Pozicija, kurios nenori girdėti LGBT lyderiai. Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu

Eimantas Gudas prisistato kaip turintis homoseksualų potraukį, tačiau nenorintis to propaguoti, o LGBT judėjimo reikalavimus keisti šeimos sampratą vadina marksizmu.

Seksualinės revoliucijos šaknys, gėjų lobizmas, kodėl liberalų siekiai neišspręs patyčių problemos, pasiūlymai gydytis nuo homoseksualumo ir kodėl LGBT lyderiai yra panašūs į komunistų revoliucionierius. Apie visa tai Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu.

Pokalbio temos:
0:38 – Homoseksualas, kuris nenori propaguoti savo potraukio. Kodėl?
05:06 – Ar neapykantos kalbos įstatymai ir gėjų santuokos gali išspręsti patyčių problemą?
08:18 – Homoseksualumas. Gimstama ar tampama?
12:38 – Homoseksualumo gydymas. Taip ar ne?
16:02 – LGBT judėjimas – marksistinis?
22:02 – Gėjų lobizmas. Kiek tame verslo?
29:07 – Kas sudaro LGBT? Kodėl Eimanto nuomonę bandoma užčiaupti?
34:51 – Ar visi gėjai palaiko T. Raskevičių?
37:25 – Visuomenės homoseksualizacija. Realybė ar politinis triukšmas?
42:09 – Kaip katalikybė padeda Eimantui?
44:38 – Homoseksualai ir Bažnyčia.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
30 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Dzeikas

Homoseksualistu(kai kuriu) priestaravimai LGBT tapatinami su darbininku ar samdomu darbuotuoju priestaravimams komunistams. Tokie iskart apsaukiami isdavikais , savanaudziais kolaborantais (paieskomi slykstesni zodziai, zr. bolsheviku leksikona „oportunistai” , „isverstakailiai”, „samdomos burzuazijos mergses”). Visas problemos buvo siulomos spresti naikinant burzuazija t.y. zmones kurie moka sutelkt verte ir pavarst ja kapitalu, t.y. dauginti verte. Cia bolshevikiniai propogandistai pakeldavo pirsta ir detalizuodavo , girdi kaip klase, kaip klase, girdi ne fiziskai. Na kaip realybeje budavo burzuazijos „kaip klases” manau visi gerai atsimenam. Geriausiai save isreiskia socialdemokratine ideja JAV, kur profsajungos neretai susitardavo su imoniu vadovais (t.y. darbo atstovai susitardavo su kapitalo atstovais), pvz. imones vadovas prasydavo profsajungos vadovun sutikti su atlyginimu mazinimu laikinu, kartais netgi skolon. Kriziu metu , kai alternatyva budavo imones bankrotas(o… Skaityti daugiau »

Birute

Labai protingas sis Zmogus,pritariu ir nesmerkiu jo,kaip ir a.a Zilinsko.

nuomone

labai gera,informatyvi laida,bravo

Prašalietis

Kol kas nelabai gausūs pagal europines”mierkas” vakarietiškai „besicivilizuojančio” lansberginio durnių laivo išangių tratintojai matomai tol save afišuos, kol išlikę adekvatūs tautiečiai ne tik juos pamatę, bet net ir atlikdami gamtinius reikalus tualete vien tik prisiminę , kad tokie save reklamuojantys „tautiniai” apskretėliai egzistuoja, pradės ir vemti….

Prašalieti,

negerk pilstuko, o tai per bortą iškrisi.

Prašalietis

Prašalieti, 2021-02-25 16:02
Homikų bičiuli, „būk geras”, nepamiršk savų kompanijoje gerai vazeliniu pasitepti tą vietą, kuria galvoji, nes, nepakankamai išsiblizginęs vazelinu, „patriotinio” akto metu bliausi kaip vieniu metų bliauna iš džiaugsmo dešimt homoseksualinių ožių choras…

Al. Dzeikui

,,Homoseksualizmo sklaida , pagal ju agentu veiksmu pobudi labai panasus i bolshevikus.” Jis ne panašus, o yra sudėtinė komunizmo dalis. Tik panaudojama tikslingai, pagal reikalą.

Išsidavęs kaip prokremliškas Prašalietis

niekuomet nepasižymėjo mąstymo nuoseklumu. Gi dabar, kuo toliau, tuo labiau, net su užuojauta stebiu, kaip sparčiai degraduoja, isteriškai puldinėdamas lietuvius ir jų patriotizmą. Ir jam visai nesvarbu, kokia straipsnio ar pokalbio tema. Vien ko buvo vertas lietuvių unikalaus patriotizmo liudijimas – partizaninio pasipriešinimo sovietų okupantams Lietuvoje mastas, niekur ir niekada neregėtas Europoje!
Beje, panašiai elgiasi ir Dzeikas. Manau, kad tai vienas ir tas pats kietasprandės tautos prokremliškas personažas, čia įmestas įtakos agentėlis.

> 22:15

Taip, greičiausiai. Tik viena ,,dviveidžio Jano” pusė retkarčiais medžioja mistinius langų majorus, o kita (17:50) be skrupulų atskleidžia savo ,,dvasinį” (analinį) veidelį.

Būtų gaila,

jei atviras ir sąžiningas žmogus, pasibjaurėjęs kai kurių ,,dvasininkų” (jų kartais ir šiame portale matome) moraliniu išsigimimu, nusiviltų ir pačia Dievo idėja. Belieka palinkėti sėkmės ir ištvermės, o jeigu ką, prisiminti, kad visi raktai į Tiesą slypi žmogaus širdyje. Kai žmogus ieško Tiesos, anksčiau ar vėliau gauna ir nuorodas, kur ir kaip tos Tiesos ieškoti.

lin

Tai yra dvasinis apsedimas. Zmonems kurie netiki Dievu sunku tai suprasti, nes neraukia dvasiniu reikalu. Reikia islaisvinimo. Esu macius video kaip zmones yra islaisvinami is homoseksualumo dvasios.

Žodžio laisvė...

Lietuvos priešai įvairiais būdais bando priešinti Lietuvos visuomenę.Tam yra panau-
dojami ir moraliniai,dvasiniai ir fiziniai iškrypėliai.Jie lenda per visas infor-
mavimo priemones,t.t. Tiesos.lt.Pažiūrėkit į šitą personą.Tai,tikriausiai,moterų negeidžiama ir dėl to ieško būdo į save atkreipti dėmesį.Turi daiktelį,o kaip ir kur jį panaudoti neranda galimybių.Kad varlikę užsidėjo,bet proto dėl to nepadaugėjo.
Petkau,ar svarbesnio klausimo Lietuvoje nesurandi ir įdomesnio pašnekovo neįstengi pasigauti???

Žodžio laisve,

ar Simonko ir Raskevičius tau mielesni?

> lin

Įmanoma, kad yra taip, kaip sakote. Tiesiog susiformavo galingas egregoras ir užvaldo vis didesnio žmonių skaičiaus sąmonę ir pasąmonę. O kitas galingas egregoras verčia kariauti ,,kryžiaus karus” visų su visais. Tačiau jeigu 1 procentas tokių užvaldytų žmonių sustotų ir pasakytų ,,ne”, tie egregorai pradėtų silpti ir kada nors išnyktų. O kam naudinga, kad žmonės skaldytųsi į vis mažesnes grupeles ir be perstojo vieni su kitais kariautų? Kas mąsto, tas supranta.

> Žodžio laisvei

Kai galingas pasaulinis LGBT klanas bando priversti Lietuvą ratifikuoti visokias Stambulo konvencijas, gėjų poras prilyginti bažnyčioje susituokusioms šeimoms, kai vaikams nuo darželio siekiama pradėti aiškinti, kokia puiki yra homoseksuali meilė, o iš tam besipriešinančių tėvų tiesiog atiminėti vaikus, kai kompleksuoti paaugliai skatinami keisti lytį net iki chirurginių operacijų, kai net dalis kunigų užsiiminėja bala žino kuo, tokie kitaip mąstantys žmonės yra aukso vertės. O kad D. Petkus kalbina tokius žmones – tai jam tik pagyrimas. O jūs ir toliau galite su meile balsuoti už apsimetėlius markso-konservatorius ir jų brolius dvynius iš KGB-laisvės partijos, bet nepamirškit, kad ir jūs kada nors turėsit atsakyti prieš Dievą už tą savo savanorišką aklumą ir nemeilę savo tautai. Melskitės, kad pasaulį pradėtumėt matyti neiškreiptą, nes… Skaityti daugiau »

Žodžio laisvė...

>Žodžio…Neknisk proto.Kada paskutinį kartą buvai bažnyčioje?Kad esi pažeistos moralės subjektas ,kad bandai man primesti tai,kuo aš niekada nebuvau ir nesiruošiu
būti.Aiškintojas…Pats tapk tikru ir protingu pilnaverčiu visuomenės nariu,o ne
sorošinių trupinių lesiotoju.Man nei konserv.,nei visokių laisvių propaguotojai yra
šlykštūs padarai,kuriems valstybės lovys yra pats mieliausias daiktas pasaulyje.

Birutei

„Labai protingas sis Zmogus, pritariu ir nesmerkiu jo,kaip ir a.a Zilinsko.“
Sutinku su tuo, kad jis dėl savo ydos tikrai nenusipelno pasmerkimo, nes visi esame kažkiek nuodėmingi tik kitokiais būdais. Tačiau kyla klausimas, kodėl viešai atvirauti, kad jis kartais pasiduodantis gėdingam ir nenormaliam elgesiui…

Nelengva,bet verta

Visas „sveikasis” vakarų pasaulis yra praradęs moralinius orientyrus,paskendęs nuodėmėje.Daugiau,kaip 1/3 visos internetinės paieškos susiveda į pornografiją.Taigi tas visas lgbt darinys jau tik,kaip pasekmė ir paskutinis ženklas ant sergančio ir nykstančio vakarų visuomenės kūno.Nežinia kas tai būtų,bet jau reikia kokio tai pasaulinio sukrėtimo ,nes jau viskas tiek apsalo,žmonės tiek išpuiko,kad jų nedorybės jau dangų siekia.O žmonės tiek neturintys to potraukio ar turintys,jei jie deda pastangas ir laikosi Dievo bažnyčios skelbiamų moralinių normų yra verti pagarbos ir pagalbos.Nes demonai kiekvienam turi „dovanėlių” pagal atitinkamas mūsų silpnybes.

2021-ais

lietuviai susidūrė su homoseksualumu.

>2021-02-26 12:56

Dėl viešo atviravimo.Pradžioje,ankstyvaisiais amžiais katalikų(visuotinėje)bažnyčioje būdavo vieša išpažintis.Žmonės susirinkdavo į bažnyčią ir prie visų išpažindavo sunkias nuodėmes; paleistuvystės,žmogžudystės ar kitas,pvz už padarytą abortą reikėdavo atgailauti dešimt metų.Ankstyvieji krikščionys rimtai žiūrėjo į nuodėmę,o ir aplinkiniai, tų senų laikų ir pagoniškų tautų žmonės matydami ,tokį tikėjimą į Jėzaus sekėjus žiūrėdavo su pagarba,nes tais žiauriais laikais už savo tikėjimą tikintieji ne retai ir mirdavo kankinio mirtimi,o ir dabar yra žudomi nekrikščioniškuose kraštuose.Aišku kažin ar šiuo laiku kas beateitų į bažnyčią jei būtų vieša nuodėmių išpažintis ,o ką jau kalbėti jei reikėtų mirti už tikėjimą.Tik įsivaizduokite,kokį konservatorių bažnyčioje atvirai prie visų sakantį,:”ėmiau pinigus iš užsienio lgbtq fondų propagandos sklaidai ar Seime balsavau už vienalytes „santuokas”:).Gal tokia atvira visuotinė išpažintis parodytų mūsų tikrajį veidą,nuodėmingumą,nes dabar… Skaityti daugiau »

>> Žodžio laisvei 12:47

,,Kada paskutinį kartą buvai bažnyčioje?”, ,,Neknisk proto”… Štai kuo skiriasi ,,praktikuojantys katalikai” nuo žmonių, tikinčių į Dievą. Užtenka tik pasirodyti bažnyčioje, kad žmonės matytų, koks esi ,,šventas”, ir gali tapti pasaulio teisėju, didesniu už patį Dievą. Visiškai pamiršęs Dievo priesaką ,,Neteiskite, ir nebūsite teisiami”, gali diena iš dienos putoti pykčiu ant visų ir ant visko. Priežastis nesvarbu, svarbu tik tavo didenybės teisė į pyktį ir smerkimą. Bet ar tikrai turi tokią teisę? Protingi žmonės sako: ,,Vienam Dievas nueidamas, kitam pareidamas”. Esi jau, atrodo, garbingo amžiaus, o tiek mažai išminties. Taip, homoseksualumas yra lengvesnio pobūdžio sutrikimas, o norus gali valdyti visi, ir sveiki, ir nelabai. O ką pasakytum, jeigu tavo anūkas ar proanūkis užsigimtų hermafroditu (jeigu turėtų ir vyro, ir moters… Skaityti daugiau »

ah1

apie harmoninę patalogiją : https://youtu.be/9go_LV1eEvQ „0 : 25 tyrimai parodė kas pas homoseksualistus Hipofizė homoseksualisto vyro keturis kartus didesnė pagal dydį negu Hipofizė pas normalų vyrą. Keturis kartus didesnė. Jūs žinot kad jei skydliaukė čiut didesnė ….tai patalogija, 15 – 20 proc. tai patalogija, du kart tai iš viso pradeda išpjauti. Žinote, taip? O čia keturis kartus didesnė, – tai ir vėlgi ne mano duomenys, tai tomografo duomenys kai tiriama – medicininių tyrimų duomenys. Įsivaizduokit po kokiu harmoniniu smūgiu esa toksai žmogus. Jei pas moteris kai pas jas ypatingos dienos, arba kai nėščios – padidėja du kartus, kodė?, todėl kad moteris turi ne tik savo organizmą aprūpinti bet kūdikį viduje jos kai ji nėščia. Kai moteris nėščia ar kai ypatingos… Skaityti daugiau »

>>> 13:29

Ne, ne 2021. Seneliai homoseksualumą matė Smetonos laikais, proseneliai apie panašaus tipo apsigimimus žinojo dar caro laikais. Bet seneliai draudė savo vaikams iš tokių žmonių tyčiotis ir net užsiminti, kad žino, nes laikė tai sunkia liga, o iš ligonių tyčiotis nevalia, kad ir pačiam to paties netektų. O homoseksualai jei ką ir skriaudė, tai tik savo šeimas (nes kartais būdavo didesni egoistai). Todėl taikiai gyveno šalia vieni kitų. Kaip ir šalia žydų, čigonų, sentikių ir kitų ,,kitokių”. Visi suprato, kad nevalia kitą žmogų bandyti perdirbti pagal save, todėl nesipyko. Kaip mums, dabartiniams, toli iki to!

ah1

TLK-10-AM sisteminis ligų sąrašas tiesiogiai taikomas Lietuvos gydytojų. F- 64,65,66

Deivis

Homoseksualizmas yra tas pats bolševizmas. Su bolševizmu labiausiai kovojo tik Hitleris. Bolševizmą platino Jungtinės Amerikos Valstijos padėdamos sovietams kare.

Ne, Deivi

Bolševizmas ir fašizmas yra labai panašios ideologijos, kurios turėjo padėti tų ideologijų išpažinėjams užkariauti pasaulį. Todėl ir susipešė, nes ir vieniems, ir kitiems pusė pasaulio atrodė per mažai. Kas kam ir kodėl padėjo – ne 5 minučių diskusijos reikalas. Su homoseksualumu tai niekaip nesusiję, nes homoseksualumas galbūt yra hormoninis ar kitoks sutrikimas, tik bėda, kad iškreiptos sąmonės žmonių ir jis verčiamas absurdiška ideologija.

> Deiviui

Sovietmečiu buvo toks anekdotas:
– Į kokią peklą norėtum eiti po mirties – į kapitalistinę ar socialistinę?
– Aišku, į socialistinę! Jei bus smalos, nebus malkų, jei bus malkų, nebus smalos. O kapitalistinėje pekloje svilk ir svilk dieną naktį.
Štai kodėl JAV rinkosi padėti Stalinui, o ne Hitleriui. Hitleris su savo vokiška tvarka visus jau seniai būtų pažabojęs ir pusę išnaikinęs, nė tu čia nečiulbėtum. O TSRS ir pati iširo. Nes tvarka buvo kaip toje socialistinėje pekloje. Be to, niekas nesitikėjo, kad TSRS taip greitai gaus ar pasigamins atominį ginklą. Todėl pergalę prieš TSRS atidėjo vėlesniam laikui. Nelabai ir apsiriko. Nes, matai, pats talentingiausias politikas vis dėlto yra Dievas. Jis apskaičiuoja taip, kad būtų kuo mažiau aukų.

-> >2021-02-26 12:56

„Pradžioje, ankstyvaisiais amžiais katalikų(visuotinėje)bažnyčioje būdavo vieša išpažintis.“
Jeigu tokia vieša Išpažintis būdavo iš tikrųjų, tai tokia Išpažintis turėjo būti kaip psichologinė bausmė, nes sunkios nuodėmės viešas išpažinimas yra nusižeminimas prieš visą krikščionišką bendruomenę. Suprantu tokius tuometinius sunkius nusidėjėlius, nes tai buvo tuometinės Bažnyčios regula, todėl niekur nedingsi: norint išlikti bendruomenės nariu, tekdavo kaltę išpirkti nusižeminimu prieš visą bendruomenę. Tačiau, mūsų atveju, vis tiek nedingsta klausimas, kodėl E. Gudas nusprendė žemintis prieš katalikiškos internetinės spaudos skaitytojus ir klausytojus: juk šiuo atveju nebuvo ir nėra jokios išpažinties atvejis.

linkėjimai iškrypėliams ir valsžiagyviams

gražių paveiksliukų galerija:

liaudiesmenas.livejournal.com

P.S.ankstesnius postus galima pamatyti,apačioje paspaudus “Previous 10”

Kiek ,,kurmių'' ONS įbruko į NS?

Žmogus , talkinęs Paksui ir ėjęs kartu į rinkimus. Asmuo, uoliai viešai plojantis -Radžvilui, kai tik šiam vėl šauna mintis, kad kiti ONS oponentai yra netikri ir bendram žygiui prieš sistemą netinkami. Tūlas, nuolat pakišantis Radžvilui vis naujas nepatikimų asmenų pavardes( aišku iš ONS oponentų stovyklos..) . Veikėjas NS sektantizmą ir atitrūkimą nuo žemės kritikuojančius asmenis viešumoje pateikiantis kaip kažkieno agentus. Neva sistemos oponentas, bet sistemai kenkiančios ir sėkmingos 300 tūkst. peticijos ir autožygio vas. 16 proga autorių R. Grinevičių (kurio visiškai nepažista..) įžeidžiamai vadinantis ,,draugu”. Taip vulgariai stuksena bosui Radžvilai, kad sėkmingas ir pasiaukojantis tautos reikalams marijampolietis yra ,,tovariščius” ,matomai naudingas Kremliui… Ar ne perdaug simptomų ir faktų, kurie rodytų, kad NS aktyvistai poną Budniką turėtų patraukti toliau nuo… Skaityti daugiau »

30
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top