Pavyzdžiui, aktyvistai kieme ant sienos nupiešia didžiulį kūjį su pjautuvu.
Gyventojai pasipiktina ir jį uždažo.
Pirmieji sako: šis kraupus vandalizmo aktas liudija baisią klasinę neapykantą mūsų šalyje žmonėms, dirbantiems žemės ūkyje ir pramonėje.
Tiesos.lt prierašas:
Antradienį laidoje „Ryto allegro“ vykusią diskusiją, pagrįstą prielaida, kurią laidos vedėja Ugnė Kačkauskaitė savo FB paskyroje suformulavo taip (kalba netaisyta): „Saltoniškių požeminėje perėjoje LGBT vėliavos perdažytos į Lietuvos trispalvę atvejis pastaruosius metus yra tik vienas iš daugelio pavyzdžių, kaip valstybinis simbolis – Lietuvos vėliava naudojama visuomenę skaldančiais, o ne vienijančiais tikslais“, ir pavadintą „Kaip nepaversti vėliavos įkaite? Kada vėliava yra piktnaudžiaujama?“, galite perklausyti ČIA.
Kalbėtasi su Nida Vasiliauskaite ir Algimantu Černiausku, išgirsite ir Mykolo Katkaus bei Agnės Narušytės komentarus.