Vytautas Radžvilas. Tebūnie Žaliasis kursas, net jei žūtų Lietuva!

(Apie pakelės plėšikų koalicijos „filosofiją“)

Aiškėja, kad įvesti milžinišką akcizą naftos dujoms valdantiesiems pasirodė maža. Jie nestoja. Sadistinis ideologinis teroras Lietuvoje darosi sisteminis. Nauju šio teroro įrankiu pasirinkti „aplinkosauginiai“ automobilių tikrinimai. Ir vėl įvesti grindžiant ideologiniu motyvu. Ogi kas dar, jeigu ne Lietuvos valdytojai pirmieji aklai ir galvotrūkčiais puls vykdyti pasaulinę istorinę misiją – iš ES biurokratų galvų iššokusią Žaliojo kurso ideologinę chimerą?

Būtent chimerą. Nes iš tiesų svarbios ir spręstinos aplinkosaugos problemos lengvai gali būti panaudotos tamsiems ir pavojingiems kėslams pateisinti. Tai įvyksta, kai jomis dangstantis pradedama vadovautis fanatiška ideologine nuostata, kurią, pritaikant nūdienos realijoms senovinį posakį, galima formuluoti šitaip: „Tebūnie Žaliasis kursas, net jei žūtų Europa!“ Kartu, be abejo, ir Lietuva.

Juk švaistantis Žaliojo kurso ir beatodairiškai ideologizuotos „gamtosaugos“ vėzdu galima sunaikinti ištisas ir gyvybiškai svarbias šalių ūkio sritis. Nekreipiant dėmesio į niekaip nekompensuojamus nuostolius ir į akivaizdžią aplinkybę, kad daugelyje sričių paprasčiausiai dar nėra rasti technologiškai ir ekonomiškai efektyvūs „žalieji“ sprendimai. Kaip paprasta vardan „tvarios pasaulio ateities“ šluoti iš kelio nepageidautinus konkurentus.

Bet kovojant „už planetos išsaugojimą“ galima ir primityviai pasipinigauti ieškant būdų nors šiek tiek pakamšyti nuolatos grobstomo ir švaistomo biudžeto bedugnes skyles. Tokios „gamtosauginės patikros“ juk tam ir sugalvotos, kad būtų galima parankioti iš vairuotojų baudas ir pavarinėti po techninės apžiūros įmones kelyje netikėtai užkluptus žmonelius. Dažnai gal net neįtariančius, kad praėjusi techninę apžiūrą jo mašina nepastebimai pradėjo leisti per tamsų išmetamųjų dujų debesėlį.

Ar pritarę šiai drakoniškai priemonei Seimo nariai bent pasidomėjo, kuriose ES šalyse aplinkosaugininkai perėmė techninių apžiūrių stočių ir kelių policijos funkcijas? Ir kiek tokių šalių esama?

Ką tai reiškia ir kas labiausiai kentės – apie tai išsamiau rašoma D. Vanharos straipsnyje.

Šios „kovos už planetos ateitį“ rezultatai lengvai numatomi ir iš anksto aiškūs. Jos aukomis, be abejo, pirmiausia ir daugiausia taps tie, kuriems nauji ir mažiau taršūs automobiliai yra per brangūs. Kaip sakoma, vargšas moka du kartus.

Nacionalinio Susivienijimo bendražygis Almantas Stankūnas padarė labai naudingą darbą, kurio nepadarė žurnalistai – ištraukė lentelę, kurioje kaip ant delno matyti, kas entuziastingiausiai balsavo už „žaliąjį proveržį“ šalies keliuose. Kaip seniai įprasta, tokia „pažanga“ nebūtų galima be „žmonių partijos“ – TS-LKD frakcijos balsų. Drausmingai šią iniciatyvą parėmė ir Liberalų sąjūdžio bei Laisvės partijos bendražygiai. Bet šį kartą uolumu sublizgėjo ir „paprastų darbo žmonių“ gynėjai – LSDP nariai. Taigi, balsavimo lentelėje – visa ideologinių fanatikų ir pakelių plėšikų koalicijos puokštė.

Politinė reklama.

5 5 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
21 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
21
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top