Teismas nusprendė, kad Druskininkų opozicijos teisės varžytos neteisėtai

kurortoradijas.lt

Kauno apygardos administracinis teismas gegužės 18 d. priėmė sprendimą, kad opozicijos teises varžančios Druskininkų savivaldybės tarybos reglamento nuostatos prieštarauja Vietos savivaldos įstatymui. Reglamentą teismui skundė Seimo nariai Jurgis Razma ir Eligijus Masiulis.

Kauno apygardos administracinio teismo teisėjų kolegija, sudaryta iš teisėjų Algio Markevičiaus, Audriaus Grauželio ir Jolantos Medvedevienės nusprendė, kad pareiškėjų Jurgio Razmos ir Eligijaus Masiulio patikslintą pareiškimą patenkinti iš dalies.

Pripažinta, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 39 punkto (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-06-30 sprendimo Nr. T1-72 redakcija) dalis ta apimtimi, kuria numatyta, kad “tą pačią kandidatūrą galima siūlyti du kartus” prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 4 straipsnio 6 punktui, 14 straipsnio 2 ir 3 dalims ir laikyti ją panaikinta.

Teismas nusprendė, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 40 punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-06-30 sprendimo Nr. T1-72 redakcija) prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 4 straipsnio 6 punktui, 14 straipsnio 2 ir 3 dalims ir laikyti jį panaikintu.

Taip pat nusprendė, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 61 punkto (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-12-30 sprendimo Nr. T1-147 redakcija) dalis ta apimtimi, kuria numatyta, kad „tą pačią kandidatūrą į tą pačią komisiją galima siūlyti du kartus” prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 4 straipsnio 6 punktui, 15 straipsnio 1 daliai ir laikyti jį panaikintu.

Nuspręsta pripažinti, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 63 punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-12-30 sprendimo Nr. T1-147 redakcija) ta apimtimi, kuria numatyta, kad “sudarius Etikos ir Antikorupcijos komisijas, jų pirmininkus taryba mero teikimu skiria iš komisijos tarybos narių” prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 4 straipsnio 6 punktui, 15 straipsnio 1 daliai ir laikyti jį panaikintu. Pripažinti, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 25.1.1. punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-08-31 sprendimo Nr. T1-91 redakcija) prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 24 straipsnio 2 punktui ir laikyti jį panaikintu.

Pripažinti, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 25.2. punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-08-31 sprendimo Nr. T1-91 redakcija) prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 8 daliai, 24 straipsnio 2 punktui ir laikyti jį panaikintu. Pripažinti, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 25 punkto (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-08-31 sprendimo Nr. T1-91 redakcija) dalis ta apimtimi, kuria numatyta, kad tarybos narys dėl pageidaujamos informacijos pateikimo savivaldybės administracijai ar kitoms savivaldybės įstaigoms, savivaldybės kontroliuojamoms įmonėms pateikia prašymą raštu, “prašymo kopiją pateikiant savivaldybės merui” prieštarauja Vietos savivaldos įstatymo 20 straipsnio 2 daliai, 24 straipsnio 2 punktui ir laikyti ją panaikinta.

Pripažinti, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, 1141.3 punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2016-02-19 sprendimo Nr. T1-53 redakcija) prieštarauja Vietos savivaldos 13 straipsnio 10 daliai ir laikyti jį panaikintu.

Teismas nusprendė, kad Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 25.3 punktas (Druskininkų savivaldybės tarybos 2015-08-31 sprendimo Nr. T1-91 redakcija) numatantis, kad “jeigu prašoma informacija yra konfidenciali arba prašomų dokumentų apimtis yra labai didelė, susipažinti su prašomais dokumentais tarybos nariams bus sudaryta galimybė atvykus į savivaldybės administraciją arba kitą savivaldybės įstaigą, savivaldybės kontroliuojamą įmonę iš anksto suderintu laiku” neprieštarauja Konstitucijos 119 straipsnio 1 daliai bei Vietos savivaldos įstatymo 24 straipsnio 2 punktui ir pareiškėjų prašymą šioje dalyje atmesti kaip nepagrįstą.

Sprendimas per 14 dienų nuo jo paskelbimo dienos apeliaciniu skundu gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui, paduodant skundą tiesiogiai šiam teismui arba pateikiant jį per Kauno apygardos administracinį teismą.

kurortoradijas.lt

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top