Ramūnas Aušrotas. Katalikų bažnyčios mokymas paaiškina gender problemą – tai skaistumo stoka

Katalikų bažnyčios mokymas labai paprastai paaiškina gender problemą. Tai – skaistumo stoka: „Skaistumas reiškia darnų (sėkmingą) lytiškumo įtraukimą į žmogaus asmenybę, tad ir vidinę kūninio ir dvasinio žmogaus vienybę.“ (KBK 2337)

Čia turbūt svarbu pabrėžti keturis dalykus:

a) kad Katalikų bažnyčios mokymas teigia, jog nedarna lytiškumo srityje yra nelaimė, o ne sėkmė ar „nieko tokio“ (skirtingai nuo gender ideologijos);

b) kad tai nėra duotybė, bet pasekmė (KB mokymas kalba tik apie dvasines šios nelaimės priežastis (palikdamas mokslui įvardinti kitas);

c) suvokia žmogų ne kaip determinuotą, bet laisve apdovanotą būtybę (ši mintis bendra tiek krikščioniškam požiūriui, tiek gender ideologijai, tačiau skiriasi veikimo (laisvės panaudojimo) būdai);

d) KB mokymas išreiškia kvietimą žmogui darną atkurti, priimant savo prigimtinę lytinę tapatybę (KBK 2333 „Kiekvienas žmogus – ar jis būtų vyras, ar moteris, – turi pripažinti savo lytinę tapatybę ir su ja sutikti“), bet ne gyventi nepaisant jos ar kviečiant išsivaduoti iš jos (gender ideologija).

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Kaip tai suprasti?

Slušnys „jei išeičiau nuogas į gatvę, tai dar nieko nereiškia, reikia žiūrėti į mano darbus”. Aišku, svarbiausia pradėti nuo mažų, kuo ir užsiima p. Slušnys, o vėliau darosi lengviau, „plastilinas” jau išminkytas, kurk ką nori, kiek fantazija leidžia, kokį nori monstrą.

Dzeikas

Linkes sutikti. Idomesnis ir menkokai islukstentas „c” punktas. O cia labai daug kampu, poziuriu ir islygu galima pateikti. Man regis visas , is esmes teisingas, katechetinis KB mokymas turi viena bendra trukuma apsprendzianti sios krikscionybes sakos krize(kitose krikscioniskose baznyciose krize t.p., tik kitokia israiska). Apeinama, nutylima,nepabreziama , kad Apvaizdos duota laisve panaudojama Jos valia vykdyti ne is kanciu baimes (ir tos kancios KB akcentuojamos kaip fizines , paziurekite i paveiksliukus apie griesniku sieliuksciu kankynes pragare, na tiesiog sadisto parankine knyga, iliustracijos „know how”. Klausimas, kaip siela jaus fizine kancia jeigu ji kuno neturi?), o is noro ir poreikio tureti meile ir gyventi meileje. Be sito punkto KASDIENIO ir po daug kartu priminimo ir irodymo asmeniniu veiksmu, visas sitas katechetinis mokymas… Skaityti daugiau »

Prašalietis

Kartu su kapitalo pasauliu išsigimusios šiandieninės bažnyčios pseudo Dievo tarnų „mokymas”, neturintis nieko bendro nei su krikščionišku tikėjimu nei su Biblijos postulatais, „žinovo” Aušroto asmenyje puskvailiams ir idiotams „paparastai, šiuolaikiškai ir demokratiškai aiškina gender problemą”. Tiesa, tokį KBK 2337 nusišnekėjimą, galėtų pademonstruoti nebent Vasaros gatvėje kartu su ten gyvenančiais Napoleonais, prezidentais, Enšteinais atsiradęs, ne bažnytinius pedofilus ir homoseksualus dangstančių pseudo katalikinių kardinolų išrinktas, bet pačio pono Dievo šioje žemėje „paskirtas aukščiausias vietininkas”. Aušrotas straipsnelyje rašo-” Tai – skaistumo stoka: „Skaistumas reiškia darnų (sėkmingą) lytiškumo įtraukimą į žmogaus asmenybę, tad ir vidinę kūninio ir dvasinio žmogaus vienybę.“ (KBK 2337)… Belieka lietuvių kalbą pakankamai gerai suprantantiems ir mokantiems skaityti priminti šio „katalikiško mokymo” sakinyje naudojamų žodžių tikras prasmes: „skaistumas” gender(šmender) kontekste yra… Skaityti daugiau »

ah1

padidėjusi hipofizė ir nesigydymas priežastis. OT.

Ramiros

…. gal, dar kažkiek ir protelio stoka, ar dar kažko ? …

5
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top