Kaip rodo vieši dokumentai, Portlando mokykla moko vaikus nuo darželio amžiaus apie „begalinį lyčių spektrą“ ir lyties „kolonizaciją“.
Remiantis viešais dokumentais, mokymo plane, Oregono valstijos Portlando mieste įvestame Portlando valstybinių mokyklų tarybos, K12 mokyklos (kur mokoma nuo darželio iki 12 klasės) moksleiviai mokomi, kad egzistuoja „begalinis lyčių spektras“ ir kad jie gali kurti savo pačių įvardžius. Moksleiviai mokomi, kad lytį „kolonizavo baltieji kolonistai“, kurie stengiasi „ištrinti daugelį kultūrų, įskaitant tas, kurias kai kurie gali vadinti keistalyčiais ar translyčiais“.
Dokumentai rodo, kad vidurinės mokyklos mokiniai mokslui skirtose pamokose sužino, kad skirtingi „asmenys“ turi skirtingus lyties organus, kurie nėra būdingi jokiai lyčiai, nes „lytinis identiškumas yra apie tai, kaip tu jautiesi savo viduje“. Moksleiviai praktiškai identifikuoja ir sužymi savo kūno dalis žiūrėdami į kiekvienos genitalijų srities diagramą.
Dokumentai liudija, kad vienoje pamokoje teigiama, jog „jūs negalite „pamatyti“ lyties, nes bet kuri lytis gali atrodyti visaip“ ir kad bet kuri lytis gali naudoti tokius įvardžius, kokius nori. Moksleiviai gali išreikšti savo lytį per makiažą, per kalbos manierą, per judesius ir per drabužius, tvirtinama pamokoje.
Remiantis dokumentais, trečiokai atsakinėja į klausimą, „Kas nutiks, jei tu nenorėsi būti berniuku, mergaite ar nei vienu iš jų?“ Mokinius moko, kad kalba perteikia lytis (is gendered), ir jei mokiniai nėra įsitikinę dėl kurio nors žmogaus lyties, jie turėtų naudoti lyčiai neutralius žodžius, tokius kaip „žmoga“ vietoj „ponas“ ar „ponia“ ir „žmonės“ vietoj „berniukai ir mergaitės“.
In first and second grade, students are introduced to basic queer theory. “Many people think there are only two genders, girls and boys, but this is not true. There are many ways to be a boy, a girl, both or neither. Gender identity is about how you feel about yourself inside.” pic.twitter.com/IqrdjqIaVu
— Christopher F. Rufo (@realchrisrufo) July 27, 2022
Dokumentuose tvirtinama, kad mokiniai mokomi, jog kolonizacija yra tenykščių žmonių „vietų, kultūrų ir tapatybių perėmimas.“
„Kai baltieji europiečiai kolonizavo įvairias šalis, jie atsivežė ir savo pačių supratimą apie lytį ir seksualumą. Kai Jungtinėse Valstijose įsikūrė baltieji kolonistai, jų pažiūros apie lytį buvo primestos jau ten gyvenusiems žmonėms. Praėjus šimtmečiams tai, kaip mes mąstome ir kalbame apie lytį, dar yra veikiama šio pasikeitimo“, – rašoma dokumentų pristatyme.
Dokumentai rodo, kad mokiniai mokomi apie „dominuojančias tapatybes“, o pavyzdžiu pateikiamas „turtingas baltasis krikščionis berniukas“. Turintys „mažiau galių“ turėtų apibūdinti save kaip „nedominuojančios tapatybės“.
Pasak dokumentų, tie, kurie tapatinasi „tiesiogiai“ arba su „cis lytimis“ yra dominuojančio lyties tapatybės, o tie, kurie yra „queer“, yra nedominuojančios tapatybės.
Portlando valstybinių mokyklų taryba sakė naujienų portalui The Daily Caller News Foundation, kad jų lytinis ir seksualinis švietimas „atitinka prieš šališkumą nukreipto švietimo principus ir Oregono įstatymus.“
Savo pareiškime mokyklų taryba tvirtina: „Esame tikri, kad mūsų mokymo planas mokiniams, besiidentifikuojantiems kaip translyčiai, neatitinkančios lyties ar keistos lyties, yra įtraukus LGBT+ atžvilgiu ir kuria saugią bei kiekvieną priimančią aplinką visiems moksleiviams“. Jame taip pat rašoma, kad tėvai gali atsisakyti „bet kurių seksualinio švietimo pamokų komponentų“.
Šaltinis: dailysignal.com