Perskaičiau ponios Armonaitės mintis („Armonaitė: Partnerystės įstatymas Lietuvoje bus“), išsakytas TS-LKD suvažiavime apie lyčiai neutralią partnerystę, ir norėčiau išsakyti keletą samprotavimų.
Ponia Armonaitė daug kalba apie politinį stuburą, principus, žmogaus teises, progreso siekį ir vertybes. Tad norisi paklausti, kokias vertybes ji gina ir siūlo įteisinti lyčiai neutralios partnerystės įstatymu?
Vakarų pasaulyje šiuo metu vis labiau įsigali „vertybinė“ nuostata Ydas versti Dorybėmis. Vienas ryškiausių šios tendencijos pavyzdžių yra Sodomiją pripažinti vertybe, paskelbti moraliai priimtina, o ją praktikuojančias poras, prisidengus žmogaus teisių figos lapeliu, prilyginti tradicinei šeimai. Ir visa tai motyvuojama „progreso“ siekiu (kai iš politiko lūpų girdžiu šį žodį, man visada kyla nerimas – penkiasdešimt metų jau esame gyvenę progresyviausioje pasaulio santvarkoje).
Kur veda tokios nuostatos? Ogi į visuomenės demoralizavimą, oportunizmą, moralinę dezorentaciją. Apie moralinių nuostatų svarbą akivaizdžiai byloja Afganistano pavyzdys, kai net galingiausia pasaulio armija pasirodė nepajėgi įveikti įsitikinimų (čia nesvastoma, ar jie mums priimtini, ar ne) jėgos. Jei ydos virsta dorybėmis, tuomet galima bet kas, tik reikia atitinkamo ideologinio paruošimo. Tai ir daroma dirbtinai primetant mūsų visuomenei diskusiją partnerystės klausimu. Tai nėra natūralios mūsų visuomenės raidos rezultatas, už šito stovi kai kurios nevyriausybinės organizacijos ir jas remiantys didžiuliai užsienio pinigai, kurie mums visomis išgalėmis stegiasi primesti šią diskusiją.
Ponia Armonaitė, remdama tokias pastangas, apsimeta, kad nesupranta jog čia kalba eina apie gilumines moralines tautos nuostatas, kurių laužymas, jeigu pavyks, gali turėti tautai ir jos išlikimui fatalinių pasekmių.
Pagalvokime ar mums reikia tokios politikos, tokių politikų, tokių principų ir tokio stuburo, ar viskas yra tik perkama ir parduodama, prisidengiant kalbomis apie vertybes?
Dainius Rudzevičius
malonu dar kartą išgirst normalia kalba išsakytą pasibjaurėjimą armonaitėmis ir jų tikslais.
Visi šitie armonautai yra lėlės, Švabo universitetų absolventai vykdantys užsakovų planą, t.y. skaitmeninės konvergencijos, transhumanizmo indoktrinavimo, didžiojo perkrovimo (arba nunulinimo). Jų pagrindinė vertybė – tarnauti šeimininkui. Ir kaip čia neprisiminti F. Dostojevskį – „Jei Dievo nėra, tai viskas galima.”
Šnekėti su armonaitėmis – tai tuščias laiko ir nervų aukojimas. Reikia dirbti kita linkme – neprileisti tokių personų prie politikos per patrankos šūvį. O dabar belieka tik POLITINIS STREIKAS ir PIŠ psichopatų gaujos nušalinimas nuo valdžios.
Kodėl gerbiamas Dainiau Rudzevičiau nepaklausėte tiesiai šviesiai: kuo skiriasi Markso ir Lenino idėjos apie šeimą nuo jūsų siūlomo partnersytės įstatymo? Štai faktai:”1. 1917 m. gruodžio 19 d. V. Leninas pasirašo dekretą „Apie santuokos panaikinimą”. Legalizuojamos visos partnerystės rūšys: homoseksualinės, trejybinės, šeimos- komunos, kuriose nėra pavienių vyrų ir moterų. 2. 1918 m. gruodžio 19 d., minint santuokos panakinimo metines, Petrograde įvyksta pirmoji pasaulyje žydroji eisena- lesbiečių paradas. „Proletariatas privalo nedelsdamas imtis šeimos sunakinimo”. Kodėl jūs niekas neklausiate, kas yra autorius „partnerystės” įstatymo? Juk tai yra vienas žmogus. Kodėl jūs neieškote TIESOS? Juk tai sugalvojo vienas žmogus ir būtent jis yra tas šaltinis. KAS JIS TOKS? Gal jis yra paprasčiausias nusikaltėlis? Gal jis tai padarė tik tam, kad išpopuliarinti savo pornografijos puslapius?… Skaityti daugiau »
Kokia dar „logika”? Lietuvos režimui jokios ypatingos logikos nereikia. Neomarksitėliai vadovaujasi iš soviet-nomenklatūrinių tėvelių paveldėtais įpročiais: „Сила есть, ума не надо”, „Я начальник – ты дурак”, et cet. Todėl režimo tūzų logika paprasta kaip 3 kapeikos – „-Kadangi sėdžiu valdžios krėsle, vansi galiu daryti ką noriu. O kas uždraus?” Tokią „pasaulėžiūrą” gimdo absoliutaus nebaudžiamumo pojūtis. Pojūtis labai stiprus nes realiai de facto nebaudžiamumas yra užtikrintas režimo sąrangoje – visuomenė neturi jokių instrumentų nubausti politikus, neturi net teisinių priemonių daryti įtaką politikų sprendimams. Kodėl neturi? Todėl, kad nepasiima. Kiekviena visuomenė turi tik tiek galių, kiek sugeba atimti jų iš valdžios. Jokia valdžia niekur neatidavinėja savo galių geruoju. Jokiais debatais valdžios neįtikinsi tapti moralia. Ta padermė supranta tik vieną argumentą- kumštį panosėje.… Skaityti daugiau »
Ponia Armonaite gina labai konkrecias, materialias vertybes: jos atlyginimo, honoraru , galimybiu gauti visokias ismokas is „visokiu” fondu. Nes tik taip galima paaiskinti psichiskai sveiko zmogaus persigimima ir issigimelisku nuostatu gynima. Na ES turtinga tai veikia taip. Sovietija turejo maziau pinigu, todel klausima spresdavo kitaip.Stai karta kazkoks svedu zurnaliuga suzinojo , kad „ostarbaiterius”, kurie karo pabaigoje pabego is agonizuojancios hilterines Vokietijos i Svedija issiraikalavusi grazinti jai Sovietija suarestavo ir gyvuliniuose vagonuose isveze i gulagus angli kasti, auksa plauti etc. Zurnaliuga pakele kipieza, straipsni parase, Svedija oficialiai pasipiktino, mes jums ne tam isdavem ostarbaiteius ,kad jus juos gulage dusintumet. Sovietija menesiuka tylejo arba kazka po nosimi murmejo. Po to sukviete press konferencija , kuria nufilmavo. Atvyko buve ostarbaiteriai kurie esa gulage… Skaityti daugiau »