„Coca Cola“ Budapeštą apklijavo besiglamonėjančių vyrų vaizdais – vengrai atsakė boikotu

Gaiviųjų gėrimų gamybos giganto „Coca Cola“ mėginimas pamokyti vengrus politinio korektiškumo gali kainuoti įmonei dalį pardavimų šioje centrinės Europos šalyje. Nuo tada, kai bendrovė atsisakė atšaukti reklaminę kampaniją su homoseksualiais vyrais ir moterimis, tūkstančiai vengrų boikotuoja jos produktus.

„Coca Cola“ įmonės kampanija „Meilė yra meilė“ buvo sumanyta norint įkrėsti Vengrijai politinio korektiškumo. Su auklėjamuoju kampanijos šūkiu „Jokio cukraus, jokių išankstinių nuostatų“ ir apsikabinusių vyrų nuotraukomis buvo tikėtasi iškelti vadinamąjį LGBT klausimą Vengrijos visuomenės svarstymui, bet ši kampanija įmonei nenusisekė.

Vos tik „Coca cola“ ėmėsi LGBT propagandos, „Tikėjimo bažnyčia“ („Hit Gyülekezete“) kreipėsi į vengrus kviesdama boikotuoti įmonės gaminius – šį kvietimą savo parašais parėmė apie 50 000 vengrų, bažnyčios organizuotą boikotą palaikė ir šalies Vyriausybė.

„Tie, kurie mano, kad homoseksualų judėjimas dėl kokios nors nepaaiškinamos priežasties ims ir sustos prie Vengrijos sienos, klysta. Yra lengvai identifikuojama užsienio finansuojama žmonių grupė, kuri nekantriai stengiasi ištirpinti lyčių vaidmenis mūsų šalyje“, – įspėja savo vedamajame Vyriausybei lojalus pestisrácok.hu ČIA).

Vengrija šiuo metu pripažįsta homoseksualų partnerystę, bet ne vadinamąsias santuokas. Vyriausybė taip pat neleidžia homoseksualams įsivaikinti vaikų, kaip yra, tarkim, JAV ir Švedijoje.

Pagal užsienio spaudą parengė Daiva Jakubonienė.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
16 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
16
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top