Vytautas Sinica. Tapinokratija

Pro Patria

Kaip veikia tapinokratija mūsų šalyje? Kaip gyvulių ūkis.

Lietuvoje, kai mokytoja netikrina brošiūros šaltinių, ji, pasirodo, nebegali dirbti. Kai ministrė švaistosi atleidimo nuosprendžiais be jokio tyrimo – viskas gerai, galima dirbti toliau. Bet kurio įtakingo politiko ar pareigūno veiklos įvertinimas paskęsta tyrimuose, bet štai mokytojus galima „nuteisti“ ir atleisti tiesiog paskaičius laikraščius ar pažiūrėjus žinias. Skirtingoms kastoms ūkyje skirtingos taisyklės.

Turbūt visos žinių laidos parodė, kad Telšių Žemaitės gimnazijos tikybos mokytoja pamokoje apie lytiškumą rodytose skaidrėse įrašė, jog dauguma serijinių žudikų, kurie suvalgė savo aukas, buvo gėjai. Dar vaizdingai aprašė, ką gėjai daro miegamajam ar kur ten jiems patinka. Skaidrės šokiravo moksleivę, buvo paviešintos internete. Dar labiau šokiruojanti buvo reakcija. Viešais susidorojimais pagarsėjęs žurnalistas Andrius Tapinas pasakė, kad „Telšiuose turi lėkti galvos ilgai ir ne viena“. Ir tą pačią dieną valdžia vykdo komandą: ir mirusios Darbo partijos iškeltas Telšių meras patvirtina, kad mokytoja dirbti nebegali, ir švietimo ministrė antrina, dalinasi atleidimais. Sakytume, gal ne Tapino klauso, o vadovaujasi įstatymu, gal per pusdienį buvo atliktas tyrimas. Bet ne. Čia tokia nauja mada R. Šimašiaus pavyzdžiu: išgirsti iš žiniasklaidos informaciją ir atleisti iš darbo. Kai tuo tarpu mokytojai yra atleidžiami pagal Darbo kodeksą, Švietimo įstatymą ir žemesnius teisės aktus. Gal galėtų būti išimties tvarka nusikaltusiai mokytojai, nes pažangūs balsai užuosdami kraują jau rėkia, kad pažeistas Baudžiamojo kodekso 170 straipsnis. Bet kaip žinia, dėl jokio nusikaltimo mokytoja kalta nepripažinta, nebent ministrė su meru neigia nekaltumo prezumpciją.

Reakcija neadekvati, nors ir ne visai tuščioje vietoje. Paviešintų mokytojos skaidrių turinys sunkiai paaiškinamas, dėl įvairių priežasčių apskritai diskredituoja tradicinių pažiūrų stovyklą LGBT klausimais ir pačiai mokytojai nedaro garbės, o mokiniams – naudos. Problemos su tomis skaidrėmis bent trys.

Pirma, skaidrėse pateikti teiginiai galimai neatitinka tikrovės. Jų autoriaus P. Camerono reputacija dviprasmiška ir net skandalinga, bet neišvengiamai tenka į tai žiūrėti kritiškai, nes pseudomokslininkais yra apšaukiami visi, kurie paskelbia tyrimus, neigiančius LGBT reikalavimų „mokslinį pagrįstumą“ (M. Regnerus, R. Spitzer – plačiau knygoje „Kaip gėjai tampa norma?“).

Vis dėlto pagrįstumo skaidrėse esama. Kilus triukšmui netruko surasti jau ir kitų autorių šaltinių apie gėjų kriminologines koreliacijas (pvz., kad jie sudarė daugumą JAV sulaikytų serijinių žudikų), o labai nepatogios statistikos šita tema yra tikrai daug ir ji dažnai absurdiškai nutylima. Tobulas pavyzdys – kunigų pedofilijos atvejai. Daugiau nei pusė jų – homoseksualūs, nors LGBT asmenų visuomenėje tėra 2–3 proc. Ar šį tikrą, ne alternatyvų faktą nurodžiusi mokytoja irgi būtų neapykantos kurstytoja? Vienu metu išeitų ir prieš gėjus, ir prieš Bažnyčią. Tokio informacinio konteksto žinojimas verčia bent suabejoti, ar statistika buvo tokia išgalvota, kaip teigia, tarkime, Seimo narė Aušrinė Armonaitė. Jeigu vis dėlto taip ir yra, jei vis dėlto mokytoja dėstė klaidinančią medžiagą, ji turėtų būti vertinama lygiai taip pat, kaip klaidinanti medžiaga, moksleiviams pateiktas nepasitvirtinęs ar ydingas tyrimas iš bet kurio kito dalyko, bet kuria kita tema, neliečiant gėjų. Apie atrastas planetas, kurmius, ligas ir lygiašonius trikampius.

Žinoma, taip būtų, jeigu mokytojos skaidrėmis iš tiesų piktinamasi dėl jų neprofesionalumo, o ne tiesiog politiškai/ideologiškai vien todėl, kad buvo paliesti gėjai – vis labiau neliečiama visuomenės grupė. Taigi klausimas yra vienas: ar už blogai parinktą mokymo medžiagą standartinė bausmė anksčiau neprasižengusiems mokytojams yra atleidimas iš darbo? Būtų įdomi mokytojų, mokyklų direktorių nuomonė. Nemokslinė švietimo darbuotojų apklausa veda prie išvados, kad taip tikrai nėra.

Antra, net jei informacija skaidrėse buvo pagrįsta tyrimais, nelabai aišku, kuo ji reikšminga doriniam ugdymui. Studijos apie JAV serijinių žudikų seksualinę orientaciją apima viso labo šimtus asmenų šimtamilijoninėje valstybėje. Homoseksualumas krikščioniškoje perspektyvoje yra problema, o homoseksualių santykių praktikavimas – moralinis blogis. Normalu, kad tikybos mokytoja norėtų tą paaiškinti. Galimai religijos laisvės pažeidimas yra uždrausti aiškinti katalikišką poziciją tam ir skirtose tikybos pamokose. Bet homoseksualumo problema Bažnyčios akyse tikrai ne ta, kad koks šimtas gėjų buvo žudikai ir dešimt – kanibalai. Ne dėl to krikščionybė smerkia politinį LGBT judėjimą. Smerkia už tai, jog šis ydą verčia elgesio norma. Mokytojos pateikta medžiaga atrodo tiesiog nereikšminga ir perteklinė, siekianti šokiruoti, o ne argumentuoti. Šiuo požiūriu nesunku suprasti kilusį pasipiktinimą.

Trečia, informacija skaidrėse tiesiog vulgari. Tačiau tikėtina, kad sukilusiems pries mokytoją piliečiams tai užkliuvo mažiausiai. Nežinia, ar tai užkliuvo pačiai skaidres paviešinusiai moksleivei. Turėjo užkliūti. Mokiniams rašyti, kas ką kur kiša, masažuoja ir ryja, nėra pedagogiška, kad ir kokios būtų tokio dėstymo intencijos. Nuosekliai žiūrint, smerkiant aptariamas skaidres turėtų būti pasmerktos ir visos liberalios lytinio švietimo programos, seksualizuojančios vaikystę ir dėstančios apie absoliutų kontracepcijos saugumą, lytinio gyvenimo malonumą, įvairovę, pozas ir t.t. „Įvairovės namai“ ir panašios NVO, kai kalba apie „mokslu, o ne dogmomis grįstą lytinį švietimą“, visada nepamiršta paminėti, kad jis turėtų būti pagal Pasaulio sveikatos organizacijos standartus. M. A. Pavilionienė kaip tik tokį švietimą siūlė įvesti būdama Seimo nare.

Tikriausiai mažai kas skaitė tuos „mokslu grįstus PSO standartus“, tačiau visiems labai reikėtų tai padaryti (ypač nuo 40 puslapio), nes nėra abejonės, kad jie ir toliau bus aktyviai peršami Lietuvos švietimo sistemai. Vulgaresnės vaikystės seksualizacijos jūs niekur nematėte ir nepamatysite. Masturbacija iki 4 metų, seksualinio malonumo pažinimas iki 6-erių ir taip toliau. Neskaitę netiki, kaip A. Bumblauskas, todėl reikia perskaityti ir pagalvoti, ar tikrai tokio „mokslu grįsto“ lytinio švietimo nori dauguma tėvų. Tikriausiai ne. Bet vien tai, kad Telšių istoriją iškart sekė P. Gritėno straipsnis apie tai, kodėl VDU Teologijos fakultetas rengia lytiškumo ugdymo specialistus, bent kiek įskaitančiam politinio veiksmo logiką aiškiai rodo, kad Telšių istorija bus naudojama būtent „išlaisvinančiam“ lytiniam švietimui pagal PSO standartus įvedinėti. Vienas šio pažangaus lytinio švietimo aspektas jau dabar akivaizdus – seksualinių mažumų lobistinių organizacijų atstovų kelionės į mokyklas tiesiogiai bendrauti su vaikais, kad „LGBT pažinimas būtų ne teorinis, o praktinis“. Lietuvos gėjų lygos atstovas Tomas Raskevičius iškart po Telšių istorijos tą pasiūlė ne vienai žiniasklaidos priemonei.

Tenka atkreipti dėmesį į plačiai paplitusį išimtinai emocinį argumentą esą homoseksualūs vaikai klasėje turėjo baisiai jaustis klausydami tokios pamokos. Neabejotina, taip ir buvo. Tačiau pats argumentas vertas panašiai kiek ir priešingos stovyklos argumentas: „Kaip aš paaiškinsiu vaikams?“. Verta šį argumentą apmąstyti iš principo. Užduodant tokį klausimą apie vaikų jauseną pamokoje kitas loginis žingsnis yra tik safe spaces („saugios erdvės“) įvedimas mokyklose ir universitetuose, kaip tai Obamos valdymo laikotarpiu buvo padaryta JAV. Vaikučius reikia apsaugoti nuo nemalonios informacijos, net jeigu ji teisinga. Tai totalitarinės nemalonių ir neparankių faktų cenzūros darbotvarkės dalis. Nes jeigu skaidrių turinys nebuvo melagingas, faktai tėra faktai ir švietimo sistema negali vadovautis tuo, kaip kas nors jausis. Faktai eina pirmiau emocijų.

Mokyklose taip pat sėdi daug girtaujančių tėvų vaikų, daug sugyventinių vaikų ir t.t. Daug komunistų, kolonistų vaikų, stribų anūkų. Pagal tą pačią logiką turėtų būti uždrausta minėti realius faktus, kad geriantys tėvai smurtauja dažniau nei negeriantys, kad susimetę smurtauja dažniau nei susituokę, kad vienišų tėvų vaikai pagal n rodiklių gyvenime „pasirodo“ blogiau už abu tėvus turinčius vaikus ir t.t. Nutylėti, ką darė SSRS režimo šalininkai ir kaip dabar juos turėtume įvertinti. Juk vaikams skaudu. Biologijos pamokose būtina nutylėti, jog ŽIV yra statistiškai daugiausia tarp homoseksualių vyrų paplitusi liga (JAV sveikatos organizacijos 2013 m. duomenys). Juk kas svarbiau: kaip pasijaus homoseksualūs vaikai klasėje ar galimybė, jog išgirdę šią informaciją jie gales išvengti rizikingos seksualinės elgsenos?

Įprasta sakyti, kad homoseksualumo nesirenkama, todėl tai taip jautru ir svarbu. Tėvų taip pat nesirenkama. Ar gerai jaučiasi vaikas girdėdamas tokius faktus apie šeimas, tokias kaip jo paties? Tikriausiai ne. Ar dėl to turėtų būti uždrausta tuos faktus pasakyti, kai/jeigu jie atitinka pamokos temą ir kai ką prasmingo įrodo (kaip šiuo atveju, deja, nebuvo)? Pagal dalį besipiktinančių, yra būtent taip. Bet tai niekaip nesiderina nei su demokratija, nei su žodžio laisve, nei su ugdymo sistemos tikslais ir principais. Kiekvienas besijuokiantis iš JAV universitetuose esančių saugių erdvių studentams išsiverkti, turėtų su tuo sutikti.

Ir vis dėlto centrinis rūpesčio objektas šioje istorijoje kol kas turėtų būti susidorojimo taikiniu tapusi mokytoja. Kad ir kokios prastos buvo jos skaidrės, vulgari ir galimai klaidinga pateikta informacija. Jeigu mokytoja, pagal R. Šimašiaus Laisvės gimnazijoje sukurtą precedentą, bus atleista be jokio tyrimo, tai bus elementarus susidorojimas dėl pažiūrų, dar daugiau – dėl religinių įsitikinimų. Visi suprantame, kad jeigu vietoj Bažnyčios mokymui užkliūnančių gėjų skaidrėse būtų beveik bet kas kitas, bet kuri visuomenės grupė ar gamtamokslio faktas, o ypač tie nelemti pedofilai kunigai (kurių tėra gal panašiai nedaug kaip ir serijinių žudikų gėjų), panašaus triukšmo ir kalbų apie atleidimą niekada nebūtų buvę.

Politinis susidorojimas yra blogas savaime, bet dar blogiau, kai tampa tendencija, kuri skatina pati save. Kiekviena dėl A. Tapino komentaro „nulėkusi galva“ Lietuvoje užveda entuziazmą skųsti dėl pažiūrų, dėl klaidų, dėl gramatikos klaidų ir t.t. Būtent taip kuriama liberali diktatūra – santvarka, kurioje vienintelė saugi pasaulėžiūra, yra „pažangi“, o šio „pažangumo“ turinys keičiasi pagal įtakingiausių liberalių veikėjų užduodamą toną (štai JAV, kur šį toną užduoda spauda, o palaiko Holivudo žvaigždutės, 2013 metais dar buvo „pažangu“ pritarti vienalytėms santuokoms, o 2016 metais „pažangumas“ jau reikalavo pritarti translyčiams vyrams moterų dušuose).

Neseniai visai pagrįstai pradėta kalbėti apie žiniasklaidos laisvę Lietuvoje. Premjeras sakė, kad ji kone tobula, akademikai kritikavo vidinę medijų cenzūrą. Bet apie kokią laisvę galime kalbėti, kai laisvės šaukliu apsiskelbęs įtakingas žurnalistas leidžia sau atvirai aiškinti, kas turi būti atleisti iš darbo, ir – įspūdinga – politikai tai vykdo. Jau praėjusioje Seimo kadencijoje buvo akivaizdu, kad kelių žurnalistų politikai bijo kaip velnio ir bet ką padarys, pasakys, apsigalvos ir balsuos, kad tik jiems įtiktų. Šiandien Seime ir Vyriausybėje turint tiek politikos naujokų tas reiškinys tik stiprėja. Ant rankų pirštų tilptų ratelis žurnalistų, kurių pažiūros tarpusavyje kone nesiskiria, visiškai neatspindi visuomenės pažiūrų, bet kurių įtaka politikų elgesiui didesnė už bet kokių visuomenės apklausų ar ekspertinių rekomendacijų. Groteskiška Telšių Žemaitės gimnazijos mokytojos „galvos lėkimo“ istorija yra tiesiog išraiškingas šios tendencijos pavyzdys.

Stebint pastarųjų metų tendencijas, nesunku įžvelgti intenciją kurti tokį informacinį foną, kuriame kiekvienas suprastų, kokios pažiūros negalimos ir kuo baigiasi bandymai būti nepažangiu. Sėkmingai jį sukūrus visų lygių karjeros tarnautojai, bibliotekininkai, muziejininkai, mokytojai, politikų padėjėjai, žurnalistai ir kiti specialistai – visi – pagal nutylėjimą žinos, kad kur jau ten nesąmonės apie kanibalus, kai kuriomis temomis geriau išvis nekalbėti nieko, nes niekada nežinai, kokios gali būti pasekmės. Skundimai ir parodomieji atleidimai, kurių kitomis, mažiau jautriomis temomis niekada nebūtų, tikėtina, skirti būtent tam. Bent Seime ši baimė yra labai sėkmingai paskleista ir išplitusi.

Tokiame kontekste mūsų visų rūpestis ir interesas yra, kad mokytojos skaidrės ir kurso medžiaga būtų nešališkai ištirti įprasta tvarka ir, jeigu buvo klaidinga, vienaip, o jeigu tik perteklinė, kitaip įvertinta ir drausminama lygiai taip pat, kaip mokytojai Lietuvoje yra ir būtų baudžiami už bet kokias klaidas parenkant netinkamą pamokose dėstomą medžiagą. Jau dabar minėtos mokytojos kolegos, mokiniai ir tėvai renka parašus už jos darbo vietos išsaugojimą, o mokiniai organizuoja ir piketą mokytojai ginti. Tikriausiai nebuvę Laisvės piknike ir nesupratę, kas yra „tikra laisvė“, moksleiviai renkasi dorą žmogų ir sąmoningai ar ne nesutinka būti naudingais idiotais parodomajame nepažangiųjų valyme.

Tą matant aišku, kad jeigu bus susidorota dėl netinkamos medžiagos atleidžiant šiaip jau niekada neužkliuvusią ir bendruomenės mylimą mokytoją, Lietuvoje bus suteiktas pats geriausias šansas patikrinti jau senokai šalyje nemokamų, ujamų ir žeminamų pedagogų profesinį solidarumą ir mūsų visų pilietinę savimonę. Juk kiekvienas gali būti kitas tapinokratijos girnose. „Naujo žmogaus“ kūrimas, kaip ir ankstesnėje santvarkoje, reikalauja aukų.

propatria.lt

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
32 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Ale

Dėkui autoriui. Paprastai ir aiškiai.

Tapinas

yra kerdžius zoofilas, todėl jis galvoti kitaip nemoka ir negali

Gal čia daugiau

net ne orientacijų ,o tiesiog požiūrio į paleistuvavimą ,ištvirkimą problema.Vienas iš 10 Dievo Įsakymų sako Nepaleistuvauk.O tai labai nepatogu liberaliai pasaulėžiūrai.

apgailėtina siyuacija

Apstulbau, kai vakar perskai2iau klasikinį pavyzdį, kaip Lietuvoje užauginams nuolankumas, cituoju:
„Reaguosime. To neturi būti. Mes kiekvieną posėdį pabrėžiame, kad mokytojas turi kalbėti tai, ką turi kalbėti, ir daugiau nieko“, – vakar BNS kalbėjo gimnazijos direktorius Žydrūnas Želnys”.
Tapinizmas -skundimas ir raginimas susidoroti, tai vakar pavadinant „naująja tvarka” jau buvo pokario ir brandaus socializmo metais. Vyresni atsimena savo kailiu. Tapinizmas -kai pajungus feisbukinius draugus, žaibiškai sureaguojama norima kryptimi, apkaltinamiesiems net nespėjus išsižioti.
Negaliu patikėti, kad netinkamai copy paste metodu sumėtytos skaidrės pamokoje pakeltos į aukščiausią ministrų lygį. Ir nieko naujo, kad tyrimų ir tyrėjų kompetencija suabejojama, kai jų rezultatai nepalankūs ideologizuotam požiūriui. Baimė -labai efektyvu. Numatomas susidorojimas su mokytoja visuomenei suveiks dar kartą kaip skiepas.

Net ir viena

žmogžudystė,kas ją beįvykdytų,kokios orientacijos, yra labai daug.Nužudytas pasaulis.

Pasibaisėtinas

ministrės elgesys.Raganų ieškojimas ir ant laužo ją ,ant laužo.Ką tai primena-viduramžius.

Žmogus

Labai teisingas straipsnis. IR NUO KADA facebukas tapo pagrindiniu informacijos šaltiniu, ten gi rasi ko tik nori, visokių pletkų ,visokių grasinimų, tai kaip rimti valdžios žmonės remiasi tokia informacija, turėjo būti nors koks to šaltinio skundas, nepasitenkinimas arba nors koks tyrimas .O čia užteko pliurptelėjimo ir burbulas. Man atrodo, kad čia arba paprastas apsižioplinimas , arba sąmoningas dėmesio nukreipimas ,kai svarstomas darbo kodeksas, algų kėlimai, nepagrįsti mokslo metų pratęsimai, kad užčiaupti nepaklusniuosius.

kaip garliavoje

pedofilai, kgbistai, pederastai ir komunistai – tai mūsų valdantysis, teisėsauginis ir ekonominis elitas.
——-
o kur tas moralinis, katalikiškas, tautinis, patriotinis elitas?
(uždubasinti per besitęsančią okupaciją – okupantų ir jų kolaborantų)

ruta

..na ,stai toks neoliberalizmo snukis , kas pries ju ideologija , tas priesas – sunaikinti ..

istorinė atmintis

Pamenu Tapinuko tėtį. Pasirodo, kad obuolys nuo obels toli nurieda.

VaidasVDS

Visada kyla blogis tuomet, kuomet liga ar sutrikimas nėra gydomas, šalinimas ar neutralizuojams protingomis priemonėmis, o netgi iškeliamas į propagandinį kultūros lygmenį valstybės ar valstybių lygiu. Toks reiškinys turėtų būti tyrinėjamas tiek moksliniu, tiek dvasiniu lygmeniu. Ir, kas svarbiausia, net ir moksliniai tyrimai, neangažuoti nei į vieną, nei į kitą pusę, rodo, kad nėra jau taip gerai, kada ta pati lytis santykiauja su ta pačia lytimi ar tuo labiau auklėja vaikus, kurių pagal jokius mokslinius duomenis negalėtų susilaukti tik iš tos pačios lyties. Todėl bandymas toleruoti akivaizdžias nesąmones ir tai iškelti į kultūrinį lygmenį, priverstinai primetant visuomenei tą toleruoti, negali duoti gerų rezultatų. Tačiau reikėtų paminėti ir klaidas dvasiniame lygmenyje. Kai kurios žmogiškai sukurtos dogmos labai nepalankiai žiūri į genetinių… Skaityti daugiau »

deja>

Net ir viena 2017-04-28 7:46

Viena žmogžudystė – nusikaltimas, tūkstančiai nužudytų- statistika…

Valentinas Šapalas

Bravo autoriui už puikų straipsnį. Neįmanoma su juo nesutikti. Darosi baisu, kai du procentai ar net mažiau nenormalių ar savanorių ligonių nori primesti savo nuomonę ir gyvenimo būdą (savo ligą) 98 procentams visuomenės, o politikai ir atsakingi asmenys, vadovai tokiam siekiui pritaria net nemirktėlėję ir jau linčiuoja kitaip manantį. Kur einame, ponios ir ponai, sveiką pasaulį norime paversti nesveiku, iškrypusiu, grįžtame į stalinizmo epochą ? Ir tai vadiname demokratija ?

labai teisingas straipsnis

Šalin Tapinokratiją. Vytautas Sinica retas reiškinys Lietuvos diskusijų erdvėje, jo mintys nepiktina kaip daugumos kitų

SSaulius

Tai kad mokytoja pasakė-kanibalai yra gėjai,o ne atvirkščiai.Tai esminis skirtumas,ar nepastebėjot?

Joana

Jau yra peticija Mokytojai palaikyti: http://peticijos.lt/visos/72370/signed

to istorinė atmintis

Tapinas vyresnysis buvo mano dėstytojas Universitete. Nieko blogo apie jį negalėčiau pasakyti. Manau, jei L.Tapinas būtų ką nors šlykščiai įskundęs ar raginęs su kažkuo susidoroti, seniai tai būtų išlindę viešumon, dar tada, kai jis buvo sveikas ir užėmė svarbias pareigas. Bet va jaunėlis tapiniūkštis tai jau tikrai supuvęs obuolys… Nemalonus nebrendila narcizas, lietuviškas pavlikas morozovas.

albina

Puikiai pasakyta,pritariu,nes manau,kad labai dažnai keistai išvartoma žodžių lAISVĖ,DEMOKRATIJA,TOLERANCIJA prasmė.Tik vietoje SEKANTIS turi būti žodis KITAS.

Tarabilda Joanai

Perskaičiau peticiją ir apėmė siaubingas apmaudas. Kreipiuosi į peticijos autorius. Ir kaip jūs taip galit? Ką jūs parašėt? Atsiprašinėjantį, pilną šuniško nuolankumo ir triušiško baugštumo liudijimą. „Būkit geri, susimilkit, pasigailėkit „suklydusios” mokytojus. Ji daugiau taip nedarys.
Ar jūs bent suprantate, ką parašėte? Jūs kenkiate ne tik mokytojai, bet skatinate prisitaikėlišką, paternalistišką mokytojų laikyseną. galų gale į kokią padėtį jūs statote pačią bažnyčią, religinį ugdymą, kuris kol kas dar nėra atšauktas iš ugdymo programų. Per jūsų tokias peticijas ir bus atšauktas.
Gėda. Ar negalėjote pasitarti su protingais žmonėmis, kad padėtų (parašytų) rimtą peticiją, kurią pasirašytų šimtai tūkstančių. Tokios geranoriškos peticijos ir sumauna visą reikalą.

Nervas

Nale kaip čia išeina ,kad po krikščioniškų valstybių vėliava esanti Lietuva praktiškai imasi reakcijos prieš mokytoją? Juk šito fakto nepavyks nuslėpti…
Atsibuskit biskelį – vargdieniai jūs…

Juozapas--- Tarabildai

Kad p. Joanos reklamuojama peticija yr tikrai šūdinai nuolankiai vergiška – pritariu. O dėl „geresnės” rašymo… Sakyk, ar pameni- kada musyse peticijomis buvo pasiektas koks nors apčiuopiamesnis rezultatas? Su uzurpatorišku režimu įmanoma susitarti, tik pakišant valdžiai po nosimi ultimatumo kumštį. Konflikto vieta- mokykla. Visų pirma ten turi būti sprendžiamas reikalas. Mokiniai, jeigu jie ne visiški subingalviai, turi imtis dalykų atstatymo į savo vietas- tuoj pat pasakyti bendraklasei skurdo ir palvlei morozovaitei susirinkti manatkes ir dingti iš tos mokyklos. To turi reikalaiuti ir tėvai. Reikalauti! Antra mokiniai ir tėvai privalo iškelti ultimatumą mokyklos direktoriui, merui jog jeigu bus bandoma susidoroti su Tikybos Mokytoja, tuomet mokykla bus totaliai boikotuojama. Ir būtų tvarka. Piderizmo stúmikams tiesiog turi būti rodoma reali jų vieta. Parodant… Skaityti daugiau »

Joana

Žiūrau koks ciongas pakilo, kad pareklamavau pasirašyti peticiją, kurios nuorodą atsitiktinai radau viešojoje internetinėje erdvėje. Žinot, gerbiamieji, ne aš ją kūriau ir ne man teisti jos kūrėjus. Ačiūdie, kad dar yra žmonių, kurie tuščiai nemala liežiuviais, o imasi konkrečios veiklos. Ir aš pasigedau kontaktų, kurie turėtų būti norint susisiekti su peticijos kūrėjais, tačiau apsidžiaugiau bent tuo, kad jau kažkas ėmėsi to „juodo” darbo. Aš pasirašiau ne pritardama peticijos autoriams, bet pareikšdama savo nuomonę: 1263). J.Jucytė. Nepažįstu šios Mokytojos, tačiau gerbiu ir palaikau už jos pastangas išugdyti mokinius dorais Lietuvos piliečiais. Ištvermės ir Dievo palaimos Mokytojai šiuo sunkiu jai metu. Vardas: Joana Pavardė: Jucytė Beje, dėkodama už nepelnytą kritiką, ta pačia proga noriu pareikšti, jeigu dar nepastebėjote, kad mūsų internetiniuose dienraščiuose… Skaityti daugiau »

Peticija

Pritariu Joanos pozicijai. Taip, amžinas vargas su tom peticijom. Dažniausiai būna išmetamos į viešą erdvę bet kaip surašytos, ir žmonėms baisi dilema: ar pasirašyti, nors ir netobulą, bet už pačią intenciją, ar dėl netobulumų palaidoti ir patį reikalą. O kartais būna kelios peticijos tuo pačiu klausimu, kaip ir šį kartą, portale peticijos.lt – viena, susilaukusi pelnytos Tarabildos kritikos, bet tikrai populiari, o peticijos.com – kita, stipriai surašyta, Adomo Ragausko, bet neturinti perspektyvos. Vėlgi dilema. Ir iš to kylančios manipuliacijos galimybės. Taip, peticija su trūkumais. Bet savo atskirąsias nuomones galima glaustai išdėstyti šalia, pasirašant peticiją. Manau, kad rašytis būtina, nes tik masinis mokytojos palaikymas gali padaryti įspūdį homo tapins.

Salomėja

A. Tapinas, be to, kas straipsnyje labai teisingai apie jį pasakyta, dar yra ir arogantiškas neatsakingas sukčius. Vesdamas laidą ,,Auksinis protas” jis klastoja atsakymus, taip kenkdamas žaidėjams ir skleisdamas klaidinančią informaciją. Pavyzdžiui, jis teigė, kas Petras Kurmelis yra Cvirkos sukurtas personažas, o ,,Sentimentalų romansą”(pateikė citatą – aš mylėjau tave tau nežinant) anot šito analfabeto, parašė Antanas A. Jonynas. Šias klaidas pastebėjau tik epizodiškai retkarčiais žiūrėdama laidą, nesu tikrai šios laidos gerbėja, nes užknisa išsidirbinėjimai, arogancija, dažnai neetiški visokie juokeliai bei laiko tempimas. Tai galima tik įsivaizduoti, koks ten jo ,,auksinis” protas, kiek dar ten klaidų iš kitų sričių, kurių aš neišmanau.Juk gėda taip elgtis tipui, kuris vis moko, smerkia, net tyčiojasi dėl mažiausios net menamos klaidos.

p. Peticijai

Taip masinis Mokytojos palaikymas

Vytautas Venckevičius

Palaikau gerb. mokytoją – tik tokios asmenybės lems Lietuvos ateitį. Šalin genderizmo užmačias!

Masinis palaikymas

peticijomis kurių niekas netrukdo tiesiog ignoruoti

Čečėnijoje

grobia,kankina,žudo gėjus.Tai nepriimtina.Visiška painiava.Vakaruose per didelės ,įžūlios laisvės,o Čečėnijoje irgi absurdas.

Standartai dvejopi o ne dvigubi

Jei pats žodis „peticija” dar nekelia alergijos, galima pasirašyti (man kelia, bet vis vien pasirašiau)čia: https://www.peticijos.com/prie_dvigubus_standartus_dl_tikybos_mokytojos_pasisakym

Tarabilda

Mokytoją, be abejo, aš irgi palaikau. Matau jos labai tiesią laikyseną, nes mokytoja suvokia, kad yra Dievo akivaizdoje ir kalba aiškiai, ką jai sąžinė liepia kalbėti. O iš peticijos sklinda nelyg atsiprašymo gundymas. Atsiprašymu siekiama išvilioti mokytoją iš tiesos zonos, kurioje ji yra.
Ar toksai individualus palaikymas nėra tvirtesnis palaikymo petys už statistinį pavardės vienetuką po peticija, kurios turinys, kaip rašiau primena indulgencijos prašymą iš neteisaus?

Joana

Nutariau pažvelgti į rekomenduojamą peticiją apie dvigubus standartus:

https://www.peticijos.com/prie_dvigubus_standartus_dl_tikybos_mokytojos_pasisakym

Peticija nebloga, ir dėkui Dievui, kad atsiranda tokių pasišventėlių, kuriems ne „dzin”, kas vyksta Lietuvoje. Keista kitkas. Keista, kad ją pasirašantys kai kurie piliečiai slepiasi po lapu — bijo paskelbti savo pavardžių. Vadinasi, jie nėra užtikrinti tuo, ką daro, neturi savo pozicijos ir bijo atsakomybės? Kaip besiteisintum, toks bailumas (ar liguistumas) irgi panašus į… dvigubus standartus.
Prašau nepalaikyti mano pastabos kritika, noru kažką įžeisti ar įžiebti naują beprasmišką, brangų laiką ėdančią diskusiją. Dieve, gink. Tai — tiesiog akis badančio fakto konstatavimas. Žiauriai nemėgstu ginčytis ar konfliktuoti, todėl savo komentarą užbaigsiu liaudišku paporinimu: BIJAI VILKO, NEIK Į MIŠKĄ.

pagaliau

Tapinui vienąkart reikia parodyti vietą. Berniukas taip įsivažiavo, kad net protmūšių nesinori dėl jo fizionomijos žiūrėti. Senai jaučiu antipatiją šiai šeimynėlei, gaminančiai Lietuvėlei skandalus pagal užsakymą.

32
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top