Raigardas Musnickas | ziniuradijas.lt
Ryškiausios socialinių tinklų žvaigždės savo auditorijos dydžiu lenkia ne tik rajonų laikraščius, bet ir ne vieną televizijos laidą. Jau nekalbant apie tai, kad ryškių žmonių pasisakymus čiumpa ir kitos žiniasklaidos priemonės. Atėjo laikas, kai kiekviena įžymybė turi po savo kanalą. Tačiau laidas ir žurnalistų straipsnius prižiūri redaktoriai, profesinės organizacijos ir etikos komisijos. O socialinių tinklų žvaigždės gali drąsiai šimtatūkstantiniam sekėjų ratui transliuoti siūlymus emigruoti iš Lietuvos, kalinių žargonu vadinti policininkus ar skleisti nepagrįstus gandus.
Kuo panašūs ir kuo skiriasi socialiniai tinklai nuo žiniasklaidos? Ar jaučia tinklų žvaigždės atsakomybę už savo įrašus? Kaip socialiniuose tinkluose atskirti reklamą nuo faktų kalbame su Saugirdu Vaitulioniu, tinklaraštininku, žurnalistu, Mindaugu Lapinsku, viešųjų ryšių ekspertu, Skirmantu Malinausku, 15min.lt žurnalistu.