Kviečiame pasirašyti peticiją prieš „Danske Bank“ reklamą

Lietuvos viešojoje erdvėje paviešinta nauja „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialo reklaminė kampanija, kurioje nepagarbiai ir pašaipiai pasitelkiama katalikiška Jėzaus Kristaus Švenčiausiosios Širdies ir Dievo Gailestingumo simbolika. Šios provokacijos prieš katalikiškus simbolius paviešinimui pasirinktas advento laikotarpis, kuris yra vilties, susikaupimo ir susitaikymo metas. Apmaudu, kad reklama rodoma būtent Vilniaus mieste, garsėjančiame savo Dievo Gailestingumo paveikslu, parodijuojamu minėtoje kampanijoje.

2020 m. lapkričio pabaigoje reklaminiuose stenduose pasirodžiusiose reklamose vaizduojama būtybė, turinti filmo „Žvaigždžių karai“ personažo Jodos galvą, tačiau visu likusiu savo įvaizdžiu akivaizdžiai nurodanti į Dievo Gailestingumo paveikslo ir Švenčiausiosios Jėzaus Širdies simboliką – personažo kairė ranka, pridėta prie širdies, iš kurios sklindantys spinduliai nukopijuoti nuo garsiojo Dievo Gailestingumo paveikslo, o iškelta dešinė ranka laimina taip, kaip ikonografijoje vaizduojamas pasaulį laiminantis Jėzus Kristus. Personažo apranga – Vakarų ikonografijoje plačiai vaizduojamas rausvos ir melsvos spalvų Jėzaus apsiaustas. Reklamoje Dievo Gailestingumo spindulių spalvos pakeistos vaivorykštės spinduliais. Pastarieji, kartu su kitais kompoziciniais elementais, nukopijuoti nuo roko grupės „Pink Floyd“ albumo „The Dark Side of the Moon“ viršelio. Atkreiptinas dėmesys, kad šiuolaikinėje visuomenėje tokia vaivorykštė, susidedanti iš šešių spalvų, pirmiausia siejama su LGBT judėjimu ir genderizmo ideologija.

Lyg to būtų maža, reklama paleista advento laikotarpio pradžioje, kuris yra šv. Kalėdų – Jėzaus Kristaus gimimo – laukimo metas. Katalikai šiuo metu stengiasi susikaupti ir pasiruošti pasaulio Atpirkėjo užgimimo šventei. Nepaisant to, „Danske Bank“ kolektyvas, net ir puikiai žinodamas katalikiškas Lietuvos tradicijas, nesibodi provokatyviai ir nepagarbiai naudoti Jėzaus atvaizdą. Ypač keista, kad reklamoje pasaulio laiminimas, katalikiškoje tradicijoje priskiriamas Dievui, čia priskiriamas bankui – lyg ši finansinė įstaiga, besityčiodama iš šventų dalykų ir užėmusi jų vietą, laimintų Lietuvos gyventojus.

„Danske Bank“ reklama nėra pirmasis atvejis Lietuvoje, kuomet reklamos kampanijai parenkami katalikiškus simbolius niekinantys motyvai. Viešojoje erdvėje anksčiau plačiai nuskambėjo dizainerio Roberto Kalinkino bei restorano „Keulė rūkė“ provokacijos. Nors tokie atvejai iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti kaip nekaltas pašmaikštavimas, tai tampa tendencija, išties griaunančia mūsų valstybės kultūrinius bei dorovinius pamatus.

Šie pamatai saugomi ir Lietuvos įstatymų: religinės simbolikos naudojimas draudžiamas Reklamos įstatymo 4 str., 2 d. ir Visuomenės informavimo įstatymo 19 str. 1 d., kur nurodoma: „reklama draudžiama, jeigu joje: 10) niekinami Lietuvoje įregistruotų religinių bendruomenių religiniai simboliai.“. Taip pat tai draudžiama Visuomenės informavimo įstatymo 39 str. 1 d.: „Reklamose neturi būti įžeidžiami religiniai jausmai ar politiniai įsitikinimai.“

Mes, šią peticiją pasirašantieji, reikalaujame „Danske Bank“ laikytis Lietuvos įstatymų ir pašalinti iš viešų vietų katalikus žeidžiančias ir šventus simbolius niekinančias reklamas, taip pat viešai atsiprašyti už šią nederamą provokaciją. Priešinsimės tyčiojimuisi iš šventų simbolių, taip pat didelės Lietuvos gyventojų dalies įžeidinėjimui. Galiausiai, visus katalikus kviečiame melstis, siekiant atsiteisti Dievui už tokius viešus įžeidimus.

Pasirašyti peticiją prieš „Danske bank“ reklamą galima ČIA.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
24 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
stasys

Pasmerkti reikia , bet peticija prie ko čia ?

Stabų keitimo metas

1. Žmonėms reikia stabų (garbinimo objektų).
2. Labai sunku vienus stabus pakeisti kitais.
3. Religinių fanatikų tikėjimas, tėra tik ĮSITIKINIMAS.

???

O jei šiuo šventu metu nepasirašinėtume, o kaip tikri krikščionys viešai deklaruotume atlaidą šiems paklydėliams, ar ne daugiau laimėtume?

Yra daugiau bankų.

Danske banko Lietuvoje galėtų greitai nelikti. Kodėl lietuviams nepereiti į lietuvišką banką? Dar ir palūkanų šiek tiek gautumėte.

Juozas

Pagrindinis reklamos tikslas- sukelti kuo didesnį susidomėjimą, diskusijas dėl reklamuojamo objekto. Tai, kad kilo iniciatyva net peticiją rengti rodo, kad reklamuotojai savo tikslą pasiekė, gal reklama net viršijo lūkesčius. Žmonės, geriausias atsakas netikusioms reklamoms, netikusiems veiksmams- nekreipti dėmesio. Organizuojamas LGBT paradas- neikime tomis gatvėmis, apsukime jas ratu- daugiau paradų nebus, nes nėra prieš ką. Nevykusiai pareklamavo banką- nekreipkime dėmesio. Bankrutuos tie nevykę reklamos kūrėjai, užsakovai kitą kartą pagalvos, kaip gražiau pareklamuoti verslą.

ir ko čia piktintis?

Na, panaudojo bankelis reklamoje banko PREZIDENTO (CEO) NUOTRAUKĄ, tai ko čia piktintis? 🙂

Juozui

sutinku tok is dslirs. geriausias atsakas butu netureti pas juos saskaitu, nebuti klijentais, ir kitiems tai pasiulyti

Prašalietis

Tik beviltiškas vietinis dispanserizuotas idiotas neseniai po eilinio dvasinės sveikatos būklės dalinio „atstatymo” paleistas į laisvę gali „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialo reklaminėje blevyzgoje įžvelgti ką nors „Dieviško ir nepadoraus”, tam pasitelkęs puskvailiams skirto filmo „Žvaigždžių garai” kažkokio susigalvoto „personažo” Jodos galvą. Tik tokių pseudovalstybinių durnių laivuose transportuojamų čiabuvių tarpe gali vykti ir ieškojimas kitų tokių pačių idiotų ir puskvailių pasirašinėti „ginančią Dievulį”, puskvailių „orumą”, jų neaišku kokį ir kuo „tikėjimą” „ginančią” peticiją….

SOČIAI

bankas IŠSITYČIOJO iš savęs parodydamas savo tikrąjį VEIDĄ…… Ar kas nors neš pinigėlius „šiaudų kūlio” baidyklei…..

>Prašalietis

Psichikos sveikatos centras informuoja, kad Jūsų komentaras 2020-12-19 15:11 įtrauktas į patikslintą Jūsų ligos anamnezę ir pakoreguotas gydymas.
Kol kas prašome išgerti anksčiau išrašytų raminančių.

Jakilaičio dekonstrukcijos

Aušrinė Armonaitė cituoja berods Prancūzijos mąstytojų patarimus į Jekaterinos paklausimą kaip valdyti…
„…užkariautų kraštų žmones demoralizuoti, kad nesiburtų į religines bendruomenes, girdyti ir atimti žemę ir turtą” (apytikslė citata).

Ką mes turime? (O tiksliau – NEBETURIME).
Demoralizavimas – TAIP.
Religijos niokojimas – TAIP.
Kvaišalai – TAIP.
Eiliniams (3 ha ir kiek didesniems) žemės savininkams pragyventi iš žemės neįmanoma…
Namas, miškas ir kitas nekilnojamas turtas jau seniai nebėra joks asmeninės ar šeimos įvairiapusiško saugumo garantas…

Tai mes laisvi ar valdomi?
Kas tie mūsų valdytojai, užkariautojai…

Labai gili reklama

Ačių.
Ši reklama atvėrė dar vieną pasaulio pažinimo klodą…
O šeip, tokia reklama nutaikuta į pasamonės gelmę !!!
Esu tikras, kad už šitos ĮDĖJOS slypi labai „kietas” mąstytojas – analitikas, o gal net koks visas institutas…
.
Bet,… lietuviškiems moliams to nesuprast.

Katalikiška arogancija

Po mirties doras katalikas pateko į Dangų. Vaikšto žmogelis dangiškos palaimos šalyje ir niekaip negali atsistebėti siena. Kam Dangūje tokia siena, kiek beina palei sieną niekaip pabaigos neprieina, o viršaus pabaigos irgi nesimato. Na, galvoja, kai susitiksiu Šventą Petrą, būtinai paklausiu.
Susitiko. Paklausė: kam dangiškame Rojūje reikalinga TOKIA siena?
Šv. Petras sako: čia siena tam, kad katalikai galėtų galvoti jog jie vieni Dangūje.

>Labai gili reklama

jei manote, kad surašėte sarkazmą, tai jis beviltiškai nevykęs. Šmaikštauti irgi reikia mokėti.

Vilė

Kažkur už panašų dalyką galvą nupjovė.

Vilė

Kvailybė yra beribė.

Vilė

Geresnė reklama buvo apie G tašką :))

Vilė

Manau, kad peticija prieš kvailą reklamą padidins reklamos efektą 1000 %

Katalikiška arogancija 2

Šitą anekdota pasakojo katalikų kunigas ir egzorcistas ir karo kapelionas Arnoldas Valkauskas per „Marijos radija”.
.
Kur dabar kišit savo nykščius ? A !!!

Labai gili reklama  +

… čia be sarkazmo.
Ir taikyta tikrai ne tiems, kurių ezoterinė (religinė) literatūra apsiriboja vien maldaknyge ir (geriausiu atveju) Katekizmu.
Pasufleruosiu:
Rytų religinė pasaulėžiųrinė filosofija…
Itegelovas…
Edis Lidskalnis…
Senųjų civilizacijų pasaulėžiūra (iš kurių Mozė pasiskolino „Pradžios knygą” ir kai kuriuos elenentus visai savo Penkiaknygei…
Senieji Amerikos indėnų padavimai…
Ir pan…

Prašalietis

>Prašalietis 2020-12-19 16:55 „Išsilaisvinusiame iš sovietinės ir visokių kitokių okupacijų” lansberginiame durnių laive šiandieniniai „intelektualai” kaip taisyklė yra įgiję „gebėjimus pažinti pasaulį” iš amerikietiškų komiksų, Simsonų, tokių „mokslinių filmų” kaip „Žvaigždžių karai” ir t.t. Todėl kuris „šiuolaikinis intelektualas” pirmas užsivelka baltą chalatą, tas ir tampa vietinio”psichikos centro specialistu”, kuris „informuoja, gydo bei ramina” likusius lansberginio durnių laivo „intelektualus” ir eilinius keleivius, nuo šiai publikai skirtos Dansko bankelio komiksinės „labai gilios”, durnių laivo „intelektualų pasamonę kutenančios” reklamos. Tik kaip dažniausiai atsitinka, kad ir pirmas užsivilkai baltą chalatą, nelabai sekasi su vietinių pacientų pasiieškojimu… Nes tokio tipo durnių laivuose amerikietiški komiksai ir filmukai „Žvagždžių karai” suteikia norą visiems vietiniams „intelektualams” apsivilkti baltą chalatą ir pasidaryti savo „pasąmonėje” tokiais pačiais „gydytojais, Napoleonais, Enšteinais,… Skaityti daugiau »

Jei Danske toks jau progresyvus

Po tokio pasirodymo, praktiškai jau yra Danske banko pareiga pakabinti ką nors tokio pat „šventiško” ir prieš judėjų ir musulmonų šventes. Danske juk nediskriminuoja vienų religijų prieš kitas?

Reklamoje Danske CEO

Man ši reklama sako, kad Danske grietinėlė save jau susičipavo. Tik tie čipai, atrodytų, kad veikia panašiai „kokybiškai” kaip Dominion mašinos per JAV prezidento rinkimus…

Kokia svaiginanti

Tautinė beletristika.

24
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top