Ramūnas Aušrotas. Homoseksualumas įveikiamas

Vienas iš argumentų už vienos lyties asmenų partnerystę, skambančių viešojoje erdvėje, yra kad homoseksualūs asmenys turi teisę į šeimą. Taip pat kaip ir heteroseksualūs asmenys. Tam net visai neseniai buvo panaudoti iš konteksto ištraukti popiežiaus Pranciškaus žodžiai. Todėl yra reikalinga partnerystė, kuri šiems asmenims garantuos tai, kas jiems, kaip žmonėms, pagal orumą priklauso.

Partnerystės reikalavimas iš esmės yra paremtas idėja, kad gėjumi ar lesbiete gimstama, o ne tampama. Jei žmogus gimė gėjumi, tai yra žiauru iš jo reikalauti, kad jis kurtų heteroseksualią šeimą. Lygiai taip pat žiauru reikalauti, kad jis nepraktikuotų savo homoseksualaus polinkio ir susilaikytų nuo homoseksualių santykių, kaip reikalauja Katalikų Bažnyčia. O gailestingumas būtų leisti jam turėti savo šeimą. Ir savo būdu. Maždaug taip pasakė visai neseniai vienas kataliku save laikantis politikas. Būtent taip mąsto gerai žinomas katalikų kunigas James Martin SJ, svajojantis apie tai, kad Katalikų Bažnyčios Katekizme atsirastų frazė, kad homoseksualūs santykiai yra „kitaip tvarkingi”. Būtent šis argumentas ir lėmė, kad JAV teismas įteisino homoseksualių asmenų santuoką. Juk negalima vilkui duoti ėsti žolės.

Tačiau žmogus ne vilkas, jis turi laisvą valią. Ir nors ta valia, kaip rodo žmonijos patirtis, ribojama žmogaus prigimties (dabar sakytume genetinio paveldimumo), socialiai sąlygojama (ypač dabar), bet niekas nenuneigs antropologinės tiesos apie žmogų, kad jis gali pasirinkti ir pasirinkęs, keistis. Ir ši tiesa yra Vakarų visuomenės pasididžiavimas, žmogaus laisvės sąlyga ir garantas. Nes neigti laisvą valią, reiškia neigti laisvę. Be laisvos valios pripažinimo žmogus viso labo yra instinkto vergas. Arba, jei norite, sraigtelis Matricoje.

Katalikų Bažnyčia nuo savęs prideda, kad žmogaus laisva valia yra temdoma gimtosios nuodėmės, tačiau malonės stiprinamas žmogus gali pasirinkti ir pasirinkęs, keistis. Būtent laisvos valios argumentu ir yra paremtas Katalikų Bažnyčios mokyme esantis atskyrimas tarp asmens ir jo veiksmų, įskaitant ir atskyrimą tarp homoseksualumo ir homoseksualių veiksmų. Šie du reikalavimai – priimti homoseksualų polinkį turinčius asmenis ir nepritarti homoseksualiems santykiams – neturėtų jokios prasmės, jei žmogus negalėtų keistis.

Siūlydama susilaikyti nuo homoseksualių santykių Bažnyčia siūlo ne stagnaciją, bet kaitą. Dažnai girdimas pasakymas apie žmogų, kad jį reikia priimti tokį, koks jis yra, yra tik pusė tiesos apie žmogų. Visa tiesa apie žmogų reikalauja pasakyti ir tai, kad jis (nors kartais tai ir labai sunku) yra pašauktas ir net privalo, keistis.

LGBT ideologinės propagandos argumentas, kad gėjus ar lesbietė yra įgimta ir negali keistis, yra ne kas kita, kaip klasikinis deterministinis argumentas, iš esmės neigiantis laisvą valią. Ir per tai – pačią laisvę. Kokiu būdu?

Dėl to ar yra kitimas, ar ne, buvo ginčijamasi jau daugiau kaip prieš du tūkstančius metų, Antikoje, tarp kinetikų ir statikų, Heralikeito ir Parmenido. Homoseksualumo terapijos kontekste šis ginčas vyksta ir iki šiol. Kaip aiškiai ir tiksliai išdėsto pateikiamas šaltinis, deterministinė įgimto homoseksualumo logika reikalauja neigti faktą, kad homoseksualumo polinkį galima keisti. Nes jei gėjumi gimstama, tai reiškia, kad gėjus keistis negali. Todėl jo keitimas yra prievarta ir žala asmeniui. O ar šis „keitimas” vyksta laisva žmogaus valia ar prieš ją – čia neturi jokios reikšmės. Tai būtis suponuoja taisykles, o ne atvirkščiai. Taip prasideda neteisinga žmogaus samprata paremtas laisvės ribojimas. Todėl homoseksualių santykių praktikos akceptaciją visuomenėje lydi homoseksualumo terapijos neigimas ir bandymas ją uždrausti. Šį raginimą mes jau turime Europoje: spalio mėnesį per 60 Europos parlamento narių pasirašė laišką, kad ES būtų uždrausta homoseksualaus polinkio terapija.

Turime jį ir Lietuvoje. Pagal gautą skundą Lietuvos bioetikos komisija ketina įvertinti šalies psichoterapeutus, kurie siūlo homoseksualius asmenis gydyti terapijos būdu.

Tačiau mokslas ne tik kad neįrodė, kad gėjumi gimstama, jis taip pat pateikia faktus, kad homoseksualus elgesys pasiduoda terapinei korekcijai. Ir svarbiausia: kad žmonės terapijos nori ir ji jiems padeda. Nuorodas į faktus rasite straipsnyje.

Jei įgimto homoseksualumo teorija neturi pagrindo moksle, ir jei priimsime tiek statistiškai, tiek ir individualiai ne kartą patvirtintą faktą, kad homoseksualus polinkis gali būti koreguojamas (keičiamas), mes turėsime iškelti baisiai nepatogią mintį. O ji tokia: Taip, homoseksualūs asmenys turi teisę į šeimą. Tą pačią kokią turi kiekvienas suaugęs asmuo. Teisę į vyro ir moters santuokos pagrindu kuriamą šeimą. Imkite, prašome.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
14 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Man įdomu

Kaip su tokiom ir panašiom temom ir problemom tvarkosi žydai Izraelyje. Gal galėtume ka vertingo pritaikyti pas save. O ir homofobais nebegalėtų vadinti, juk mes tik pritaikytume pažangiųjų patirtį.
Kaip manote?

nusikaltelis

jeigu as gimiau buti nusikalteliu tai kodel mane sodina i kalejima ir aukleja ,kad daugiau to nedaryciau,Pagal gejus, as, tureciau buti visuomenes toleruojamas Galeciau rengti su visa savo chebra demonstracijas ir pykti ,kad saziningi pilieciai mums neleidzia daryti nusikaltimu. Noreciau kad man kas nors protingas paaiskintu. Aciu.

Prašalietis

Ramūnas Aušrotas. Homoseksualumas įveikiamas…. Mažaraštis ir prsigėręs šiandieninio kaimo jaunasis „išminčius” dar pridėtų, kad kaip ir homoseksualumas taip ir alkoholizmas, narkomanija, zoofilija, užsiiminėjimas anonizmu, visų skylių vibravimasis, pripučiamų lėlių tratinimas, pedofilija ir t.t. su šiandieninėje bažnyčioje įsitaisiusių „Dievo tarnais”homikų ir pedofilų pagalba visuomenėms „įveikti yra vieni niekai”… Juo labiau, kad šiandieninė katalikų bažnyčia su šiandieniniu popiežium priešakyje, anot Aušroto,cituoju Aušrotą,”Siūlydama susilaikyti nuo homoseksualių santykių Bažnyčia siūlo ne stagnaciją, bet kaitą.” O kur dar Aušroto minimas „Katalikų Bažnyčios mokyme esantis atskyrimas tarp asmens ir jo veiksmų, įskaitant ir atskyrimą tarp homoseksualumo ir homoseksualių veiksmų. Šie du reikalavimai – priimti homoseksualų polinkį turinčius asmenis ir nepritarti homoseksualiems santykiams – neturėtų jokios prasmės, jei žmogus negalėtų keistis”. Šiandienės katalikų bažnyčios „dievo tarnams” nereikia… Skaityti daugiau »

to Man Idomu

o kodel apie Izraeli nepasigooglinate? ir kuo tas Izraelis toks isskirtinis?. internete rasite, ten viskas surasyta- homoseksualu santuoku nera, bet partnerystes- taip (beje pripazistamos santuokos, kurios sudarytos uzsienyje), turi teise ivaikinti, hate speech ivesta, atviri homoseksualai tarnauja kariuomeneje. dabar ruosiasi greitai uzdrausti homoseksualu terapija, apie kuria cia autorius raso. zodziu- nors ten ir Azija, bet ta prasme 100 % vakarai. kaip zinote, ir pas mus ta „ju” patirtis yra sekmingai taikoma. manote, kad reikai kazka labiau is ju perimti?

Kis

kuo ypatingi zydai geju ir lesbiu bendruoneje.?Jeigu gimsta nenormalus,reikia gydyti-kastracija gejams arba paprasciau pederastais,o lesbes lai dulinasi,o nesikrapsto „lavonais”O) mano muzikes galva pagrinda sudaro vaiko psichika seimoje.Kazkaip tokie „ciurlioniai” gimstaseimoje,kur augina mama berniuka,o tetis mergaite.Pameginkite panagrineti.

Jėzaus žaizdomis išgydyti
ne-a

O peredasto „štazio” niekas nepagydė.
Tas ta tirai gimė homiku.

ah1

pas homoseksualistus padidėjusi hipofizė – posmegeninė liauka,todėl hipofizę reikia gydyti taikant medicininius atitinkamus preaparatus o ne psichoterapiją taikyti homoseksualistams.

stasys

Ir taip ir ne. Drausti žmogui gauti psichoterapeutų siūlomą paslaugą pakoreguojant jo homoseksualumą kaip ir įteisiną ta pati homoseksualizmą kaip norma , o draudimai gali reikšti ir tai jog kol kas mokslas negali hetereksesualaus žmogaus tos pačios terapijos pagalba paversti homoseksualiu . Gal vistik bijomasi jog tie eksperimentai su žmogaus seksualine prigimtimi gali nuosekliai po truputi , tu pačiu eksperimentu pagalba, įteisinti pokyčius kaip norma, iškreipiant iki tokio lygio kai mokslo galimybės taps berybės verčiant ji (žmogų) tuo kuo jis šiandieną nori tapti nekreipiant į jo esminę žmogiškąją prigimtį ? Na mes visi manau puikiai suprantame mokslo galimybes jei jos apjūngiamos su verslu ir sukuria vartotojišką produktą padiktuotą tos šiandieninės mados. Eksperimentuoti žmogui su pačiu savimi reikėtu labai atsargiai ,… Skaityti daugiau »

tiek

tai kad Tomkus žymiai konkrečiau ir logiškiau išsireiškė,t.y. ,kad išangės naudojimas ne pagal tiesioginę paskirtį kenkia Jūsų sveikatai. Ir pagarbiai ,ir tiksliai.

Prašalietis

Vienas šiuolaikinių „seksualinių santykių specialistas” savo komentare „kvalifikuotai” pasakoja apie „psichoterapautų paslaugas pakoreguoti homoseksualumą”,”ką mokslas gali ar negali heteroseksulus paverčiant terapijos pagalba homoseksualais” ir t.t. „Mokslas mokslu”, bet daugelio dešimtmečių tokių valstybinių pseudodarinių kaip Lietuva istorija rodo, kad „užsigimę”, pasidarę ar padaryti „užsigimusiais” homoseksualai suinteresuotus ar besidominčius šia „sekso” sritimi naujokus pakviečia į „nuostabų vakarėlį” nemokamai ir gausiai pasilinksminti. Davestam iki reikiamos kondicijos kandidatui „nekaltybę” ištratina vienas ar keli iš eilės homoseksualiniai iškilmingo vakarėlio sabutylnykai. Šis iškilmingas aktas apie „priėmimą” į „seksualinę” mažumą iškilmingai ir demokratiškai būna paskelbiama „seksualinei” mažumai ir visai visuomenei, mojuojant vaivorykštinėmis vėliavomis ir demonstruojant truputį pridengtas ar nepridengtas „nekaltybes praradusias”išanges. Kas suteikia galimybę naujam seksualinės mažumos adeptui pretenduoti į Seimą būti šios publikos atstovu seime ir… Skaityti daugiau »

Dzeikas

Visu pirma reiktu atskirti seimos ir santuokos institutus.Tame kontekste ir kalbekime. Sutinku, kad santuokos tarp tos pacios lyties (pederastine santuoka) asmenu negalima. Taciau tos pacios lyties asmenys sudaryti seima – gali. Juk nepaneigsite, kad, sakykim, dedes ir suneno seima galima susikloscius tam tikrai situacijai.Tarkim suneno tevu zutis. Seimos kodeksas tai numato ir reglamentuoja isunijima. Sugyvenimo tarp 2 veiksniu tos pacios lyties asmenu Seimos.Pabreziu SEIMOS kodeksas nenumato. Ir neturi numatyti , nes santuoka ,- kurios pagrindu, BENDRUOJU pagrindu, bet ne visada, randasi seima, – sudaroma tik tarp skirtingos lyties asmenu. Realybe yra tokia kokia yra. Visuomeneje yra ligoniu turinciu seksualines orientacijos pazeidimu. Valstybe, laikydamasi Zmogaus Teisiu kodekso negali priverstinai tokiu zmoniu gydyti. Taciau tokie zmones taip pat yra teises subjektai, turi… Skaityti daugiau »

stasiui

man atrodo, kad jus esate teisus tik is dalies. as nespecialistas, tai negaliu pasakyti, kokia efektyvia pagalba butu galima suteikti homoseksualui, norinciam pakeisti savo orientacija. mokslininkai turi kazkokiu pasiulymu, bet tas ir reikalas, kad dabartine leftistu linija yra is viso uzdrausti tokia pagalba, tai aisku, kad ir tyrimus. ir tai vyksta tuo pat metu, kai tie patys vyraujantys leftistai intensyviai siulo pagalba zmonems, nesijauciantiems gerai del savo dabartines lyties. cia tokiems zmonems siuloma visokiausia terapija, iskaitant „nupjauti/prisiuti”. netgi vaikams. plius jau ir uz valstybes pinigus. ir pasiskelbimas visokiu isgalvotu lyciu ar orientaciju, irgi is tos pacios operos. va sitas turetu neraminti „neutralius” ar tokiais apsimetancius zmones labiausiai, kad pasirinkimo laisve leftistams yra svarbi tik tada, kai atitinka atitinkamas ju doktrinas.… Skaityti daugiau »

T0mas J.

Mnao giliu įsitikinimu, žmogus, gimęs homoseksualistu – seksualinis invalidas,
o seksualinis invalidas, siekiantis kad homoseksualių santykių pagrindu būtų leidžiama įteisinti santuokas ar santuokų parodiją (partnerystę) bei kurti šeimas – toks žmogus yra nesveikas psichiškai, ligonis.
Tai sakau su visa pagarba neįgaliesiems ir ligonims, ne įžeisti ką nors norėdamas, o tik išsakyti savo nuomonę.

14
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top