Vytautas Radžvilas. Tikroji revoliucinio paso prasmė – politiškai ir teisiškai panaikinama žmogaus lytis

Iš JAV atėjo žinia, kurios reikšmės neįmanoma pervertinti. Išduotas pirmasis revoliucinis pasas.

Tikroji jo prasmė – politiškai ir teisiškai panaikinama žmogaus lytis.

Tai nepalyginamai radikalesnis antropologinės ir socialinės inžinerijos eksperimentasm, negu tas, kurį vykdė bolševikai. Jie buvo užsimoję panaikinti religiją, šeimą, santuoką. Bet ne biologinę lytį. Ir štai šis žingsnis pagaliau žengtas. Būtų milžiniška klaida galvoti vadovaujantis dirbtinai raminančia tariamai sveika nuovoka: dar vienas kvailiojimas, jeigu jau rasis norinčių kažką suvaidinti keistuolių saujelė – tegul sau kvailioja. Absoliuti dauguma žmonių laikysis prigimtinės lyties ir fiksuos ją dokumentuose. Šitaip galvoti reiškia visiškai nesuprasti reikalo esmės ir ideologinės šio sumanymo logikos. Be jokios abejonės, biologinė lytis specialiu įstatymu kurį laiką dar nebus naikinama – visuomenės sąmonė dar neparuošta tokiam radikaliam lyties ištrynimui. Kiltų nepasitenkinimas ar net rimtas pasipriešinimas.

Iš tikrųjų įgyvendinama lyties politinio ir teisinio neutralizavimo strategija, kurios kontekste šis pasas įgyja neapsakomą svarbą. Gausėjant X paso savininkų skaičiui ateis diena, kai bus nutarta nebefiksuoti dokumentuose žmogaus lyties. Ši strategija buvo įgyvendinama nuosekliai šalinant kadaise laikytais svarbiais žmogaus požymius: išpažįstamą tikėjimą, tautybę, atėjo lyties eilė. Tiesiog bus nutarta, kad „pereinamuoju“ laikotarpiu žymėti lytį yra neprivaloma, vėliau bus tokio įrašo apskritai atsisakyta. Panašiai daroma su įrašais apie tautybę.

Pavojingiausia yra tai, kad kurį laiką iš pažiūros beveik niekas nesikeičia. Todėl nelengva suprasti tikrąją reikalo esmę ir ilgalaikius padarinius. Todėl lemiamai svarbu prisiminti ir visiems priminti, kad visos revoliucijos prasideda kaip politinės ir teisinės revoliucijos, kurių metu pirmiausia tik įstatymiškai įtvirtinami ideologijos reikalaujami pokyčiai, kuriuos praktiškai įgyvendinti sunku dėl pasipriešinimo ir tai neretai ilgai užtrunka. Tiesiog reikia laiko visuomenei sulaužyti. Tipiškas pavyzdys: Leninas kategoriškai teigė, kad būtini kolchozai, nes privatus valstiečio ūkis stichiškai atgimdo kapitalizmą, kurį panaikinti ir yra komunistinės revoliucijos tikslas. Bet Rusijoje žemė buvo juridiškai nacionalizuota tuoj po bolševikų perversmo, tačiau palikta valstiečiams dirbti. NEP’o (naujosios ekonominės politikos laikais šalies žemės ūkis ne tik atsigavo, bet ir suklestėjo, valstiečiai net patikėjo, kad tie bolševikai ne tokie jau baisūs… Iki 1929/1930 m., kai vienu triuškinančiu smūgiu buvo įgyvendintas teorijoje skelbiamas privačios žemės nuosavybės panaikinimas suvarant į kolchozus, ir tai baigėsi Ukrainos Holodomoro siaubu. Lietuvoje po reokupacijos ūkininkai taip pat šiaip taip laikėsi iki 1949, kai buvo liautasi su jais žaisti ir buvo masiškai suginti į kolchozus.

Genderistinė ideologija radikalesnė ir nuoseklesnė už marksistinę ir numato panaikinti ne tik santuoką ir šeimą, bet ir biologinę lytį. Marksui ir net Lenino bolševikams tai dar atrodė pernelyg ekstravagantiškas sumanymas. Šių dienų genderistams – tai pagrindinis tikslas. Politinis sprendimas priimtas – lytis turi būti panaikinta. Visos diskusijos – taktiniai žaidimai akims apdumti ir migdyti priešininkų budrumą bei valią stoti į žūtbūtinę kovą kurstant tuščias iliuzijas ir viltis, jog įmanomas koks nors kompromisas ir susitarimas. Tuo patikėti reiškia iš anksto pasmerkti save pralaimėjimui.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
21 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
21
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top