.Landsbergio pamąstymai pateik priešingus kontr. argumentus bet savo . Taip kad ilgai neausinus liežuvio čia .. prašom ant bačkos .

nesulyginama

komunistų (kolaborantų-ateistų) šuniuką VL bandyti lyginti su Dievo tarnu ir Lietuvos patriotu ST.

Neoliberali

vadinamoji kultūra yra mirties kultūra.Aplinkui tik ir girdi mirė kaimynas,giminė,pažįstamas,bendradarbis,jo giminės,pažįstami,kaimynai ir taip be pabaigos.O kokį pusę vaikelio vežiojasi tik kokia viena mama kažkur trečioje kelintos gatvės pabaigoje.Jau dabar homoseksulai prisipažįsta auginantys vaikus,-iš kur jie jų gauna?Atima iš kitų šeimų ir vaikai dingsta kaip į vandenį?O stojom tai į ekonominę ES sąjungą.Todėl turim kautis už savo tapatybę,papročius ,tradicijas,kultūrą,istoriją,išsilavinimo galimybes,,supratimą,mąstymą,,gydymą,teisę kurti ir t.t…

bronius

V. Landsbergis paprasčiausiai nežino kitos pusės, kuri ateina su vaivorykštinėm teisėm. Turbūt ir nenori žinoti. Jis gyvena puikų gyvenimą, viskuo aprūpintas, vila prie jūros, tiek pas jo sūnų, tiek anūką puikios šeimos – tobulos tiesiog. Jį supa tik teisingas pažiūras turintys žmonės. Niekas nesityčioja, visur „pagarba”. Tikras Brave New World. O čia kažkokia „šunauja” lenda su savo maršais ir gadina reikalus. Nori skaldytis, dar neduok Dieve santykius su Europa pagadins. O pačiame jo pasisakyme gryna netiesa sakoma. „Gerosios šeimos” jau ir dabar yra. Tai tos progresyvios, kurios veda vaikučius į elitines Austėjos mokyklėles, kur tobulai moko įvairovės ir kitų progresyvių dalykų. Ir tiek tėvai, tiek jų vaikai jaučia pranašumą prieš tuos „tamsuolius atsilikėlius” „Tokių tiesų mokytojus reiktų bausti kodeksais” –… Skaityti daugiau »

stasys

Jūs čia broniau aiškiai rasote prietarais , imkit ir dar kartą perskaityk V.L. str. Nėra jame jokių židru vėliavų , ause autorius ,jam tai atleistina pagal profesiją o tau kiemsargi reiktų mokytis lietuviško žodžio . Balai nematė ta rašyba .. mokykis skaityti tai kas rašoma .

bronius => stasiui

Truputėlį nesupratau, ką JŪS, stasy, norėjote pasakyti. Jūs, broniau, kaip ir aišku, čia lyg ir man prietarai kabinti. O kas tas „ause autorius” Čia Švarplys? O kiemsargis kas?

Valdzios vizija - "senukus - i GULAG"

Šią savaitę startavusiu galimybių pasu ne taip paprasta pasinaudoti senjorams, kurie nesinaudoja elektronine bankininkyste. Ekonomikos ir inovacijų ministerijos (EIM) atstovė tikina nesuprantanti, kodėl senjorams iš viso reikia turėti galimybių pasą, ir teigia, jog senyvo amžiaus žmonėms jis nėra būtinas. „Kam jiems reikalingas tas pasas?“ EIM Ryšių su visuomene skyriaus atstovė Ligija Kliunkienė, komentuodama senjorui kilusius problemas, teigė, kad vyresnio amžiaus žmonėms galimybių paso nelabai ir reikia. „Aš norėjau paklausti, vat kam tam senukui nuolat reikalingas tas galimybių pasas. (…) Čia yra išskirtiniams atvejams, na nežinau, jei kokia šventė kažkokia vestuvių. Nėra taip, kad jam reikia visą laiką, ar jis ten eis boulingą žaisti, ar eis į restorano į vidų pietauti, kam jiems reikalingas tas pasas? (…) Ar čia būtina iš… Skaityti daugiau »

stasys

Neskubekite įsižeisti broniau , kiemsargis irgi žmogus o jei sutikote stasiu kiemsargi ,kodėl du kiemsargiai negalėtų padiskutuoti liberalizmo Europoje tema ? atrodo komiškai bet juk taip Lietuvoje ir yra .. Aš nesu mates labiau konservatyvų žmogų kaip V.L. ir tai teisinga jog toks žmogus nežino iš kur ateina vaivorykštės su savo teisėmis, jis tuo nesidomi o va Jūs žinote domites ? Sekanti kliurka komentare cit.”O pačiame jo pasisakyme gryna netiesa sakoma. “Gerosios šeimos” jau ir dabar yra. Tai tos progresyvios, kurios veda vaikučius į elitines Austėjos mokyklėles, kur tobulai moko įvairovės ir kitų progresyvių dalykų. Ir tiek tėvai, tiek jų vaikai jaučia pranašumą prieš tuos “tamsuolius atsilikėlius” ..juk rimtai nieko doro nezinore apie tas ‘austejos mokyklas’ o va pasakojate net… Skaityti daugiau »

Ši  konservatorių

valdžia žadėjo gerinti sveikatos paslaugas.Ar čia gerinimas,jei Kauno klinikose kai kurios klinikos tyliai atjungė registracijos telefonu telefonus?Tikrai tūkstančoai žmonių nemokės naudotis e-sveikata.Kas davė tokius potvarkius,kokie čia slapti nutarimai.Tai beprecedentis atvejis,kai klinikos atsijungia nuo pacientų vardan materialios naudos.Laikas Dulkiui pasiaiškinti.

stasys

Ši konservatorių 2021-05-27 11:35 ..gera pastaba . Galiu patvirtinti jog priežastis pasiteisinimas pacientų antplūdis .Ar iš tikro taip yra , balai žino , fiksuoti telefonai užimti veikia tik mobilus per pazintis . Seni geri laikai , apgaubė Kauną .:)))

bronius => stasiui

Vat pats, stasy, ir nežinote apie Austėjos mokyklėles. Ir ką čia bepridursi. Kitavertus, žinojimas žinojimui nelygu, čia priklauso, kurios pusės klausi. Jei klausi pačių auklėtinių, Austėjos ir vedančių tėvelių, tai jie vienaip sakys, jei paklausi tų, kurie neišgali ten savo vaikų vesti, aišku nuomonė bus kita, bet čia ne apie tai. Elitizmas, o ne tradicinės šeimos ar jų gynimas, kuria tas „geresnes” šeimynėles. Teigti, kad vyro ir moters santuokos gynimas ves prie to, kad „tradiciniai” ims ir sakys „ė jūs ne tikra šeima” tai ne šiaip kliurka ir ją daro ne šiaip anoniminis komentatorius bronius, o Tautos patriarchas, kuris dar kai kam yra ir konservatyvizmo etalonas. Čia tiesiog ciniška. Jėga dabar kitoje pusėje ir būtent „tradicinių pažiūrų” žmonės metami iš… Skaityti daugiau »

Na kam

pensininkams, balsuojantiems už šmikytes galimybių pasas? Pensininkai nuolat balsuoja už konservatorius ir už šeimos griovimą – tai ko jie dar nori, kokių galimybių?

>>10:07

Čia ir yra sumanymo esmė. Pensininkams stipriausios vakcinos, kad greičiau nusibaigtų, ir jiems pensijų nereikėtų mokėti. Mat, jei natūraliai persirgs, tai gali ir pasveikti, net 90-mečiai kartais pasveiksta. O suvakcinuotųjų organizmai patys pradės kovoti su tuo, kas jiems svetima. Greitai pradėsim tai matyti. Arba tiesiog neliks natūralaus imuniteto, ir senis numirs nuo kokios lengvesnės ligos, kad ir nuo to paties gripo. Tai kam seniams tie pasai? Tik valstybei nereikalingos išlaidos. O va štai ,,elyyytui” reikia linksmintis, reikia keliauti į brangiausius kurortus, leisti atliekamus pinigus restoranuose. Tai kaip be paso? Dar koks nors labai reikalingas nenorės už vieno staliuko atsisėsti. Bet jie nesupranta, kad ir patys pradės sirgti tomis pat ligomis, kaip ir tie seniai, tik gal ne taip greitai. Tiesa,… Skaityti daugiau »

Kas yra tie,

kurie diskutuoja su stasiu? Stasiui ne diskusijų reikia, bet nykščiukų. Jam moka tik už nykščiukus, nesvarbu į kurią pusę. Taigi maitinkit ir toliau tą vargšą stasį, kad bidonėliams rubliukų nepritrūktų.

to >>10:07

Bet pensininkai, ypač su aukštuoju arba dviem, durni ir šito nesupranta.

Ne ,,kurioje daugiau",

bet kokio pobūdžio tos tiesos ir tos laisvės. Pirmojo tiesa egoistinė, tarnaujanti tik jam pačiam, jo šeimai ir jo mafijai. Antrojo tiesa altruistinė, visada tokia buvo. Vienas Katedroje sėdi pirmame suole, kad visi matytų, kaip arkivyskupas jam pirmajam spaudžia ranką, o kitas Dievui tarnauti galėjo net pogrindyje, net kalėjime, nes visada tikėjo tuo, kam tarnavo. Tarnavo vardan mūsų, ne vardan savęs.

>> 13:37

Atsargiau! Ne pensininkai balsuoja už šimašius, armonaites, gabrieliukus ar užingridas. Pensininkai irgi visokie, kaip ir jūs, plensiukai. Aš irgi pensininkė, bet nė už vieną tskp, nei seną, nei naują, nebalsuoju. Tiesa, už naująją tik nuo kokių 1997 metų (atsiprašau, iki tol buvau jauna ir durna). Ir dabar nepuoliau į paniką dėl ,,baisiai mirtino” viruso, nuo kurio nė vienas pažįstamas nenumirė, nors keletas ir persirgo. Nenešioju kaukių ten, kur galiu išvengti baudų. Nesivakcinuoju ir nesivakcinuosiu, nors atakuoja visais frontais. Gyvenimo patirtis išmokė atpažinti, kas yra kas, kur melas, kur tiesa ir ,,kam tai naudinga”. Įpratau naudotis savo galva. Beje, ir televizorių išjungiau, kad savo durnystėmis negadintų geros nuotaikos. O tamsta jau ir patikėjai, kad visiems seniams įmanoma kabinėti makaronus ant ausų?… Skaityti daugiau »

elfe

cha.. tarsi V.L. butu perskaites mano komentara po Malinausko str.
elfe 2021-05-26 13:11
ir aplamai, kas tie “partneriai” ?
ar nekils ivairiu nesusipratimu, kai biznierius pristatys savo partneri ir reiks ilgai aiskintis kokie ju tarpusavio santykiai? ar tai susije su nepotizmu?.. gyvenimas “susidejus”, artimi rysiai, ar tik darbas “susidejus” – partneryste, pasirasius sutarti, dalinantis pelnu ir atsakomybe?..
zodis “partneryste” turi net 55 sinonimus: kooperacija, asociacija, aljansas, koloboracija, lyga, draugija…
is seimos kyla sinonimai: kraujo rysiai, gimine, geneologija, gentis, tauta, rase, DNR, tautos lastele, dinastija..
tad koks pavadinimas tiktu dveju moteru ar dveju vyru gyvenimui kartu isvardinti?..

Antanas

Kurie iš šitų dviejų „nereikalingiausių” yra labiau nereikarlingi,aš taip pervardinčiau straipsnį ? Kun. J. Zdebskis sekė 10 agentų, ir „savų.” Panašiai kai katalikška žiniasklaida, jau iš labiau „savųjų” nepriima spausdint straipsnių?

Kis

is desines -kovotojas su KGB,o is kaires matomai mnuo vaikystes gimes melagiu,garbetroska,nelabai talentingas ir be saiko mylintis KGB irju mokamas babkes.Jis ir pats valdomas is Kremliaus,nes gavo zaisliuka,apie kuri zino Dagis ir Janulevicius,jie buvo tuo momentu,kai iteike,bet gal ir nemate,nes viesumoje buvo sakoma,kad gavo is Prancuzu uz Bastilijos paemima?:))))))

Mintis

Gerb. vysk. emeritas J. Kauneckas, duodamas interviu A. Orlauskui, pareiškė, kad, kai jis šventoriuje tikinčiuosius ragino per rinkimus daugiau nebalsuoti už „konservatorius“, šie dažniausiai atsakydavo: kodėl mums už juos nebalsuoti, juk „konservatoriai“ Lietuvai iškovojo nepriklausomybę? Iš to galima padaryti išvadą, kad Bažnyčios ganomieji jau taip pat pradeda pripažinti, kad homoseksualizmas yra normalus reiškinys ir neprieštarauja šios ydos propagavimui visuomeniniu mastu – prie ko šiandien uoliai prisideda ir tie patys jų gerbiami „konservatoriai“. Beje, kyla klausimas, ar tai nėra rezultatas to, kad šiandien kunigai jau daugumoje „politkorektiškai“ švelniai vertina atvirąjį homoseksualizmą ir jo propagavimą…

Kam ubagams

tas pasas? Patinka segregacija?

bronius => minčiai

Geras pastebėjimas. Stasys pats to nenorėdamas puikiai įvardijo to priežastį, cituoju „Aš nesu mates labiau konservatyvų žmogų kaip V.L.” Ir daugeliui einančių į bažnyčią, net į to paties vyskupo emerito J. Kaunecko mišias, V. L. yra daug didesnis autoritetas, negu tas pats emeritas ar jau pati Bažnyčia: Landsbergis juk nepriklausomybę atnešė. Ir dėl šito nuopelno jis tampa autoritetas visose srityse, įskaitant ir šeimos politiką, krikščionišką moralę. Kitaip tariant, eina žmonės į mišias, bet gano juos ne vyskupas, o Landsbergis. Ir todėl senoji „berečių” karta, tikrai nenusisuks nuo taip vadinamų „konservatorių”, nepriklausomai nuo to, ką jie bepadarytų ar kokias pozicijas išreikštų. Ir visiškai nesvarbu, kad tie požiūriai nieko bendro nei su konservatyvizmu, nei su krikščioniška demokratija nebeturi. Tiesiog ne dėl to… Skaityti daugiau »

Broniau,

labai klystate, nes būtent buvę konservatorių rinkėjai nemaža dalimi sugužėjo į Vingio parką ir palaikė Šeimų maršą, o konservatorius laiko išdavikais ir išverstaskūriais.

bronius => 16:32

Aš turėjau omenyje vadinamas „beretes”, kurios visada už Landsbergį balsuoja, kurioms V.L. yra konservatyvizmo galva. O teiginiui, kad buvę konservatorių rinkėjai į maršą susirinkimo tai neprieštarauju. Tik čia tokie rinkėjai, kurie 2016 metais už LVŽS balsavo.

Oi, Broniau, Broniau,

pone Broniau, nebūtinai, nes didžioji jų dalis jaučiasi išduoti ir apgauti išverstaskūrių, deja. O buvusiais aukštais konservatorių LR Seimo ir vyriausybių nariais reiktų mažiau tikėti, perbėgusiais į kitą pusę dėl savanaudiškų tikslų arba deleguotų tų pačių konservatorių, nei tais eiliniais ir apgautais konservatorių rinkėjais. Didžiosios partijos yra linkusios kurti mažas partijas ir taip patriotų balsus paversti niekiniais – neutralizuoti juos, nukenksminti savo galimus konkurentus.

štaziui

stazele, baik viešai masturbuotis. Šlykštu.

>> 16:54

,,Didžiosios partijos yra linkusios kurti mažas partijas…” Ar pats tuo tikite? Ar žmonės patys negali turėti idėjų? Visi tokie – tik avinų banda, kur vesi, ten ir nueis? Kokia prasmė didžiosioms partijoms kurti mažas? Kad patys gautų mažiau balsų? O niekiniais galima paversti ne patriotų, bet pigiai perkamųjų balsus, arba tų tikrųjų avinų balsus, kurie savo smegenimis nesinaudoja. Kai atsiras tokia politinė jėga ir tokie lyderiai, kurie bus verti tautos pasitikėjimo, niekas nieko nepajėgs ,,nukenksminti”. Jau seniai laikas tokiai jėgai ir tokiems lyderiams atsirasti, nes ta trisdešimtmetė bala jau seniai dvokia, o pastaruoju metu ypač.

Taip, tikiu,

nes kol kas kitaip nebuvo. Kai bus kitaip – tai kitaip ir manysime. Mažiukai išskaido balsus ir neutralizuoja grėsmes didžiosioms partijoms, suskaldydami patriotines jėgas, kurių Lietuvoje dar yra, bet niekaip negali susiburti į vieną kumštį. Todėl ir deleguoja visokius Dagius, Juozaičius, Krivickus, Puteikius ir panašiai, kad mažiukus sudrapalintų.

bronius => 16:54

Nors aš pats asmeniškai esu buvęs TS-LKD rinkėjas, tikrai nemanau, kad tokių kaip aš yra reikšmingai daug. Mano aplinkoje labai daug esamų TS-LKD rinkėjų (jie tikrai tiesos.lt ir kitų alternatyvių informacijos šaltinių neskaito), kurie ima kreivai žiūrėti, kai skeptiškai imi ir įvertini moreriausybės veiksmus. Gali būti, kad dalis ištikimųjų ir nusisuko, bet juos sėkmingai pakeitė rinkusiais liberalus, kuriems visgi Masiulio brendžio dežutė „nesuėjo”. Prie to susidėjo nusivylę ir žiniasklaidos nuvilti LVŽS rinkėjai ir turime moteriausybę, bet, manau, jos tikrai neliks po 2024 rinkimų. Aišku, su sąlyga, kad jų sulauksim ir, aišku, jei moteriausybė iki jų ištemps.

Vatnikas, runkelis, kremliaus agentas ......

Seneli Lansbergi ar paneigsi žemiau išvardintus mano klausimas:

1. Ar Tu įskundei klasės draugą Sakalą ir ji ištremė į sibirą ?
2. Ar nuvyliojai nuo Aloyzo žmoną ?
3. Ar Tavo sūnus Vytautas išsiskyrė su Gabrieliaus motina ?
4. Ar tiesa ,kad Gabrielius nejautė ir nepatyrė augdamas tėviškos ir motiniškos meiles ?
5. Ar tiesa , kad Gabrielius skyriasi su Austėja ?
6. Gal todėl taip biauriai rašai ir įsivaizduoji apie šeimas ?
7. Tai gal ir katedroje klūpojai tik apsimesdamas ,tik dėl valdžios , politikos?
8. Taip klastingai apgaudamas tikinčiuos ir norėdamas pasirodinti toks koks ištikrųjų neesi ?
9. Ar Stambulo konvencija išviešina visus apsimetelius ?

Life Site News

ORNE, Prancūzija, 2021 m. gegužės 27 d. („LifeSiteNews“) – Didžiosios Britanijos pora, kuri tikėjosi, kad teisėjas gali padėti išspręsti ginčą dėl jų vaikų mokyklos Prancūzijoje, buvo apstulbęs, kai teismas nusprendė vietoj to vaikus apgyvendinti globos namuose. Visi šeši vaikai yra katalikai, o dvi mažos mergaitės – 9 ir 10 metų – buvo apgyvendintos pas porą, kuri, motinos teigimu, atsisako juos vesti į mišias, bet išmokė „melstis musulmoniškai“. Viena iš suaugusių vaikų seserų elektroniniu paštu „LifeSiteNews“ pasakojo, kad keturi vyresni broliai ir seserys yra „labai nusiminę“ dėl šešių nepilnamečių arešto ir kad jaunesnieji broliai ir seserys tiesiog nori grįžti namo. „Aš ir mano vyresnieji broliai bei sesuo labai susinervinę dėl jų globos, ir labai sunku, kai vaikai klausia„ Kada galime grįžti… Skaityti daugiau »

>> 18:01

Tai kurią čia ,,didžiąją partiją” taip stropiai saugai nuo tų mažiukų grėsmės? Ir kuo ji tokia didi? Didžiausiais nusikaltimais? Didžiausiais nešvariais pinigais? Didžiausia korupcija? Didžiausiu parsidavėliškumu? Ir kieno čia tos ,,patriotinės jėgos”, kurias taip reikia saugoti nuo tų mažiukų grėsmių? Kuriai valstybei, kuriai slaptajai tarnybai jos dirba? Ne tokios, matyt, jos ir didžios, jeigu, turėdamos visus resursus, taip dreba. Ne tų mažiukų, kuriuos išvardinai, tau reikia bijoti, o tų, kurie dabar bunda. Viliuosi, kad ir anie mažiukai tarp šių, naujųjų, ras savo vietą. Ir tada tavųjų didybė subliūkš kaip kiauras balionėlis.

stasys

Bronius ..daug čia visko prirašėte , būnant tokiems plepiams labai sunkų ką nors visapusiškai vertinti . V.L. rašo visai ne apie tai kuo norite pasidalinti ir man čia Tiesose nuolat ‘bambanciam’ str. , jo tekstas labiau patinka S.Tamkeviciaus . Žodžio ir minties meistrą pažinti ne iš ilgu tekstų ir švelnių žodžių vartaliojant liežuviu po gomurį , priešingai V.Landsbergio str. neužima puslapiu bet pasako minčių kur kas daugiau nei jo oponentai . A.Svarplys dar jaunas ir kaip koks patirtimi nesubrendęs kiemsargis kelią debesys dulkių … rekauja ,triukšmauja ..tokius mes vadiname jauno erzino ‘speniu’. Aš Jums broniau noriu parodyti tikrą žodžio ir minties esme .. jei žodis pagalastas juo gali bet kokia mintį pjaustyti , bet tik meistro rankose jis tampa tikru… Skaityti daugiau »

Dėdulė Vytautas

Pats matau, apgailėtini mano tartiufiški pagraudenimai

klausimas seneliui

Ar esi masonas?

klausimai seneliui

Reiktų visus klausimus dedulei surasyti ir paprasyti, kad jis pateiktu atsakymus. Nereikia apsiriboti keletu, bet surasyti daug, kad ir šimtą! Tai svarbu istorijai! O ateitis sudės paaiškinimus teisingai. Tas pats ir lt daliai!

bronius => stasiui

Aš nesiginčiju dėl V. L. nuopelnų ar iškalbos meistrystės, tačiau šiuo labai konkrečiu klausimu V. L. pasirinko pusę. Aš jam nepritariu, kaip ir daugelis kitų žmonių – klausimas grynai vertybinis. Laisvoje ir demokratinėje šalyje galima turėti įvairias nuomones ir jų turėtojai negali būti žeminami ar diskriminuojami, čia yra „First Amendment”. Todėl ir stasiui pasiūlyčiau eiti tuo keliu, kas išties veda prie pagarbos vieni kitiem ir vienybės, o ne visus nepritariančius ar turinčius kitą nuomonę vadinti įvairiausiais žeminančiais epitetais.

stasys

Broniui .. be abejo Jūs turite pastabų stasiui ir dėl elgesio . Vienok ir pats savo nuomonę apie V.L. nesate linkęs argumentais grįsti , štampai – slimokai kuriais patogu ką nors isteplioti . Gincytis dėl vertybinių dalykų bent šioje temoje tikrai nėra reikalo . A.Svarplio siūlymas ką nors lyginti tarp tų dviejų autorių tekstų tolygų krapštyti gremsti sienas siekių nors kiek tu vertybinių skirtumų realiai į saują gauti . Du skirtingi žmonės su skirtinga padėtimi visuomenėje komentuoja aktualią tema ir siūlo rasti visiems kompromisinius sprendimas -variantus į tas pačias problemas .

bronius => stasiui

Na šiaip gerai sudėta mintis, kad „jei žodis pagalastas juo gali bet kokia mintį pjaustyti, bet tik meistro rankose jis tampa tikru vertingų įrankių ir V.L. vienas geriausių”. Ar ne meistriškai V.L. kitą aktualią problemą išlukšteno savo laiku? Ar čia ne tas pats Landsbergis?

https://www.delfi.lt/news/ringas/lit/vlandsbergis-kur-antra-mergaite.d?id=25916545

stasys

Ne broniau , ne vienas profesorius tada labai pergyveno dėl tos istorijos ir buvo suklaidintas., kol tapo aišku jog melagių iš Garliavos kojos per trumpos jog galėtų sąžiningam žmogui žvilgtelėti tiesiai ir atvirai į akis . Tas kas neieško taikos neieško ir Tiesos .

bronius stasiui

Taigi čia jau jūs pats teigiate, kad vienas geriausių meistrų ėmė ir atmušė savo ašmenis į patvorio akmenis. Taigi tokia logika vadovaujantis, jei paprasčiausi Garliavos melagiai suklaidino didįjį profesorių, taigi kaip sėkmingai jį gali apsukti šimtais milijonų eurų remiamos organizacijos iš vakarų, į kuriuos taip veržėsi V.L., o dar kai jo paties šeimos nariai iš to pelnosi.

Quod erat demonstrandum.

P.S. (ne stasiui) Mano asmenine nuomone, per Garliavos istoriją dar buvo Landsbergis, o dabar tik autoritetas stasiui ir kitiems LRT žiūrėtojams.

stasys

Broniui ..mes nukrypome nuo temos . Nieko blogo paklaidzioti po ‘pievas’ kai basos kojos o lauke rytas, vienok Jūsų teiginys jog V.Lansbergis pasirinko kokia tai pusę taip liko nepaliestas diskusijoje . Man neteko matyti tekstų kuriuose Jis aptartu LGBT problemas , gal tai mano žinių trūkumas .Taip, Jis pasisako už partnerystės projektą (šiame str.) , bet tik toje dalyje kuri liečia nesusituokusias poras – šeimas . Gal patikslinkite ir savo pačio nuomonę tuo klausimu ..broniau ? Ką manote ,ar šeimų maršas neikals vinį tarp santuokoje ir ne šeimų ?

bronius

Šeimų marše koja kojon žengė ir susituokę, ir išsiskyrę, ir kohabituojantys. Visokių pažįstu ir jokių problemų tai nekelia niekam. Taigi čia kalba tik apie patį šeimos principą ir dėl visų pasekmių, kurios iš to seks. Kitų šalių patirtis rodo, kas būtų. Mano nuomone, štai čia yra bent jau siūlymas rasti sutarimą
https://slaptai.lt/edvardas-ciulde-partnerystes-istatymas-kad-ir-vilkas-liktu-sveikas-ir-avis-soti/

52
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top