Vytautas Sinica. Apie vakar

Mitingas buvo paskelbtas dėl protingo tikslo – prieštarauti vyriausybės nutarimo projektui, kuriuo siūloma įtvirtinti drastišką nepasiskiepijusių atskirtį ir faktiškai atvirai pripažįstama, kad jis skirtas ne spręsti kokias problemas, o tiesiog per baimę ir nepatogumus priversti žmones skiepytis. Visiškai pritariu, kad tokiam nutarimui reikia prieštarauti. Visiškai suprantu į mitingą susirinkusius žmones, kurių absoliuti dauguma visiškai normalūs, ir patyčios iš jų nepagrįstos.

Tačiau mitingą paskelbė skandalais garsėjanti Astra Astrauskaitė, pridėjo reikalavimų paleisti Seimą, pristatė kartuvių ir holokausto parodijų, leido scenoje, greta padorių profesorių (pagarba ir užuojauta joms), kalbėti visai eilei odiozinių ar net atvirai antivalstybinių veikėjų (Paleckis, Lėkštutis, E. Vaitkus, Celofanas, Uspaskichas…, galima tęsti), o galiausiai nusišalino paskelbusi mitingo pabaigą ir palikusi per dieną įaudrintus žmones.

Kiekvienas tada elgėsi pagal kultūrą – adekvatūs žmonės (dauguma) išsiskirstė, neadekvatūs ėmėsi Seimo.

Nemačiau jokių A. Astrauskaitės ar kitų organizatorių bandymų tą agresiją sustabdyti, priešingai, prieš vidurnaktį ji facebooke skelbė, kad liberalfašizmas bus nuverstas, taip pat be jokių komentarų dalinosi straipsniu apie apsuptą Seimą. Kaip suprantu, agresorių niekaip neramino ir mitinge kalbėję, ir šiaip buvę Seimo nariai, o kai kurios jų padėjėjos net sulaikytos už dalyvavimą riaušėse.

Tai yra ne tik neatsakingas, tai yra nesveikas elgesys. Šešėlis dėl šių įvykių dabar bus metamas – Tapinas tą jau vakar darė – visiems taikiems ir adekvatiems mitingo dalyviams, nors jie, savaime suprantame, negali būti už tai atsakingi.

Nuoširdžiai užjaučiu visus vakar nukentėjusius pareigūnus. Dėl visai kitko, bet taip pat užjaučiu ir idealistus, kurie į šį mitingą sudėjo viltis, pastangas ir širdį. Gali būti, kad jūs taip nesijaučiate, kad jūsų įspūdis po vakar geras, bet po vakaro įvykių šalies akyse (taigi medijose) tai tikrai gerai neatrodys ir norėto tikslo nepasieks.

Nors nuosekliai provokavo pyktį visuomenėje ir net, drįsčiau spėti, darė tai tyčia, būtent valdžia labiausiai laimėjo iš vakar dienos įvykių. Paradoksaliai Darbo partijos apmokėtas mitingas naudingiausias konservatoriams. Manau, taip buvo be galo pakenkta pačiam pirminiam mitingo tikslui – kovoti su privalomu skiepijimu ir juo paremtu visuomenės supriešinimu. Dabar visi kalba apie riaušes, net ne apie mitingą ir jau tikrai ne apie vyriausybės nutarimą, kurio dalis nuostatų vakar buvo VRM atšauktos, bet tai niekam neberūpėjo.

Dabar valdžiai rankos atrištos daug labiau nei buvo prieš mitingą. Kokį naratyvą ji norės kurti ir kaip įžūliai naudotis vakar dienos įvykiais – pamatysime, bet galimybės plačios. Tobulas pavyzdys, kas nutinka su teisinga idėja blogose rankose.

Bet viena aišku, protestai tikrai nesibaigs, įtampa visuomenėje tik augs, jeigu nesikeis valdžios elgesys. Jau kurį laiką daug kalbama apie tai, kokia supriešinta yra Lietuvos visuomenė, apie atėjusius kultūrinius karus, šeimos sampratas ir panašiai. Žiniasklaida nuolatos pila vandenį ant šio malūno patyčiomis iš tariamai pažangai nepritariančių žmonių, o dabar dar – lyg pasityčiojimui – pridėtas vyriausybės projektas faktiškai uždaryti namuose nepasiskiepijusius. Ne todėl, kad to reikalautų epidemiologinė situacija, ne. Tiesiog todėl, kad jeigu neapsikęs tokių sąlygų, tai net ir bijodami ar abejodami, nueis ir pasiskiepys. Ko pasiekiama tokiais veiksmais? Užspeistas į kampą ir viltį praradęs žmogus pasiryžęs bet kam.

Ar valdžia pasimokys iš to, kokią įtampą sukūrė jos visuomenės kiršinimas? Nemanau. Vakar Tomas Vytautas Raskevičius rašė: „Tai, kas šį vakarą įvyko prie Seimo, yra visus šiuos metus neapykantą kursčiusių šiknių atsakomybė. Valstybė negali tapti agresyvios saujelės įkaite.“ Suprantama, rašė apie mitingo organizatorius.

Tačiau daugybė žmonių pastebėjo, kad jo tezė tobulai tinka ir valdančiųjų rateliui, kad jie ir yra ta agresyvi kurstanti saujelė. Vargu ar šią išvadą jie sau pritaikys. Bet jeigu ne, rugsėjo įvykiai bus arba slopinami kaip kaimyninėse šalyse, arba bus dar baisesni.

Blogiausia, ką dabar galėtų padaryti valdžia, tai kaip kokią liguistą bausmę ar kerštą vėl grįžti prie projekto, nuo kurio vakar jau atsitraukė. Ne skiepai ir ne dar kas nors, o visuomenės santarvė, pasitikėjimo svetimu žmogumi ir valdžia, susikalbėjimo, vadinamojo socialinio kapitalo auginimas šiandien turėtų būti valdžios politikos pirmasis prioritetas ir į šį tikslą kreipiami, juo matuojami visi priimami sprendimai.

Apie tai, beje, vakar trumpai kalbėjome „DELFI dienoje“ – tuo metu mitingas dar buvo taikus, bet žurnalistė jau klausė, ar sulauksime smurto (ČIA, nuo 1:31:30).

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
88 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Per anksti pliusą pliusą viršuje

atsiimu.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS

Viešas kreipimasis į prezidentą Gitaną Nausėdą
Prezidente, dabar, pats geriausias laikas paleisti nelegitimaus seimo visus apsišaukėlius. Seimas ir vyriausybė nemoka bendrauti su žmonėmis, su šeimomis, su Tauta.
Išprovokuoti seimo bei vyriausybės narių, šių metų žmonių savigynos pasipriešinimo veiksmai – visuotinio maišto tik pradžia ir iki pergalės.
Prezidente, varom apsišaukėlius lauk iš seimo, kad išvengti katastrofos mūsų tėvynėje – brangioje Lietuvoje.
_____________________________________________________
Lietuva – Tvirtovė

Diedas

Kaip ir šeimų maršo atveju, taip ir dabar, žmonės kobojantys už savo teises pralošė.
Apmaudu.
Nors kad taip nutiks buvo prieš mitingą aišku.
Su senojo komsomolo (vatos) pagalba, laimėjo naujieji komsomolcai (dabartinė valdžia)

Diedas

Kaip ir šeimų maršo atveju, taip ir dabar, žmonės kovojantys už savo teises pralošė.
Apmaudu.
Kad taip nutiks buvo jau prieš mitingą aišku.
Su senojo komsomolo (vatos) pagalba, laimėjo naujieji komsomolcai (dabartinė valdžia)

O tai ką daryt liokajams,

kai prievarta reik sukišt briuselio nustatytas po aštuonias vakcinas kiekvienam? Nes „melejardai” už darbą pažadėti. Tiesa – pasiskolinimui. Eiliniam. Paskui iš biudžeto, kaip po naktinės reformos – už transkorporacinius bankinius grobimus – sumokės piliečiai. Dar ir dabar milijardus moka kasmet – liokajų premjerė – pasiskolindama. Tvarkingai. Tam ir prezidento rinkimai iš dviejų „bankiorų”, kad skola būtų užtikrintai mokama. Taigi liokajams tenka išprovokuot mitingus, suorganizuot riaušes ir paskelbt sukarintą padėtį šalyje. Tai ir buvo padaryta. Šeimos maršu pasinaudot nepavyko. Tinklinių kojinių šutvelė pasirodė besanti per skysta prieš šeimų maršą.

trumpai

Nacionalinis Susivienijimas po sito pareiskimo gali tvarkingai pasilaidoti. Politinis lavonas.

Tiek

Sinica, – iš tavęs ,Radžvilo kol kas jokios naudos.Užtenka tų jūsų teisingû pamokslų,retorikos.Iki kritikuojamos Astrauskaitės nuoširdumo,VEIKLUMO jums abiem – kaip iki mėnulio:(

Al.

Mulkiai, mulkiai. Aplošė pagal tą patį scenarijų kaip prie Kapitolijaus. Ten valdžia surengė šturmą ir juo pasinaudojo, ir čia tas pats. Ir kiek opozicija lips ant to pačio grėblio? Opozicija turi turėti vadovybę ir turi turėti spaudą (pasiekiantį visą tautą). Opozicija turi sujungti visus blaiviai mąstančius ir atsakingus žmones. Neleisti užimti avanscenos paleckiams, gražuliams ir celofanams.

Diedas

Sinica kalba tai, ką nori girdėti protaujanti, bet absoliučiai neatstovaujama dauguma.
Taip šnekėdamas toli eis.
Jo švytintį veidelį jau matau prie lovio.
Ir labai įdomu, kaip kalbės būdamas valdžioje? Kaip vykdys vakcinacijos planus, ir kitus kitus įsipareigonimus, kokias būdais tramdys nepatenkintus?

Pati didžiausia probkema

Vado, vienijančio nepritariantiems dabartinei valdžiai, nebuvimas.graudu žiūrėt kaip kuriamos naujos partijėlės, Gražulio , R.Dagio, NS ir daugybė kitų , tik SILPNINA IR SKAIDO Opozicijos remėjus. Juk reikėtų vieno susivienijimo , apjungiančio visas smulkias partijas su vieninteliu tikslu- gelbėti šalį .Bet argi partijų vadukai susitars ???Patriotai išmirė Sibire.

Raimundas

Sveikinu NS. Sofa nugalėjo. Skirstydami į gerus ir blogus nesitikėkite, kad aplink jus susitelks reikiama kritinė masė. Jūs puikūs teoretikai, bet netikę praktikai. Dar Goethe rašė “ Teorija, brolau, sausa šaka, užtat gyvenimo vaisingas medis žydi.”

B.P.

Klausimas V. Sinicai: praėjo 9 mėnesiai, o valdžios nesąmonių – nors vežimu vežk: žmonių supriešinimas, segregacija, neproporcingi ribojimai, konstitucinių teisių suvaržymai, nelegalių migrantų tuntai, debiliška užsienio ir ekonominė politika, genderizmo ir globalizmo stūmimas buldozeriu .. Ir tai tik per 9 men… O ko bus dar pridirbta per likusius 40 mėn. ? Jei vyksta akivaizdžios nesąmonės – žmonės turi tik vėliavėlėmis mojuoti ? Ach, „demokratiškai išrinkta valdžia” – valio, jei yra adekvati, o jei neadekvati ? Beje, Janukovyčius taip pat buvo demokratiškai išrinktas … O Maidanas, su molotovo kokteiliais, kuris jį nuvertė, buvo gėris ar blogis ? O kaip Islandijos pavyzdys? Tik ten valdžia neturėjo represinio aparato .. Taip, piliečiai suteikia pasitikėjimo mandatą 4 metams, bet tai nereiškia, kad valdžią turintys… Skaityti daugiau »

AAA

Straipsnelio autorius ko gero pirmą kartą neišlaikė objektyvumo. Labai gaila. Skandalais pagarsėjusi ar dirbtinai pagarsinta Astrauskaitė? Taip, moteris – impulsyvi, bet padori, teisinga. Tai kur čia skandalas? Kad su Tautine vėliava stovėjo?? Mitinge pasisakyti turi teisę visi žmonės, nes nėra nei kaip, nei už ką jiems neleisti to daryti. Galima tik sutikti arba nesutikti su jų mintimis, ir tą išreikšti plojimais ar švilpimu. Kokiu pagrindu neleisti žmonėms kalbėti? Tai jau būtų – segregacija, ką sėkmingai daro dabartinė okupacinė vyriausybė. Autorius šį kartą kiek paslydo, deja.

jooo

Kiek prisimenu i savo paskutini mitinga NS keliasdesimt zmoniu tesugebejo prisikiviesti. Teko buti – graudu ziureti buvo, kaip akademines kalbas senukai i tuscia erdve reze. Ateinanciame mitinge tik keliolika dalyviu teliks, itariu.

DD plius DD

Suprantu, kad negražu.
Bet Raskevičiaus žodžiai prajuokino. „Tai, kas šį vakarą įvyko prie Seimo, yra visus šiuos metus neapykantą kursčiusių šiknių atsakomybė “.
Vadintų „šunsnukiais”, dar baikis. Bet „šikniais”… Nu jo kaipgis kaipgis- pats tas, kuriam apie šiknius kalbėti. Kažin ar pats supranta, kad leptelėjo netyčia, bet išėjo juokingai.

DD plius DD

Suprantu, kad negražu.
Bet Raskevičiaus žodžiai prajuokino. „Tai, kas šį vakarą įvyko prie Seimo, yra visus šiuos metus neapykantą kursčiusių š iknių atsakomybė “.
Vadintų „šunsnukiais”, dar baikis. Bet „š ikniais”… Nu jo kaipgis kaipgis- pats tas, kuriam apie š iknius kalbėti. Kažin ar pats supranta, kad leptelėjo netyčia, bet išėjo juokingai.
P.S. Kaip matot, sudėliojau tarpelius, nes originalios Raskevičiaus leksikos „Tiesos” cenzorius delikačiai nepraleidžia…:)

DDD

Teisingai – laikas išsigryninti: kas ir toliau medžios vatnikų balsus, kas ne. Jei kam patiks atstovauti vatnikus Seime, atstovaukit. O NS šaunuoliai, atsisako to „eisiu su bet kuo”. Neišrinks tai neišrinks – ar čia žmogaus gyvenimo tikslas.

Saukstai po pietu

But gerai,jei gerbiamas ir klausomas Sinica butu pasisakes mitinge nuo scenos ir ispejes zmones ko saugotis.O dabar…Kritikuoti lengviausia.

>14:41

… prieš Paleckį, Lėkštutį, Uspaskį, Nidutę ar po jų?

O ką

veikė konservatoriai, būdami anksčiau Seime dėl to pačio Paleckio, ką? Kaip draugavo su tuo pačiu Uspaskiu, nenorite papasakoti?

1+1

norint įvykdyti revoliuciją, reikia dviejų komponentų:
masių daugumos visuomenėje;
proto;
sėkminga revoliucija būna tokia, kurios metu panaudojami abu dėmenys.
vakar, deja, nebuvo nei vieno nei kito.
galima pykti, nesutikti, tačiau tai tiesiog faktas.
10, keliolika tūkst. žmonių, niekaip nėra įtikinanti dauguma.
gal yra dauguma nepatenkintų režimu, bet jie liko ant sofų ir į „revoliucijos” intermediją žiūrėjo kramtydami popkornus.
o proto tikrai nebuvo, nors režimo atsaką, prognozuoti galėjo ir vaikas.
ne-pa-si-ruoš-ta.
saviveiklos būrelis.
kaip visada.

2x2

net ir arkliui aišku, kokie bus kiti režimo žingsniai,
tačiau dar labiau aišku,
kaip kvailai elgsis vakar bilotaitinių orkų sudubasinta publika.
šioje padėtyje, kai reimas disponuoja visais be išimties resursais, o ypač informaciniais,
yra tik viena išeitis, kuri galėtų režimui įstatyti klizmą-
nacionalinis streikas.
teoriškai, galimybė yra.
ji labai veiksminga.
praktiškai?
ar lietuviai yra ta tautelė, kuri gali surengti valdžiai totalinį pasipriešinimą visuotiniu streiku?
tikrai ne.
tai tiesiog faktas.

Šio demokratinio

judėjimo didžioji problema yra Sinica ir jo mentorius Radžvilas, kurie iš esmės tarnauja konservatoriams… O kai kuriais klausimaius yra už juos net radikalesni. Tokia taktika visą judėjimą už demokratiją ir piluietines laisves nuves šunkeliais, Judėjimą suskaldys, marginalizuos, demoralizuos.

tiek

Turim tikrai protingų aferistų gūžtą valdžioj ir standartiniai būdai jiems patraukt netiks(patys pasiskelbė „apie viską pagalvota „).Reikalingas išskirtinis talentas jiems įveikt.

> Vytautui Sinicai

Labai gerbiu Vytautą,bet ši kartą daugeliu atveju nesutinku su Jo pateiktomis įžvalgomis.Deja.

rep

„„Peikko Lietuva“: nesiskiepijusių darbuotojų nušalinimas nesuderinamas su mūsų vidine kultūra….”

‎‎ Plačiau: https://sa.lt/peikko-lietuva-nesiskiepijusiu-darbuotoju-nusalinimas-nesuderinamas-su-musu-vidine-kultura/

Paulius

Vytautai, visų pirma nemanau, kad Tau derėtų kažką viešai vadinti celofanais ar dar kažkokiomis tapininio agitpropo sugalvotomis pravardėmis. ir gal galėtum patikslinti kokia ta „atvirai antivalstybinė veikla“ yra Vaitkaus, Uspaskicho bei to paties Kandroto. Ar jau pasekėte „švietimo ministrės“, viešai skelbiančios asmens duomenų apsaugos įstatymus pažeidžiančią informaciją pėdomis? T.y. kalbėti/rašyti ir tik po to galvoti. Na, jai atleistina – galvojimas ne jos sritis. Beje, o paties judėjimas kur? Nepatinka Astrauskaitė? Tai ko, po velnių, sėdite krūmuose, ponai doktorantai, daktarai ir profesoriai? Ereliai musių negaudo? O gal tokie rašiniai elementariausio neįgalumo paskatinto pavydo rezultatas?

Knp

Bet kokia ko nors verta partija turi vesti zmones. Deja, NS jau kelinta karta sedi krumuose, kai vyksta kas nors rimto ir nebando pakreipti ivykkiu normaliu keliu. Tik „verkia” spaudoje. Deja. O vilciu buvo daug. Kad kam neatrodytu, kad esu priesas – remiau ir finansiskai is savo kisenes, ir 0,6 % pervedu

Iš pradžių pamaniau, kad

raskevicius apie savo saiką seime ar apie sudasklaidą taip pasisakė, o čia pasirodo apie mitinge dalyvavusius iš visos Lietuvos suvažiavusius žmones!!!

>  13:36

trumpai 2021-08-11 13:36
Nacionalinis Susivienijimas po sito pareiskimo gali tvarkingai pasilaidoti. Politinis lavonas.
—-
100 %.
Mitingo išvakarėse ns* visaip išsisukinėjo nuo pareiškimų, komentarų… O dabar jie bežiną ir apie Astros „pokštus“, ir apie Viktoro finansavimą…
Štai Sinica: „Visiškai pritariu, kad tokiam nutarimui reikia prieštarauti.“ O tai kodėl vėpsojote išsižioję, kodėl į žmonių klausimus „kaip elgtis, ar eiti prie Seimo“ apsimetėte negirdintys?!
Kai „šaukštai po pietų“, Sinica žarsto savo gilią išmintį.
Sinica, Radžvilai ir visas ns*, eikit velniop, VELNIOP !!!!!

Jeigu

Per 3 dienas neatsiras DEŠINĖS stovykla, tauta nueis su dabartiniais kairiaisiais aktyvistais (rytietiškas „Mozė“ nusives tautą).
Ir kiekvieno, KIEKVIENO bent kiek doro žmogaus PAREIGA bus užplompinti lietuvišką dešinįjį demagogą !!! Dievaž suskiai, jūs to verti.

Pritariu gerb. V. Sinicai

Man būtų buvę keista, šalia daugumos tų kalbėjusių antivalstybininkų taipogi tų atėjusių iš seimo pasireklamuoti seimūnų ant scenos, kurių kalboje buvo tiek daug manipuliavimo žmonėmis (kad net bjauru buvo klausyti),matyti NS. Todėl manau, kad ir gerai, kad nedalyvavote tam mitinge. Nors šito mitingo ir būtinai reikėjo. Ten antivalstybininkai tikrai nevisi buvo. Pvz. Gerb. Mokytoja ir prof. Čepaitienė yra Lietuvos Patriotės.

Žodžio laisvė...

Nenoriu tikėti,kad riaušes sukėlė mitinguotojai. Man atrodo,kad riaušininkais tapo
vilnietiški chunveibinai,kuriuos pasiuntė mitinguotojų priešininkai. Mitinguotojai ne tam važiavo didelius atstumus,kad sukelti riaušes, pasidaryti sau nemalonumų ir
taptų niekinimo ir žeminimo subjektais. Čia ne viskas skaidru ir aišku.

Labai

jau panašu į įvykius prie kapitolijaus, ten gi išaiškėjo, kad riaušininkai buvo pasamdyti provokatoriai.

laiptelis žemyn

Jia ne Lėkštutis, o Lekstutis, ne Celofanas, o Kundrotas. Sinica, sinica…

Ramiros

Jei atvirai, tai nusivyliau sinica. Maniau, jis protingesnis ….

Puikus straipsnis

Apie valstybininkus ir antivalstybininkus vienoje scenoje.Tik, kad tų antivalstybininkų ten buvo žymiai daugiau:( Gerb. V.Sinica teisus. O kas dėjosi naktį, tai ten ne mitingas, o parengta provokacija spalvotai revoliucijai, manyčiau, kuri su žmonėmis atvykusiais iš visos Lietuvos iš vis neturi nieko bendro.

To laiptelis žemyn

O tu manai, kad visi tokie durni ir nesupranta kas tokie yra lėkštutis, celofanas, vaitkus ir kt. valdžios atstovai? Kaip ir tie išlindę iš seimo pakalbėti su liaudimi…

Dr.L

Nieko ta dabartine valdzia nelaimejo – eilini karta susimove. Cia buvo tik perspejimas, ne paskutinis protestas. Jei valdantieji nekoreguos savo elgesio, sekanti karta susirinks zmones daugiau ir piktesniu. O NS, sedintis ant tvoros, liks vel su niekuo. As jau geriau uz valstiecius balsuosiu…

Lydekai paliepus, man panorėjus

štai rytoj NS sukvies mitingą iš 15 pačių tyriausių ir visų saugumų patikrintų asmenų, ir poryt Lietuvoje sušvis Žemiškojo Rojaus Saulė! Tiems patiems penkiolikai… Sinica Sinica… Bet ačiū, kad nusimetei kaukę.

Kad ir

su pelkių Pinčiuku, kad tik ne su TS (tarybiniais stribokais). Dabar reikia visų. Nes Tarybiniai Stribokai turi viską: valdžią, Briuselio užnugarį, pinigus, purviasklaidą, policiją, kariuomenę, garsiai lojančius taksiukus ir boloniukus… O Tauta turi tik pati save. O svarbiausia – tauta yra visi. Patinka kas nors ar nepatinka. Visi. Pirma reikia atsiimti užgrobtą valstybę, o jau paskui aiškintis, kas labiau teisus, kas mažiau. Kas jus, su niekuo nesivienijantį ,,susivienijimą”, prisimins po kokių 5 metų? Ne veltui visose maldaknygėse pirmąja ir didžiausiąja nuodėme laikoma puikybė. Ji ne tik sielą sunaikina, bet ir žemiškąjį gyvenimą sugriauna. Nes puikuolis po savęs nepalieka nieko. Jokio pėdsako. Nebent purviną šliūžę.

T0mas J.

Vyriausybė ketino VIII.11 posėdyje priimti fašistinius diskriminacinius sprendimus ir tai iš anksto skelbė: sveikų žmonių neįleisti į autobusus, į PC, į WC. Žmones tai įsiutino, o įsiutę žmonės elgiasi skirtingai: vieni verkia kamputyje, kiti taikiai mitinguoja, o dar kiti pasirenka kovą JĖGA ir SMURTU. Tą smurtą iššaukė nusikalstami antikonstituciniai Šimonytės kabineto planai.
Vyriausybę – lauk!
Reikalauju priešlaikinių Seimo rinkimų!
Protestai davė šiokį tokį rezultatą: sveiki žmonės galės važinėti autobusais. Protestai neturi liautis. Kovoti reikia iki galo: kol turėsime Lietuvai tarnaujančią vyriausybę, o ne svetimųjų užsieniečių valdomą.

>Jeigu

Kokia Dešinioji stovykla gali atsirasti per Nidą ir Orlauską manipuliuojamoje visuomenės dalyje? Tai tas pats LRT valdomas variantas.

T0mas J.

Būtų malonu, Vytautai Sinica, kad paaiškintum kodėl E.Vaitkų laikai antivalstybininku. Norėčiau pilnai tave suprasti.

>  19:09

Greičiau aš tapsių Romos vyskupu, nei Nida ar Orlauskas dešiniaisiais. Jie baidosi nacionalizmo kaip velnias kryžiaus.

>19:21

Jų paskirtis – sukurti Laisvės partiją Nr.2?

Tomai J.

Vadinti generolą Vėtrą ir pokario partizanus fašistais normalu? O kviečiant į vakarykštį „Maidano” mitingą sakyti, jog jis svarbesnis nei Sausio 13-ą apginta Nepriklausomybė – normalu?

Aukštaitė

Puikiai viskas įvardinta. Pagarba autoriui.

Kis

kokie mes jautrus.

T0mas J.

Šimonytės vyriausybė paskelbė iš anksto savo antikonstitucinius planus – įvesti segregaciją Vyriausybės nutarimu VIII.11 d.: neįleisti SVEIKŲ žmonių į visuomeninį transportą bei prekybos centrus.
Taip vyriausybė pasikėsino į valstybės konstitucinę santvarką.
Konstitucija leidžia priešintis. Cituoju Konstituciją:
„Kiekvienas savo teises gali ginti remdamasis Konstitucija. … Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.” ___________
Protestai nesiliaus. Mes turim teisę priešintis pasikėsinimui į konstitucinę santvarką.

88
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x
Scroll to Top