Raimondas Navickas. Ar tik ne tos itin reklamuojamos „neapykantos kalbos“ kitaminčiams pavyzdėlis patyčių formatu?

Ir šita žiniasklaida paskui graudensis dėl „neapykantos kalbos“ komentaruose ir aiškins, kad patyčios internete yra netoleruotinas dalykas? Gal derėtų į veidrodį pasižiūrėti prieš postringaujant?

Kai maniau, jog mūsų žiniasklaidai kristi nėra žemiau kur, viename didžiųjų portalų išvydau šį tekstą. Parašytą kažkodėl „ypatinga“ tituluojamos Agnės Kulitaitės.

Šią daugžodingą moterėlę kadaise įsiminiau dėl dviejų gana komiškų atvejų:

– pirmą kartą, kai ją iš kažkokio elitinio renginio su dykais gėrimais ir valgiais išvijo garsusis prekeivis nuomone Saugirdas Vaitulionis, motyvuodamas tuo, kad vargšė Agnė nėra jokia infliuencerė, nes dirbdama Agnės Jagelavičiūtės tarnaite jam nurenginėjo paltą prieškambaryje ir iš už nugaros pilstė kavą svetainėje. Aptarnaujantis personalas, su kuriuo viename renginyje dalyvauti tokiam žymiam elito atstovui ne lygis.
Tuomet, berods, pasmerkiau infliuencinį elitarijų už tokį socialinį rasizmą. Nes tarnaitė tikrai niekuo nėra prastesnė, nei žmogus be profesijos, užsidirbantis iš savo nuomonės pardavinėjimo.

– ir antras kartas, kuomet mieloji Agnė visam svietui Facebooke pradėjo pasakoti apie savo, matyt, naujai įsigytus seksualinio gyvenimo įpročius. Pasidalindama įspūdžiais apie moteriškų vaginų laižymo džiaugsmus.

Nieko neturiu prieš suaugusių moterų laisvalaikio intymias pramogas, bet, kiek pamenu, tuomet savo Sienoje nusistebėjau; kodėl plačioji visuomenė apie tai turėtų būti informuota? Ar tikrai tokia privati informacija apie didžiųjų portalų publicistės lovos pomėgius būtina mums žinoti? Nebuvau ir nesu tuo tikras.

Bet šis tekstas, tiksliau, jame vartojama leksika, jau pramušė elementaraus padorumo lubas ir viršijo mano pakantumo ribas.

Galima nepritarti viešo protesto siekiams, galima smerkti jo organizatorius, bet vartoti tokią retoriką jo dalyvių atžvilgiu, kurie nusikalto mielai Agnei tik tuo, kad siekia apginti savo tradicines šeimas ir nuosavus vaikus nuo genderizmo ideologijos skleidėjų bei seksualinių mažumų įkyraus dėmesio, yra nepadoru!

„Didysis kvailių maršas“, „nemokamas Lietuvos kvailių surašymas“, „septyni tūkstančiai padugnių ir marozų su šprotų dėžutės dydžio protiniais gebėjimais“ su nedidele išimtimi „suklaidintiems ir pažeidžiamiems“ – čia kas? Ar tik ne tos itin reklamuojamos „neapykantos kalbos“ kitaminčiams pavyzdėlis patyčių formatu?

Galima būtų sakyti, kad tai yra asmeninės Agnės kultūros reikalas, tėvų ir mokyklos auklėjimo spraga bei sukinėjimosi toksiškoje prekeivių nuomonėmis aplinkoje pasėka, tačiau bėda ta, kad tokią retoriką ji skleidžia ne kur nors asmeniniame FB puslapyje, bet vieno didžiųjų portalų pirmuose puslapiuose!

O paskui tas pats portalas mus graudens, kad kažkokie komentatoriai internetuose negražiai kalba apie visokias „vaginų laižytojas“, mėgstančias viešai pakalbėti apie savo intymius pomėgius?

Bei mokys, kad tyčiotis iš kitokių pažiūrų bei orientacijų žmonių negalima? Ir ragins skaitytojus rašyti skundus, o prokuratūrą ir policiją – tuos patyčininkus bei prasivardžiuotojus kuo skubiau grūsti į areštines ir kelti bylas?

Kai Valinsko siūlymas Tomaševskio atžvilgiu „šaudyti į metus po vieną tokius kolorado vabalus“ atsikartojo tūlo Celofano lūpose, tik T.V.Raskevičiaus adresu – kilo šaršalas! Nes gi negalima taip – taigi gyvas žmogus, gėjus – kaip jį šaudyti?

Kad Tomaševskis irgi gyvas žmogus bei lenkas ir jo irgi negalima šaudyti, tai publikai kažkodėl mintis nekilo.

Įdomu, kai žmonės pradės pažodžiui kopijuoti visokių publicisčių sakinius apie sliekus-kirminus bei kvailių maršus ir su autorinėmis žymomis taikys juos visai kitų pažiūrų ir orientacijų atstovams, ar tie patys portalai bei viešieji asmenys, kurie dabar atlaidžiai šypsosi skaitydami A.Kulitaitės dergliavonę, išsproginę akis pirmieji nepuls jų gėdinti ir reikalauti griežtai nubausti?

Spėju, kad taip ir bus.

O šiaip, man truputį smalsu – kaip jaučiasi A.Kulitaitės tėvai, skaitydami tokius dukters opusus? Didžiuojasi savo mergaite, kuri taip smagiai pavaro ant tradicinių šeimų gynėjų, nesirinkdama žodžių? Siunčia kaimynams ir giminėms nuorodas į jos straipsnius, ragina perskaityti?

Bandau save įsivaizduoti jų vietoje – ir net šiurpas nupurto.

Šaltinis: 15min: Agnė Kulitaitė: Šeimos maršas? Didysis kvailių maršas!
https://www.15min.lt/…/agne-kulitaite-seimos-marsas…

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
13 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
stasys

Kai prie delnų tokia informacija limpa būk tikras jog esi tikrai vertas ją skaityti . Beje o kuo motivuos A.Navickas ‘suserdamas’ mums ta būtina žinoti žinią ? turbūt tuo jog mums privalu augti, stiebtis ir pasiaukoti patresiant savo šaknis tuo A.Kulitaites ‘kompostu’ .Buvo galima jos ir neminėti .. o galvoje laikyti visus tos mergos pomėgius .. klausimas vertas gylesnes savianalizės.

gomoda

nesupratau, pask. sakinys tikriausiai apie mėgintuvėlis vienas ir mėgintuvėlis du?

Raimis

Kokia dar I.Šimonytė…? Dabartinis postas – I.Šimonytės „gulbės giesmė”. Ji reikalinga tik vienam tikslui – pravalyti „anūkui” kelią į prezidento postą. Viskas. Daugiau nieko. Tai translytes galas. Akivaizdu, kad ir pati I.Šimonytė šitą „realybę” jau suprato.

Taigi

Šiaip Blogą Zeppeliną mėgstu ir dažnai skaitau, dažniausiai pritariu ir palaikau (išskyrus vieną kitą detalę), bet žiūrėkit:

„Pasidalindama įspūdžiais apie moteriškų vaginų laižymo džiaugsmus.“

Ar būna kokių kitokių vaginų nei moteriškos? 🙂

Ayn Rand

Ką bet kokia baisi ta Koletaitė… Nieko nežinojau apie ją. Kai pamatai, klausimų nebekyla kodėl ir kaip, ir apie ką rašo.

Al.

Nemanau, kad turim nagrinėti kiekvienos kuilytės pasidarkymus.

XXR

Gerai parašyta. Tik kyla abejonių ar ta be jokių stabdžių mergužėlė pakaltinama. Gal tk laikinai nutraukė Olanzepino vartojimą?

šit

Atmintinojo kolūkinio Dzeržinskio turgaus Vilniuje kultūra, palyginus su „influencerių” manieromis, tikrai ne paskutiniųjų naudai

taip

panasu kad moteriske skesta savo ismatose.

man atrodo

man pasirode, kad kai kas nesuprato autoriaus. problema juk ne tik ir ne tiek tos „autores” tekstas, kiek tai, kad tokius tekstus publikuoja portalai, kurie atseit pasisako uz nediskriminacija ir visokius ju supratimu teigiamus dalykus.

DD plius DD

Bėda ta, kad tokių grožybių „pažangios minties” galiūnų avangarde nors vežimu vežk. Šiaip jau, jie tiesiog tobulai atitinka chrestomatinį požiūrio į „šnipą” stereotipą- jei mūsiškis, vadinas kilnus žvalgybininkas, nematomo fronto riteris. O jei ne, tai žvalgibybininkas, šnipas ir pragaro išpera…
Būtų juokinga, jei nebūtų bjauru. Gerokai toliau šios pseudopažangos keliu pažengusiuose kraštuose žaidimo taisyklės diktuojamos ne sveiko proto, o „teisingos ideologijos” pagrindu. Maždaug- „aš galiu tau į snukį spjauti, bet tu net nebandyk protestuoti”.

DD plius DD

Dar pridursiu. Apskritai šiuolaikinio „pažangios minties” avangardo aktyvizmas prašyte prašosi pasakėčios. Maždaug- susirinko asilas, varlė ir kalakutas padangių sparnuočių giesmių pavertinti. Sparnuočių, žinoma, visokių skrajoja, bet tokios sudėties komisija… Aš gal geriau patylėsiu- patys suprantat, manau.

Ramiros

Tai kad ji, matomai nesveiko protelio, jeigu šitaip bjauriai, neadekvačiai rašinėja. Tikra kiaulaitė ….

13
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top